החופש הגדול בפתח! איך מתנהלים נכון כלכלית בחופשת הקיץ?

החופש הגדול מגיע. הילדים מאושרים והמבוגרים… 

והמבוגרים? החופש הגדול מביא איתו הוצאות רבות, קשה לעמוד בקצב מבלי להסתחרר כלכלית. למה שלא תהנו גם אתם מהחופש הגדול בלי לחץ מההוצאות החורגות של החופש הגדול הקרב ובא?! 

אין מצווה לסבול בזמן שאתם אמורים ליצור שעות איכות רבות בקרב המשפחה הקרובה והאוהבת שלכם. חופש זה הזמן לתת קצת יותר ביטוי למה שאנו חשים בכל ימות השיגרה כלפי משפחתינו. אז קדימה… הצטרפו אלינו ללמוד איך עוברים את החופש הגדול עם מקסימום חוויות ועם מינימום הוצאות. 

זה לא כל כך קשה.

איך מתכוננים כלכלית לחופש הגדול?

בדיקת התקציב המשפחתי

אתם לא חייבים להיות בעלי מפעל כדי לדעת מה קורה בחשבונות הבנק שלכם. אתם מוזמנים לעשות בדק בית רציני ולמדוד את ההוצאות שלכם לקראת החופש הגדול. איך תדעו מה התקציב שלכם אם לא תבדקו זאת? לא תדעו! על כן אתם מוזמנים לבדוק עם עצמכם ועם בן הזוג שלכם כמה אתם יכולים לאפשר לעצמכם להוציא בחופש הגדול מבלי להיקלע למצבים עגומים של מינוס בנקאי וחריגה מיותרת ממסגרת האשראי.

איך אומרים? יש פתרונות פשוטים עד כדי כך שפשוט חבל לא לנצל אותם. הידעתם? במקומות רבים בארץ לא תידרשו להוציא את ארנקכם אף לא פעם אחת, מלבד רכישה של קרטיבים לילדים בשקל – שקל וחצי.

כתבו את כל התוכניות שיש לכם לקראת החופש

מכירים את זה שיש דברים שנראים מרחוק כמו הר גבוה ומקרוב מגלים כי החששות היו לשוא? זה מה שאתם עתידים לגלות אחרי שתעשו לעצמכם רשימה של כל הפעילויות שאתם בונים על החופש הגדול. ולמה? כי פעמיים בשבוע נוסעים לים – כמה זה עולה…? עוד שלוש פעמים בשבוע נוסעים למסלול מים בשמורת טבע כמה זה עולה…? נכון יש גם תכנון של נסיעה ללונה פארק. אבל זה כבר ממש לא כל יום.

התאימו את הפעילויות ליכולת הפיננסית שלכם

אחרי שעשיתם שיעורי בית ורשמתם לעצמכם פירוט על שתי הדרישות הקודמות, נותר לכם רק לסנכרן ביניהם. כלומר, לראות מה התקציב אותו יש לכם למטרת פעילויות החופש הגדול, מה התוכניות שלכם לחופש ולראות האם זה מסתדר יחד. אם כן, מצויין. אם לא, נסו לעשות שינויים בתוכנית בחוכמה בלי שהילדים ירגישו שכווווולם עושים כיף ורק הם לא. 

לסיכום:

החופש הגדול אמור להיות כיף לכל המשפחה כאחד ולא רק לילדים ולבני הנוער חסרי העול. על מנת להפוך את החופש לימי חוויה שבכל ימות השנה זכורים לטוב, חשוב שתתארגנו מראש להוצאות החופש הגדול. כך תרגישו את הרווחה הכלכלית ותוכלו להיות עם ראש ולב פנויים לבילויים משפחתיים משותפים.

מוזמנים להכיר אותנו

אנו במפתח לכלכלת משפחה רואים בהתנהלות כלכלית נבונה את המתכון לחיי אושר ועושר. שיעורי הבית שהשארנו לכם כאן בפוסט, אינם כה מסובכים כפי שהם נראים. שתפו את הילדים בחלק התיכנוני של הטיולים, תנו להם את המקום להבין כי אין להשוות בין המשפחה שלכם למשפחה של החברים. תנו בהם אמון ותראו שהם יוכיחו את עצמם ובגדול. 

הקליקו כאן ותוזמנו לפגישת ייעוץ חינמית מול יועצים מומחים ואנושיים שיעזרו לכם לאפס את כל המאזנים של הכלכלה המשפחתית שלכם. פנו למי שיכול לעזור לכם להפוך את החיים מחיי מרדף אחר הכסף בסוף חודש לחיי אושר ושלווה.

רוצים לשחות נגד הזרם?

אם אלו הן הסטטיסטיקות במדינה, זה לא אומר שאתם חייבים לחיות בצורה הכל כך לא אנושית הזו. 

אנו במפתח לכלכלת המשפחה הדרכנו כבר בעלי משפחות רבים איך להגיע לעו"ש שהבנק מחבב ואיך לחיות חיים בהתאם לנתונים הכלכליים שלהם. אתם מוזמנים להכיר עולם טוב של רוגע כלכלי. השאירו כאן פרטים. 

   

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: