איך חוסכים כסף? כל מה שרציתם לדעת

צעירים רבים מתחילים לנהל לעצמם חשבון בנק ולא יודעים איך עושים את זה נכון. בהתחלה זו טעות קטנה, אחר כך חריגה קצת יותר גדולה ולאט לאט המצב מחמיר, עד שנכנסים לתוך חובות שקשה מאוד לצאת מהם. מי שלא מודע להתנהלות כלכלית נכונה, עלול להגיע מאוד מהר להתנהלות כלכלית גרועה. למה? עולם הפרסום היום השתכלל מאוד והגירויים הם בלי סוף. אפשר לקנות הכל, בכל מקום, מכל מקום בצ'יק צ'ק. זה גורם לתרבות בזבזנות גדולה מאוד. לא אמרנו שצריך להיות סגפניים, אבל כדאי מאוד להיות מודעים לכך שמי שלא שומר על עצמו, קל לו לאבד את כספו. 

איך חוסכים כסף? 

המומחים של חברת המפתח לא רוצים שתשארו באוויר. בדיוק בשביל זה הבאנו לכם כאן טיפים איך לחסוך כסף במגוון תחומים. אתם לא חייבים לאמץ לעצמכם את כולם, אבל כמובן שאם אתם רוצים להתקדם, יהיה חכם מצדכם לאמץ בחום את הטיפים המעשיים מבחינתכם, אליהם אתם מתחברים. 

הטיפים שלנו להגדלת החיסכון:

  • אל תזלזלו בקופונים – כאשר אתם מקבלים קופונים או זיכוי בחנות, גם אם מדובר בעשרים שקל, תשמרו אותם ותעשו בהם שימוש. יש משפט שאומר 'מי שלא שומר גרוש לא שווה גרוש' אמנם מדובר בסכומים פעוטים של עשרות שקלים, אבל ביחד זה מצטבר. 
  • יש לכם רכב? מצוין! – רבים מאיתנו עובדים אצל הרכב שלהם, בשניה שהוא מתחיל להוריד את ערכו בשוק הישראלי, הם חושבים על מכירת הרכב, ורכישת אחר, חדש, מתקדם וטוב יותר. אבל בסופו של דבר, הסיפורים הללו מבזבזים המון כסף. שימו לב כאשר אתם קונים רכב, שהוא לא אוכל יותר מדי דלק. 
  • מזומן ביד – אצל רבים בעיית הבזבזנות נובעת מהשימוש בכרטיס אשראי, ומתחושת האין סוף שהוא מעניק. למה אנחנו אומרים רבים? כי יש כאלו שהשימוש במזומן גורם להם לבזבז כסף יותר בקלות, כי אחר כך אף אפחד לא יראה בעו"ש לאן הלך הכסף, אומנם זו אשליה, אבל שימו לב להתרגל למה שעוזר לכם להוציא כמה שפחות כסף.
  • לא צריך, לא קונים – כאשר נמצאים בחנות ורואים פריטים חדשים ונוצצים מהניילון, מתגרים לקנות. למעשה יכול מאוד להיות שיש לכם בבית את החפץ המדובר ואתם לא מודעים לכך. אל תקנו בפזיזות, מה שאתם צריכים, תפרגנו לעצמכם, אבל מה שלא, לא. 
  • בעיה תזרימית לא פותרים עם הלוואה – אם אתם לא מצליחים לסגור את החודש, הלוואה רק תדרדר את המצב. תחשבו על זה שההלוואה מהר מאוד תבלע בין החורים, אבל החזר חודשי מכביד עליכם מדי חודש בחודשו. בעיה תזרימית פותרים עם שיפור ההתנהלות הכלכלית. 

הקליקו כאן כדי שהמומחים של חברת המפתח יעזרו לכם לעשות שינוי בצורה הכי נכונה שתשפר את איכות החיים שלכם.

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: