האם כדאי לכם לקחת הלוואה מקרן השתלמות כדי לחסוך במשכנתא?

מי לא רוצה לראות את עצמו חוסך? כולנו מעוניינים לדעת שאנחנו מתנהלים בצורה כלכלית נכונה. ואם אנחנו לוקחים משכנתא, אנחנו רוצים לדעת שקיבלנו את מקסימום החיסכון האפשרי. אם אתם רוצים לקחת הלוואה ויש לכם קרן השתלמות, יתכן וכדאי לכם ללוות מהקרן. חברת המפתח לכלכלת משפחה שמחה לתת לכם בשורות הבאות את כל המידע לגבי הלוואות מקרן השתלמות. כאשר אנו שמים דגש על החיסכון שלכם מול הרווחים וההפסדים הכלכליים. 

מה קורה בהלוואות מקרן השתלמות?

כאשר לוקחים הלוואה מקרן השתלמות מקבלים ריביות נמוכות מאוד. ריבית של פריים מינוס עד פריים פלוס.

קרן השתלמות ניתנת למינוף של עד 80% משווי הקרן.

אם אתם לוקחים הלוואה מקרן השתלמות. תוכלו לקחת אותה בבלון חלקי וכך לשלם את הקרן בתאריך שיקבע מראש.

למה משתלם לכם כלכלית לקחת הלוואה מקרן השתלמות? 

כל אחד רוצה לקבל הלוואה עם ריביות זולות. ואם אומרים לכם שהלוואה מקרן השתלמות היא הזולה ביותר, אז מי לא רוצה?! 

יותר מזה, כאשר תקחו הלוואה מקרן השתלמות, הכסף הזה עדיין ממשיך לצבור תשואה. זה לא שאתם משחררים את הכסף לצמיתות, אתם רק לווים אותו ולכן אתם תמשיכו להרוויח על חשבונו. כן ממש לקפוץ על שתי החתונות בו זמנית.

למה לא משתלם לקחת הלוואה מקרן השתלמות?

כאשר אתם לוקחים הלוואה מקרן השתלמות, אתם מתחייבים לשלם את הכסף תוך 7 שנים. אם אתם לווים סכום כסף גדול, אתם תדרשו לשלם החזר חודשי גבוה במיוחד. לא תמיד זה משתלם. גם אם על ידי זה תגיעו לחיסכון כספי, כסף זה לא הכל. אם אתם תצטרכו לחיות למשך 7 שנים בלחץ כלכלי, מי אמר שזה שווה? לא בטוח. אתם צריכים לעשות חושבים. מה חשוב לכם יותר, חיסכון או שלוה בבית. לכל אחד יהיו תשובות אחרות. 

אל תשכחו גם שקרן השתלמות זו השקעה. בהשקעה אין הבטחה של מאה אחוזי הצלחה. בהשקעה לוקחים סיכונים. אם למשל הקרן לא תצליח, אתם תפלו בפח אם תלוו ממנה. גם תדרשו להחזיר את כספי ההלוואה וגם הכסף שלכם לא עשה את שלו. אמנם מקרים כאלו כמעט אינם מתרחשים אבל הכול יכול להיות. ואתם צריכים להיות מודעים לכך.

מה להחליט בסופו של דבר?

לא כאן המקום לקבוע מה מתאים לכל אחד מכם. אין לנו אפשרות לדעת מי אתם ומה מצבכם הכלכלי. בכל מקרה חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע ולא להחליט לבד החלטות הרות גורל. שלא תמצאו את עצמכם מהר מאוד מתחרטים בדרך אל חזור.

רוצים לקבל ייעוץ והכוונה של מומחים? מעוניינים לדעת שאתם מתנהלים בצורה כלכלית נכונה? צוות המפתח לכלכלת משפחה כאן בדיוק לשם כך. הקליקו כעת ואנו נשריין לכם פגישה עם כלכלן בכיר מחברת המפתח לכלכלת המשפחה שימפה את מצבכם ויעזור לכם לקבוע את התוכניות לעתיד.

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: