אוהבים לבלות בחיק המשפחה? לפניכם 10 רעיונות לארגון חופשה משפחתית מהנה ולא יקרה

המקובלות הישראלית הרגילה אותנו כי הכי טוב בכל מצב לא משנה מה, זה לזרום. אבל כדי להגיע להתנהלות כלכלית נבונה, זרימה נחשבת להתנהלות ממש שגויה. כמובן שאם אתם מוכנים לחתור נגד הזרם, זה טוב יותר מאשר לזרום עם כולם. כי הכי נוח זה לקנות את מה שזורם לי לקנות.

אל תחשבו שכל האנשים היותר מחושבים הם אנשים מצומצמים וקמצנים. ממש לא. הם פשוט מקדישים מעט זמן ונותנים לרצון ולצורך ביציבות כלכלית, מקום של ממש. כל מה שצריך זה לעשות את החישובים הנכונים ולבדוק את מה שצריך לבדוק. 

רעיונות לחופשות משפחתיות לא יקרות עם עלויות מינימליות:  

נסו לחפש באתרים שונים הקיימים למיזם "החלפת בתים", משפחה המעוניינת להשכיר בית באיזור מגוריכם ונסו להגיע איתה להידברות.

 

  • את הדרך לטיולים עושים עם רכבת ישראל. באתר של רכבת ישראל תוכלו למצוא אתרים רבים אליהם אפשר להגיע בקלות על ידי שימוש ברכבות. תמיד תשתדלו לתעדף קניה של כרטיסים הלוך ושוב מאשר של הלוך ברכבת וחזור באוטובוס. רכישת כרטיסי הלוך חזור זולה יותר מקניית כרטיס בודד.

  • אל תפספסו טיול בשביל ישראל. גם אם אתם זוג צעיר וגם אם אתם משפחה עם ילדים במגוון גילאים, טיול בשביל ישראל עשוי להיות לכם חוויה מהנה במיוחד. יש אפשרות לטייל בשביל ישראל גם עם עגלות. הגישה לשביל ישראל לא דורשת הגעה ברכב פרטי, ניתן למצוא תחבורה נוחה לאזור.

  • לכו על הטבע באתרי קמפינג. בשנים האחרונות נכנס לאופנה הישראלית הקמפינג. משפחות רבות עושות לעצמם טיול עם לינה באתרי קמפינג. אם אתם סגורים על זה שאתם רוצים לצאת + לינה, אתם יכולים לחסוך בית מלון על ידי רכישת כרטיסים לאתר קמפינג ישראלי. אתרי הקמפינג זולים יותר מבתי מלון ומהווים חוויה מיוחדת לכל המשפחה. לינה מתחת לשמיים הכחולים זו חוויה מיוחדת באמת. הילדים לא ישכחו לכם את זה. מניסיון.

     

  • את הדרך לטיולים עושים עם רכבת ישראל. באתר של רכבת ישראל תוכלו למצוא אתרים רבים אליהם אפשר להגיע בקלות על ידי שימוש ברכבות. תמיד תשתדלו לתעדף קניה של כרטיסים הלוך ושוב מאשר של הלוך ברכבת וחזור באוטובוס. רכישת כרטיסי הלוך חזור זולה יותר מקניית כרטיס בודד.

     

  • מחליפים דירות. לא חייבים לינה בבית מלון. הרי בינינו, למה נוסעים לבית מלון? כדי להיות באיזור של בית המלון. נסו בכל מחיר למצוא דירה בחינם בה תוכלו להנות מקרבה לאזור המבוקש לכם. כמובן שאתם צריכים לקחת בחשבון שהמשפחה הגרה בבית אליו אתם עומדים לנסוע תבוא אל הבית שלכם. זה יכולה להיות חוויה של ממש. כידוע לכם מחירי החופשות בארץ בשנים האחרונות קפצו משמעותית. זוג עם ילד, עוד איכשהו יכול להרשות לעצמו לינה בבית מלון, אבל כאשר מדובר במשפחה עם כמה ילדים בגילאים שדורשים כבר לינה במיטות נוער, בית מלון מתאים לבעלי הון רב יותר.

     

  • פיקניק. אכילה במסעדות היא ממש בבחינת ארוחת שחיתות. למה להכניס רווחים כל כך גדולים למסעדות בעוד אתם נאנחים על כל שקל שאתם מוציאים? אתם לא חייבים לשלם את זה. אבל גם להפסיד את החוויה אתם לא צריכים. דרך יציאה לפיקניק במרחב הפתוח אתם יכולים להרוויח איחוד משפחתי מיוחד. תעשו מזה עסק ספרו על כך לילדים כאילו זה הרבה יותר שווה מיציאה "פשוטה" למסעדה. אחרי שתעשו את זה, תראו זאת גם אתם בעצמכם.

     

  • יוצאים ביחד עם עוד משפחה. החלטתם לפרגן לעצמכם יציאה לצימר? צאו עם קרובי משפחה או עם מכרים שיש להם ילדים בגילאי הילדים שלכם. כך גם הילדים לא יפריחו כלל את האמירה הכי מעצבנת של "משעמם לי" וגם תוכלו להתחלק בהוצאות החופשה. טובים השניים מן האחד.

     

  • אטרקציות? רק עם קופונים. ישנם אתרים רבים המציעים קופונים למציגים אותם באתרים מסויימים. חפשו קופונים ונצלו אותם לרגעי הנאה וזמן של איכות עם המשפחה. ישנם מקומות רבים כמו ארגונים מסויימים שיכולים לעזור לכם בהשגת הקופונים.

     

  • לא קונים בתחנות דלק. הכי נוח לצאת מהבית בלי להתארגן מראש. אבל זה עלול לעלות יקר. בקבוק מים שמהבית הוא לא עולה לכם כלום, עלול לעלות לכם 15 שקל כמו כלום. ובקבוק מים זה עוד הצרה הקטנה. חטיפים או כל מזון מהיר אחר, עלולים להיות יקרים מאוד. לכן, לפני כל יציאה אמדו את הזמן מראש וקחו לכם את הצידה הדרושה לכם.

     

  • הפכו את הבית למלון. תכריזו שבוע מראש על חופשה משפחתית. בחופשה זו תולים על כל אחד מחדרי הבית את שמות בעלי החדר. כמובן שמחליפים חדרים! מכינים אוכל מיוחד אותו אתם לא רגילים לאכול בימות השנה הרגילים. אתם יכולים כמובן לפרגן לעצמכם את ארוחת הצהריים להזמין ממסעדה. הרבו להכין פופקורן שתמיד נותן תחושה של חופש והעלויות שלו הן אפסיות. צאו לבלות במקומות הסמוכים לכם אך מתוך אווירה של "נצאה לטיול ביום אוויר צלול"… תהנו. 

לסיכום:

משפחה שרוצה להנות לא חייבת לבזבז המון כסף. אפשר להיות כל החופש עם חיוך על הפנים ועם + בבנק. תיישמו תחסכו. 

רוצים לצאת מהמינוס? לא יודעים איך לעשות את זה?

הקליקו כאן לתזמון פגישה שעשויה להיות המקפצה שלכם לחיים טובים יותר עם התנהלות כלכלית נכונה ומעולה. חבל לחיות עם לחץ נפשי תמידי שאפשר לחיות חיים רגועים.

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: