יש לכם חור בבנק? רוצים לכסות אותו בכבוד? הפוסט הזה מיועד עבורכם!

מה גורם למינוסים בבנק ואיך יוצאים מהם?

יש לכם מינוס בבנק? רוצים לצאת ממנו בכבוד? הבנק שלכם מחכה לישועה? מחפשים דרך לצאת מכל אלו? הפוסט הזה יעשה לכם סדר. 

האם ההכנסות שוות להוצאות?

לא נעים, אבל יותר ממחצית מתושבי ישראל חיים עם מינוס בחשבון הבנק שלהם. ניתן לטעון כי המחיה כאן בישראל פשוט יקרה מאוד. קיים פער גדול בין ההכנסות החודשיות להוצאות. על פי מחקרים שנעשו, הממוצע הישראלי הוא פער של יותר מ 1000 ש"ח בין ההוצאות להכנסות. לטובת ההכנסות כמובן. קחו בחשבון שאם כל חודש חורגים באלף ש"ח, מה קורה בסוף שנה? שלא לדבר על כך שטבעו של המינוס הוא להעמיק. כך שאם נעשה חשבון פשוט ממוצע המינוס לשנה הוא יותר מ 12 אלף ש"ח. ואם לא מטפלים בו הוא הופך תוך מספר שנים למאות אלפי שקלים! 

ממה נוצר המינוס בבנק?

מה שקורה בפועל הוא שהישראליים חיים היום בלי חשבון. במקום לחיות עם מה שיש, חיים עם מה שאין. ממש כך. כמה שזה נשמע אבסורדי, ככה זה אמיתי וקיים. אם בעבר כל אחד קנה מזון, ריהוט ומה שהוא רצה, לפי מצבו הכלכלי האישי. לא היו בנקים מהם יכלו ללוות כסף. לא היו חברות אשראי נדיבות שנתנו לחרוג עד מסגרת מסוימת. היום יש נורמות חברתית. כל אחד מתאים את עצמו לכך. אנשים מוציאים כסף על מוצרים מיותרים, על בילויים, טיסות לחו"ל וכו בלי שיש להם כיסוי לכך. הבנק מלווה להם את הכסף ובסופו של דבר מגיע יום בו צריך לערוך חשבון. 

לא נעים לציין, אבל המצב הקלאסי היום הוא מינוס בבנק.

אז מה עושים? איך יוצאים מהמינוס?

זה לא כל כך פשוט לעשות זאת ללא עזרה. כדי לבנות תקציב משפחתי נכון. כדאי להיעזר ביועץ כלכלי מקצועי. אם המינוס שלכם קטן ואתם רוצים למנוע ממנו להעמיק, כדאי לכם לקרוא את הטיפים הבאים:

  1. הגיע הזמן לצמצם הוצאות צדדיות. שימו לב, אם תתעמקו בכך תגלו שלא תמיד המינוס בבנק נוצר מהוצאה אחת גדולה וחריגה. בדרך כלל הוא יווצר משלל הוצאות קטנות שהפכו להרבה מאוד כסף. לכן, ערכו רשימה של הוצאות קטנות אותן אתם יכולים לחסוך. תתחילו משם.
     
  2. המותרות מתאימות למי שיש לו כסף מיותר. מותרות כשמן כן הן, אם אין לכם כסף לסגור חודש, אל תקנו דברים מיותרים. תוכלו לערוך רשימה מסודרת של כל מה שהייתם רוצים לקנות. כשירווח לכם כלכלית, תוכלו לממש אותם. בינתיים, זה הזמן לשמור על יציבות כלכלית ולקנות רק מה שצריך.

     

  3. השימוש בכרטיס אשראי אסור! לא תאמינו כמה כסף אתם מבזבזים על קניות בכרטיס אשראי. תתחילו לקנות בכסף מזומן, תגלו כמה אתם חוסכים…

רוצים לצאת מהמינוס? מחפשים משהו שיעזור לכם?

חברת המפתח לכלכלת המשפחה כאן בשבילכם. צוות המומחים שלנו יעזרו לכם לצאת מהבור השחור לאור. אנו כבר ליווינו משפחות רבות מספור אל הרוגע הכלכלי.

מינוס בבנק

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: