איך מקבלים החזר כספי מרשות המיסים? בכתבה הבאה תקבלו מענה!

אם יצא לכם להוציא כסף מרשות המיסים, ודאי נתקלתם בבעיות בדרך. לא באותו יום ראיתם את החזר המס בחשבון הבנק שלכם. התהליך ארוך ומתמשך. הגיע הזמן לעשות סדר בדברים.

בתקופה האחרונה הוציאה רשות המיסים הודעה על כך שתהיה מערכת בה יגישו את הבקשות להחזרי מס עבור שכירים. כך תוכלו לקבל החזרי מס בצורה קלה ונגישה.

בשנה האחרונה, בעקבות נגיף הקורונה ישנן תופעות לוואי בלתי ניתנות לטיפול. אבל החזרי מס, כן אפשר לקבל. כך שצפויות להתקבל מאות ואלפי פניות לבקשות להחזר מס בתקופה הקרובה. כך בשנת 2021 תגדל כמות הבקשות משאר השנים.

מה תעזור פתיחת מערכת הממוחשבת לקבלת החזרי מס?

השכירים שצריכים להסתדר תמיד עם טפסים וחתימות וכו בצורה ידנית ומסורבלת, יוכלו לעשות הכל בצורה מקוונת. אם עד היום ידעתם כי כדי לקבל החזר מס אתם צריכים לטרוח פיזית, אז לא הכל פשוט יותר ונגיש. 

כמה בקשות להנחות והחזרים הוגשו עד היום מדי שנה?

בשנים האחרונות הוגשו למעלה מ 300,000 בקשות להחזרי מס. המבקשים היו צריכים להדפיס טופס 135 להחזר מס, למלא את הפרטים הרלוונטים, לצרף את כל המסמכים הנדרשים ולמסור את התכנים למשרד ההכנסה.

מה קורה היום? תוכלו להגיש את הבקשה על ידי המערכת הממוחשבת הנגישה יותר לשכירים ואחרי שתפתחו את התיק תוכלו מיד לעבור למערכת הגשת דוחות. שם יתאימו את הגשת הבקשה למיקום הנדרש. למערכת זו תוכלו להגיע דרך שירות החזרי המס לשכירים באתר או דרך האיזור האישי. כמובן לאחר שתזדהו ותרשמו את עצמכם.

ההמלצה היא למהר להגיש בקשה להחזר מס?

ברור שכן. הכסף שלכם מגיע לכם וממתין ברשות המיסים שתבקשו אותו. התפקיד שלכם הוא פשוט לבקש. זה הכל.

כמובן שעוד לפני שתבקשו כדאי לכם לבדוק האם אתם אכן זכאים. אם תגלו שטעיתם ואתם דווקא חייבים, אתם עוד תקבלו קנס. לכן מומלץ לבדוק בטרם מבקשים החזר את הזכאות.

מי זכאי להחזרי מס?

בדרך כלל יהיו אלו כאלו שיצאו לחל"ת, סיימו תואר אקדמאי, מבוטחים בביטוח משכנתא או ביטוח חיים. החלפות עבודה ועוד. 

כמה מגיע לכם מרשות המיסים?

עוד לפני שתבקשו את הבקשה, ערכו בירור כמה כסף אתם צריכים לקבל. פנו לסימולטור אותו יצר מס הכנסה ועשו בדיקות זכאות עצמית. אם יש לכם ידע בסיס בחשבונאות, תוכלו לבדוק את העניין בסימולטור בקלות ותוכלו לחשב באופן עצמאי האם וכמה אתם זכאים. רוב החברות יעשו את השירות הזה של בדיקת זכאות ללא תשלום.

את הבקשות אתם נדרשים להגיש על כל שנה בצורה נפרדת. תוכלו לבקש עד 6 שנים אחורנית. את שנות 2019-2021 תוכלו להגיש דרך האתר. איך תעשו את זה? פשוט מאוד. הכינו במחשב קבצים של כל המסמכים הנדרשים. אחר כך, תכנסו למערכת פתיחת תיק להגשת בקשה להחזר מס. כעת יבדקו האם אתם אכן זכאיים. ובסופו של דבר יעבירו את הבקשה למערכת של מס הכנסה. כמובן שאם תרצו תוכלו גם להמשיך לבקש בקשה להחזר מס כשם שעשיתם בשנים קודמות. בצורה ידנית. תדפיסו את טופס 135 מאתר רשות המיסים ותגישו אותו באחד מסניפי הרשת.

רוצים לחסוך כסף? מחפשים דרך לצאת מהחובות אליהם נקלעתם? מעוניינים לקבל את כל מה שמגיע לכם ביושר? אנו בחברת המפתח לכלכלת המשפחה כאן בשבילכם. צוות המומחים שלנו יעזרו גם לכם לחיות חיי רווחה כלכליים. 

אני מעוניין לפגוש כלכלן בכיר לייעוץ אישי.  

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: