איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

היום זה כבר לא סוד. כדי להישאר עם כסף בחשבון בסוף חודש, לא מספיק להרוויח הרבה כסף, צריך להתנהל נכון. כבר נתקלנו בזוגות צעירים שהרוויחו יחד סכום מאוד גבוה (עשרות אלפי שקלים), אבל בפועל, הם לא הצליחו לסגור את החודש, וכל חודש שעבר, הם רק העמיקו את המינוס שלהם. למה צריך לחיות כך? כל זוג חייב להצליח חוץ מלסגור את החודש, גם לחסוך כמה שקלים. מי שרוצה לחשוב על העתיד, על דירה, על השקעות וכו', חייב קודם כל לשפר את ההתנהלות שלו ביום יום. נשמע לכם מפחיד מדי? לא רוצים להתחיל לחיות כמו קמצנים? אל תדאגו, רק תמשיכו לקרוא. 

להתנהל נכון, זה שינוי לטובה

משום מה, אנשים רבים חוששים מעצם השינוי עצמו, ולמה? כי אין להם עניין להפוך להיות קמצנים ולחשוב עשר פעמים לפני כל הוצאה. אם תעבדו בצורה נכונה, לא רק שלא תרגישו קמצנים, גם תרגישו הרבה יותר טוב עם עצמכם. תדעו בדיוק איפה אתם אוחזים, האם אתם עומדים ביעדים, או האם לא. וגם אם אתם בחריגה ממה שהקצבתם לעצמכם, זה לא אומר שסוף העולם הגיע, ממש לא. העיקר הוא שאתם יודעים שאתם בחריגה. האויב הכי גדול של התנהלות כלכלית נכונה, זה אי הידיעה. 

איך אם כן ניתן להתחיל לשנות דפוס ההתנהלות? 

קודם כל מתחילים לדעת. דבר ראשון אתם בודקים מה גובה ההכנסות שלכם בפועל. זה נשמע מגוחך, אבל אם לא בדקתם את זה אף פעם, יכול להיות שתגלו הפתעות. בעיקר אם אתם עצמאיים ועובדים בצורה מבולגנת. 

אחרי שאתם יודעים כמה אתם מכניסים, תחשבו כמה אתם רוצים להוציא, כדי להישאר עם יתרה בסוף חודש. הגעתם לסכום? מצוין, עכשיו תכתבו לכם את כל ההוצאות החודשיות שלכם, ותחלקו את סכום ההוצאות אליו הגעתם, לפי חלוקה הגיונית. יכול להיות שיהיו חלק מההוצאות שלא יהיו קיימות כל חודש, כך שפעם בחודש יש הוצאה חריגה אחרת בממוצע. 

מה הרווח? 

ברגע שיודעים מה גובה ההכנסות וכמה כסף מומלץ להוציא, לא תצליחו להוציא יותר כסף. הרי אם יש לכם היגיון בריא, אין שום סיבה שתוציאו יותר כסף ממה שיש לכם. בעוד שלפני שעשיתם את השינוי, לא היה לכם את הכלים לדעת מה הוא הגבול אותו אסור לכם לחרוג. 

רווח נוסף, זה תחושת האחריות, והיכולת לשלוט במה שקורה. אחרי הכל, אתם אלו שרוצים לנהל את החשבונות, ולא שהחשבונות ינהלו אתכם. נכון? כדי לנהל, צריך בסך הכל להיות במודעות, והרווח הוא עצום. כאשר מודעים למה שקורה יש פחות חשק להוציא כסף בלי גבול. תשוו את זה לתחום הדיאטה. ברגע שיודעים כמה קלוריות יש בכל דבר, פתאום יוצא החשק מלאכול דברים משמינים בלי גבול. 

הקליקו כאן לתזמון הפגישה שלכם עם המומחים של חברת המפתח לכלכלת המשפחה. 

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: