בשורה טובה יצאה לאור, יותר לא תשלמו על מעבר לבנק אחר!

אם עד היום ידעתם שכדי לעבור לבנק מתחרה בגלל תנאים משופרים אתם צריכים לשלם הרבה כסף, ואולי זה כבר לא כל כך שווה, היום תוכלו לעשות זאת בצורה מקוונת ללא עלות! לא רק זה, אתם גם לא תדרשו להמתין הרבה זמן, תוך ימים ספורים, 7 ימי עסקים, אתם כבר תמצאו את עצמכם בבנק אחר. כן, ממש "הוקוס פוקוס". את כל הפרטים על החוק החדש תמצאו בפוסט שלפניכם! החוק כבר יצא לפועל ואתם מוזמנים לעבור לכל בנק שתרצו!

מתי יצא לפועל האופציה לעבור לבנק אחר ללא תשלום?

מ 22/09/21  זה התחיל. מהיום הזה הותקנה מערכת חדשה המאפשרת לכל לקוחות הבנקים ברחבי הארץ לעבור לבנק אחר תוך 7 ימים. ללא כל עיכוב והכי חשוב,ללא תשלום. מיד לאחר 7 ימים ייסגר חשבון הבנק הישן ויפתח חשבון חדש בבנק הנבחר. כל הפעילות הפיננסית של הלקוח תעבור באופן מלא לחשבונו החדש בצורה של עקוב אחרי. כמו בטלפון. 

מי פיתח את מערכת המעבר בין הבנקים?

המערכת הבנקים וחברת מרכז סליקה בנקאי, שתיהן פעלו בשלוש השנים האחרונות לטובת העניין. הן דאגו ללקחות הבנקים. למה זה לטובת לקוחות הבנקים? מכיוון שכאשר בנק יודע שקשה, יקר ומורכב לעבור ממנו, הוא פחות ינסה לתת ללקוחות תנאים מועדפים. כאשר בנק ידע שבכל רגע נתון הלקוח שלו יכול להחליט לעבור לבנק מתחרה, באופן אוטומטי הוא  יצטרך להיטיב איתו, לשפר תנאים ולהוזיל לו בעליות כדי לשכנע אותו להישאר בכיס שלו. כמובן שהאופציה לעבור בצורה כל כך מהירה תגרום לכך שהלקוחות ירגישו פחות מופלים ויותר בעלי בחירה. יש להם בחירה אישית האם להישאר בבנק שעיצבן אותם ולעבור לבנק המציע תנאים טובים.

אילו חשבונות יוכלו לעבור בנק?

כל סוגי החשבונות יוכלו לעבור בצורה מהירה. חוץ מחשבונות מסובכים או בעלי מניעה  משפטית.

לנוחיותכם, תוכלו להעביר את היתרה שלכם מהבנק בשקלים או במט"ח, צ'קים, ני"ע וכו ללא שום בעיה.

אם תרצו גם להעביר הלוואות רגילות, הלוואות משכנתא וחשבונות חיסכון, הדבר יעבור לטיפול אישי עם הבנקים.

הפתרון המרכזי, עקוב אחרי!

הרעיון הגאוני והעיקרי בהתנהלות החדשה במעבר בין הבנקים, זוהי האופציה של עקוב אחרי. השירות הזה יעבוד במשך שנתיים ימים מהיום בו תעברו לבנק החדש. כך לא תדרשו אתם להעביר את כל תיק חשבון הבנק שלכם. זה יעשה באופן אוטומטי והעול הזה יורד ממכם.

את הבקשה לעבור לבנק חדש תוכלו לעשות בסניף אחד הבנקים או באתר. מכל הבנקים תוכלו לעבור למעט בנק איגוד שחבר לבנק טפחות. וכן בנק ירושלים שמספר לקוחות מצומצם מאוד. כמו כן, גם הבנק הדיגיטלי התנגד לכך וממנו עדיין לא תוכלו לעבור באופן החדש.

 רוצים לדעת עוד? מחפשים לחסוך כסף? אנו בחברת המפתח לכלכלת המשפחה כאן בשבילכם. צוות המומחים שלנו יעזור גם לכם להגיע לחיסכון משמעותי.

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: