איך מצמצמים את השימוש בכרטיס אשראי?

הארנק שלנו היום שונה מהארנק של פעם. אם בעבר היו צריכים להזהיר אותנו שלארנק יהיה רוכסן שישמור על הכסף, היום מספיק תא מוגן. מי יוצא עם שקלים לקניות? אולי הסבתות של פעם. אבל מה שקורה שאולי פעם באמת שמרו על הכסף אבל היום, ריבוי כרטיסי האשראי גורם לכך שהכרטיסים לא מספיק מוכרים ככסף שווה. אנחנו נוטים להעריך אותם פחות באופן אוטומטי. לא פלא שיותר ויותר שומעים על כאלו שמאבדים את הכרטיס ומבטלים אותו ואפילו סיפורים של גניבות לאור היום. מה גם שכאשר אנחנו משתמשים בהם אנחנו שוכחים שעל ידי גיהוץ הכרטיס, יורד כסף מחשבון הבנק שלנו. ואם יש לנו הרבה כרטיסים, אנחנו לא מספיק עוקבים אחר השימוש בהם. קשה לאחוז ראש מה של מי. בשורות הבאות  נדבר על כך וניתן פתרונות מעשיים איך להתנהל עם מגוון הכרטיסים שבארנק בצורה שלא תבזבז לכם הרבה כסף ולא תבכו יום אחד על כך שבכלל פתחתם כרטיסים.

עוקבים אחר הכרטיסים!

אם נפתח את הארנק של רוב רובכם נגלה שורה של כרטיסים (או תערובת של כרטיסים אם אתם נמנים על הבלאגניסטים). המקום שלכם כאן הוא לצמצם אותם כמה שאפשר. ככל שיהיו לכם פחות כרטיסים כך תוכלו לעקוב בצורה עקבית ואחראית על מה שקורה איתם. כך תדעו למשל על אלו מהם אתם משלמים דמי ניהול ואלו יש להם הנחה שעוד מעט פג תוקפה.

מסגרות רבות מדי!

היו מודעים לכך שמכיוון שנמצאים בבעלותכם מספר כרטיסים, יש לכם מסגרות אשראי רבות. לכן הסיכון לבזבז סתם כסף גדול יותר.

כרטיס חוץ בנקאי!

אם פעם לכולם היו כרטיסים בנקאיים שלא שילמו עליהם שקל, היום גם הבנקים דורשים תשלום עבור כרטיס בנקאי. אבל חשוב שתדעו שיש לכם אפשרות להתמקח על התשלום על כרטיס. לקבלת הנחה כלשהי. 

כמה כרטיסים צריך?

בעיקרון אתם נדרשים לכרטיס אחד לשימוש היומיומי שלכם. בחרו בכרטיס שמעניק לכם את ההנחות המשמעותיות ביותר והרלוונטיות עבורכם. תוכלו לבחור גם בכרטיס חירום. שהוא יהיה מיועד למקרים נדירים. שימו לב שהכרטיס הזה יהיו עליו הנחות שלא מוגבלות בזמן וכן פטור מתשלום על דמי כרטיס.

בעלי עסק? מפרידים חשבונות!

אם יש לכם עסק פרטי, אל תערבבו אחד עם השני. מומלץ שיהיו לכם 2 כרטיסים נפרדים. אחד לבית שלכם והשני לעסק. אין קשר ביניהם. כמו כן, פתחו חשבון בנק נפרד שלא יהיה מצב שתשתמשו בכסף של הבית עבור העסק ולהיפך. זה עלול לסבך אתכם.

רוצים לדעת איך להתנהל נכון מבחינה כלכלית? מעוניינים למצוא את עצמכם במצב כלכלי משופר יותר? מחפשים מישהו שיעזור לכם? הכירו את חברת המפתח לכלכלת המשפחה! חברתנו מתמחה במתן שירות אדיב, אמין ואכפתי לכל מי שמחפש לצמצם הוצאות ולהגיע לשלווה. 

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: