החשמל מתייקר – איך תוכלו לחסוך בתשלומי חשמל?

הכלכלה הישראלית הולכת ומתייקרת בזמן האחרון. אם אתם מנהלים משק בית, ואתם עוקבים אחרי ההוצאות מול ההכנסות שלכם, שמתם לב לכך שההכנסות הקבועות מתייקרות כל הזמן. בפוסט הזה נדבר על התייקרות מחירי החשמל ועל הדרך להתמודד מול עליית מחירי הגביה. 

מה עושים? הרי לא נפסיק להדליק דוד שמש בגלל הרצון לחסוך… בואו נדבר על זה. 

האם באמת מחיר החשמל עלה? 

כן. בראשון לפברואר מחיר החשמל עלה בחמישה אחוזים. מה שאומר בפועל, עלייה משמעותית של עשרות עד מאות שקלים (תלוי לפי גודל המשפחה וכמות השימוש בחשמל) לכל חודשיים של תשלומי חשמל. 

נו אז מה אתם מציעים לעשות? להפסיק לכבס? הרי זה בלתי אפשרי. אז זהו שלא. כל מה שאנחנו מציעים זה להפסיק לבזבז חשמל. אנשים לא יודעים שבזבוז חשמל, מבזבז כסף. חשמל הוא דבר שאנו כל כך אוהבים – תאורה חימום וכו', עד כדי כך שאנחנו לא מסוגלים להשלים עם זה שזה עולה כסף.  

הנה הטיפים שיעזרו לכם להשאיר את הכסף בכיס שלכם

  • תאורה – תאורה עולה לנו בחשמל. אם יש אור שמש בחוץ, פתחו חלונות, ותהנו ממנו. בנוסף לכך, לדים עובדים על הרבה פחות חשמל, היו מודעים לכך ותחליפו כמה שיותר מהר את כל התאורה, לתאורת לדים. 
  • מזגנים בקיץ – בקיץ אנחנו בלחץ שהבית יהיה קר כל הזמן. אז קודם שימו לב מתי נעים לכם ומתי הקור מיותר ואפילו מזיק. בנוסף לכך, חשוב מאוד לנקות את הפילטרים כדי שהמזגן יעבוד יותר ביעילות ויבזבז פחות חשמל עד שיצליח לקרר את החדר. כמו כן, טמפרטורות המזגן משפיעות מאוד על מחיר החשמל. אין צורך להפעיל בחורף מזגן על שלושים, ובקיץ אין צורך להדליק קירור על 16 מעלות, ממש לא. 
  • חדשו דוד שמש ישן – לפעמים בגלל שדוד השמש ישן, יש צורך להדליק אותו הרבה יותר זמן, כדי שיחמם את המים בימים הקרים של החורף. חשוב מאוד להיות ערניים לכך. טיפ נוסף לגבי דוד שמש, התקינו טיימר. אנחנו בני אדם ופעמים רבות שוכחים דוד דולק במשך שעות ארוכות. שווה להתקין טיימר בו אתם בוחרים מראש כמה זמן הדוד יפעל ועשיתם סוף לסיפור הזה. 
  • קומקום – צריכת החשמל שלו גבוהה מאוד. לכן, אם אתם רוצים לשתות כוס קפה, אל תמלאו את הקומקום עד למקסימום, כמות החשמל בכל הרתחה היא ממש בלי פרופורציה לגודל של הקומקום. אם יש לכם מדיח כלים, דעו שגם הוא צורך הרבה חשמל, ולא שווה להפעיל אותו עבור מספר כלים מצומצם. 

רוצים לחיות ברוגע כלכלי? 

אנו מאמינים כי לכל אחד יש את הזכות לחיות ברגיעה כלכלית. לא צריך להיות עשירים כדי להנות מהחיים. ממש לא. צריך לדעת איך להתנהל עם הכסף בצורה נכונה ואחראית והכל נראה אחרת. הקליקו כאן לתזמון פגישה עם המומחים של חברת המפתח לכלכלת המשפחה שיתנו לכם יד בדרך לחיים טובים יותר.

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: