האם עוברים להשתמש רק בכרטיסי אשראי?

ככל שאנחנו מתקדמים עם השנים, הממשלה מעודדת יותר ויותר שימוש בכסף דיגיטלי. למרות שמבחינת הכלכלה הנבונה. למרות זאת, אנו ממליצים להשתמש כמה שיותר במזומן. כאשר משלמים בכסף וירטואלי, נוצרת אשליה שקונים על חשבון מישהו אחר. לעומת זאת, כאשר משלמים בכסף מזומן, הכסף הוא מוחשי והנטיה לבזבז יורדת באופן אוטומטי. תכל'ס, מה הולך להיות עם המזומן בעתיד הקרוב והרחוק? האם הוא הולך להפוך להיות היסטוריה? 

אחת הסיבות העיקריות - רכישות דרך הרשת

אנשים רבים הפכו את היציאה ליום קניות, למציאות של פעם. אנשים רבים מבצעים את רוב הקניות שלהם דרך האינטרנט. איך משלמים דרך האינטרנט? רק על ידי מספר כרטיס אשראי. מה שאומר שגם אם נמשיך להשתמש בכסף מזומן, יש תחום אחד שהולך ומתפשט ובכל מקרה הוא מכריח אותנו לעשות שימוש רק בכרטיס אשראי – הרכישות באינטרנט.

אחרי שיצא החוק שמסכום של 299 שקלים, יש להקיש קוד סודי, ורק אחר כך הקניה תאושר, אנשים החלו פחות לחשוש מלהסתובב חופשי עם כרטיס אשראי.

המעלות בשימוש בכרטיס אשראי לעומת חסרונות המזומן

כאשר מושכים מזומן,  מתנהלים ללא ביקורת. למה? כי השימוש במזומן הוא חופשי, ללא כל תיעוד. לעומת זאת כאשר משתמשים בכרטיס אשראי, בסוף חודש, רואים את פירוט ההוצאות, ואין דרך להתחמק מכל שימוש הכי קטן בכרטיס אשראי. אם אתם רוצים לדעת איפה אתם מוציאים את הכסף שלכם – זו הדרך. נדירים הם האנשים שגם עושים שימוש במזומן, וגם עושים דין וחשבון על ההוצאות שלהם, אחת לחודש. בשביל להצליח לעשות את זה, צריכים להיות עם אופי של מנהל חשבונות, ולא לכולם יש את זה. 

אם יקרה השינוי המוחלט - מי יהנה ממנו? 

בכל מקום שמישהו מחייך, בצד השני מישהו בוכה. במקרה שלנו, אם הכסף המזומן יהפוך להיות היסטוריה, לא תהיה אפשרות לסחור בכסף שחור. המדינות יוכלו לעקוב אחרי מעבר של כספים ממקום למקום ויהיה הרבה יותר קל לאכוף את הנושא ולתפוס את האנשים שאינם מפרישים מס למדינה. הדבר הכי מפתיע הוא שגם הבנקים שתמיד היו האחרונים להתקדם מבחינה טכנולוגית, ממש מרוצים מהכיוון וכבר היום מאפשרים לעשות מגוון פעולות דרך הדיגיטל והאתר המקוון של הבנק. 

האם יש יתרון למזומן? 

אחרי כל כך הרבה מלל בעד השימוש בכרטיס אשראינשאלת השאלה – האם יש סיכוי למזומן לשרוד? והאמת היא, שכן. בשביל לגנוב כסף מזומן, צריך להתלכלך, ולעשות פעולות פיזיות. לעומת זאת, כדי להצליח לגנוב כסף וירטואלי, צריך לשבת מול מחשב עם מוח גאוני ולפרוץ ארנקים דיגיטלים. נתון זה הינו בעל משקל גבוה מאוד בעד השימוש בכסף אמיתי ומוחשי. מה אתם אומרים? אתם בעד? אתם נגד? 

הקליקו כאן כדי שחברת המפתח לכלכלת המשפחה, תתן לכם יד בכל שינוי לטובה בהתנהלות הכלכלית שלכם, אנחנו בעד.

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: