איך חוסכים בחופש הגדול – הטיפים שיעזרו לכם לחסוך כסף בחופשת הקיץ

אנו במפתח לכלכלת משפחה מאמינים שהחופש הגדול לא חייב לעלות ביוקר. למה החופש שאמור להיות הזדמנות להווי משפחתי הופך לנטל בלתי נסבל על הורים כה רבים? בואו נתאחד יחד ונכניס הרגלי התנהגות שונים ממה שהיינו רגילים עד היום. 

אל לכם לחשוש מלהיות הראשונים. כוולנו מחזיקים לכם אצבעות ומעריכים אתכם מאוד על הצעד האמיץ והטוב שאתם עומדים לפסוע אחרי קריאת ויישום הכתבה הבאה.

הדרך לחסוך, לא משנה באיזה תחום, זו תמיד תהיה הדרך לדעת מה עומדים לעשות ואילו פעילויות עומדות על הכוונת לחופש הזה. לפניכם רעיונות לפעילויות לא יקרות ואפילו זולות אותן כדאי לכם להפעיל כדי למצות את החופש מבחינת הילדים, מבחינתכם ומבחינת חשבון הבנק שלכם. 

מארגנים קייטנה לבד

מי כמוכם יודעים כי קייטנות עבור הילדים הן משהו ששווה לשלוח אליהן. אבל, הקייטנות נוגסות ללא רחם בכיס מדי שנה בשנה. נסו השנה, בשנת 2021 לעשות משהו מיוחד מתמיד. עבור הילדים אתם יכולים לתלות את זה בקורונה ולומר להם שכל כך היה לכם טוב בכשרונות שגיליתם במהלך תקופת הקורונה והסגרים שסגרו עלינו שאתם רוצים להמשיך את ההרגלים הטובים הללו גם לחופש הגדול. והפעם מרצונכם החופשי. 

אז מה עושים?

מתארגנים יחד כמה הורים לתיכנון לשבוע שלם. באותו שבוע יש קייטנה נודדת. בכל יום הקייטנה תתקיים בבית של אחת המשפחות + יציאה מגוונת או פעילות בתוך הבית כמו הקמת מחנה אוהלים וכו', כיד הדמיון הטובה עליכם. קייטנה כזו עשויה להיות מהנה במיוחד מאחר ולכל ילד יש את המקום להיות דומיננטי. שלא כמו בקייטנה המאורגנת מטעם אירגונים גדולים בה כל ילד מהווה עוד מספר. לא שאנו מזלזלים, אבל איך אומרים? אין כמו בבית…

טיול רציני אחד המתמשך על פני ימים אחדים

מכירים את אמרת חז"ל "תפסת מרובה לא תפסת"? הכוונה היא שאם עושים כל יום טיול במשך כל ימות החופש, אזי לא עשיתם כלום כי הטיולים הפכו להיות סוג של מעמסה על הילדים וקל וחומר על ההורים. קחו לכם תכנון של יומיים שלושה של טיול בארצינו הקטנה והמעניינת. חשבו מראש כמה כסף אתם מסוגלים להוציא על הטיול. אל תשכחו להכליל את כל ההוצאות. הכל כולל הכל, מסעדה בדרך, תשלום בעת כניסה למקומות בילוי ועוד. הכל על פי התוכניה הספציפית שלכם. 

יש לכם כרטיס אשראי? אתםם מנויים למשהו?

אם אתם עונים על ההגדרות הנ"ל יכול מאוד להיות שיש לכם הנחות בשמורות טבע או בכניסה לפארקים מסוימים. בררו היכן אתם זכאים להנחות וכמובן שתתעדפו את המקומות הזולים יותר עבורכם.

שוברי מבצע

אחרי כל הרצון ןשלכם להיטיב עם הילדים ולעשות להם את החופש הגדול הכי כיף שיש, אתם גם רוצים שהם יתנהגו יפה ויהיו ילדים ממושמעים. הרעיון הבא משרת את האינטרס שלכם ההורים. 

הכינו טבלת מבצעים כמו, מי שמצחצח שיניים, מי שעשה הראשון את מה שאבא ואמא בקשו ממנו ועוד. בכל פעם של הצלחה של הילד אתם מביאים לו שובר – סוג של כסף שאתם מוזמנים להכין לבד יחד עם הילדים. ובסוף החופש תלכו איתם לחנות ותקנו תמורת זה משהו שהם יהנו ממנו.

נחמד, לא?

עכשיו זה הזמן לסוף עונה

החופש הגדול זה הזמן של סוף עונת הקיץ. אתם מוזמנים לצאת עם הילדים לערוך איתם קניות לבגדים של שנה הבאה ובכך לחסוך עלויות רבות של ביגוד יקר. ההנחות בסוף עונה יכולות לחסוך לכם אף יותר מחצי מהעלויות לעומת רכישה נורמלית בתחילת העונה. 

יוצאים? מקצים תקציב!

החלטתם לצאת לסתם יום של כיף? אל תלכו עם כרטיס אשראי. חשבו מראש מה וכמה אתם הולכים לקנות, אם זה אוכל ואם זה נסיעות. כך לא תמצאו את עצמכם מצטערים על הנסיעה ועל בזבוז כסף מיותר. 

יוצאים? מכבים!

שימו לב שבחופש הגדול אתם יכולים לראות הוזלה מסויימת בעלויות החשמל מאחר ויוצאים הרבה לגינות וכו'. כדי לראות את ההוזלה הנ"ל חשוב לכבות את החשמלים והמזגנים בעת היציאה מהבית. כדאי להצמיד דף בולט לדלת הבית שמזכיר זאת. 

הכי חשוב שתהנו

כשאנו אומרים זאת אנו מתכוונים להנאה ללא סייג. כלומר שההנאה היא גם של הילדים וגם שלכם. איך הורים נהנים בטיול או בכל בילוי אחר? רק מתוך ביטחון כלכלי והתנהלות נבונה יש לכם את האפשרות להצליח להנות בחופש הגדול. הדרך שאנו מציעים להתמודד כלכלית מול החופש הגדול זו דרך ארוכה שהיא קצרה. אולי זה דורש ממכם קצת התארגנות מראש, אבל תחושת הקלילות שלכם תהיה שווה כל מאמץ שלכם.

המון הצלחה.

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: