טיפים חשובים שיעזרו לכם לפני שאתם פותחים חשבון בנק פרטי!

הגעתם לגיל בו אתם יכולים לפתוח חשבון בנק פרטי? גם אם אתם רק בני 14 אתם יכולים לפתוח חשבון בנק באישור ההורים. קיימים מספר טיפים שיעזרו לכם לעשות את הצעד הזה בצורה חכמה. כך תדעו שלמרות שאתם עדיין צעירים אתם פועלים נכון ואי אפשר להטעות אתכם בקלות.

זה לא כל כך מסובך לעבור חשבון בנק!

כאשר תפנו לבנק כדי לפתוח חשבון פרטי, אתם תשימו לב שרוב הבנקים מציעים לכם הצעות ממש דומות. כמעט ואין הבדלים ביניהם. והאמת, לא כל כך משנה באיזה בנק תבחרו. גם אם יום אחד אתם מגלים שבנק מתחרה מציע הצעות משתלמות יותר, תוכלו לפנות לבנק שלכם ולבקש גם את ההטבות האלו. אם הבנק לא רוצה לתת לכם אותן, אתם יכולים לעבור בנק. כמובן שכדאי לבדוק קודם שאתם אכן תקבלו את כל מה שקיבלתם עד היום בנוסף להטבה המדוברת. גם אם אתם לא מרוצים מהשירות אותו אתם מקבלים בבנק, תוכלו לבחור לעבור לבנק מתחרה בעל שירות אדיב יותר. 

תעברו בנק כאשר תעברו שלב בחיים!

כל שלב בחיים מצריך חשיבה מחודשת. אם אתם עומדים לקראת נישואין, זה הזמן גם לבדוק האם כדאי לכם לעבור בנק. אם אתם מרוצים לגמרי מהבנק שלכם ולא שמעתם על הטבות מיוחדות בבנק מתחרה, אין צורך לעבור בנק. אבל אם כן, תעשו חושבים מחדש. גם אם עברתם עבודה, תוכלו לבדוק את התנאים החדשים. אולי כדאי לכם לעבור לבנק שיתן לכם הטבות משתלמות יותר.

חוסכים מגיל צעיר!

כבר בגיל צעיר תלמדו דבר חשוב, אם יש לכם כסף בצד, אל תבזבזו אותו סתם. שימו אותו בצד, אתם עוד תודו על כך. אתם אמנם לא חייבים לפתוח מיד בגיל 14 חשבון בנק פרטי, אם אינכם עובדים עדיין בעבודה מכניסה, אבל לשים בקופת חיסכון, אפשרי בכל גיל ובכל שלב. תוכלו לקבוע סכום כסף אותו אתם מניחים בצד מדי חודש. כך תגיעו לסכום משמעותי בסוף שנה. מה תעשו עם הכסף הזה? זו כבר בחירה אישית של כל אחד ואחת מכם. אם אתם חולמים על טיול יקר, אולי זה המקום. במקום להתחנן להורים ולעשוק אותם כלכלית, תוכלו לממן בעצמכם הוצאות יקרות כאלו. ההורים שלכם יהיו גאים בכם. ואתם תרגישו גדולים ומתחשבים.

שמרו על הכסף שלכם!

אל תהיו פזרנים. בדקו מדי יום כמה אתם מוציאים מהחשבון שלכם. שימו לב שאתם אכן לא מוציאים יותר מהסכום שהקצבתם לעצמכם. רק אם תהיו מחושבים ותדעו על מה וכמה אתם מוציאים, תוכלו לחסוך כסף.

רוצים לחסוך כסף ולהצליח להשקיע? מעוניינים למצוא את עצמכם עם כסף בצד ולא עם חובות והלוואות? אנו בחברת המפתח לכלכלת המשפחה כאן כדי לעזור לכל אחד בנושא הפיננסי. אנו מתמחים במיוחד במתן שירות אדיב ומקצועי לכל יחיד ומשפחה.

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: