יש לכם כרטיס אשראי? מה חשוב שתדעו עליו?

בדור שלנו, דור השפע והכול יכול, למי אין כרטיס אשראי? (אולי זה כמו שתשאלו, למי אין חובות?) אולי נכון יותר לשאול, כמה כרטיסי אשראי יש לכם והיכן הם נמצאים.(אצל הילדים?) בפוסט הזה ניתן לכם מידע חשוב לגבי כרטיסי האשראי שלכם וממה כדאי לכם להימנע בכל מחיר כדי שלא ליפול כלכלית.

אז כמה כרטיסי אשראי אתם מחזיקים ברשותכם?

אם אתם יודעים לענות על השאלה בלי ללכת לארון ולחפש, אתם במצב טוב יחסית. ודאי חלק מכם מבינים למה הכוונה. יש כאלו שהכרטיסים שלהם מפוזרים ברחבי הבית. אצל הילדים, בארנק, בכיס וכו. אין להם עול מזה. כמובן שהם גם לא כל כך יודעים כמה ומה הם הוציאו מכל כרטיס.גם אם נשאל אתכם כמה אתם לדעתכם מוציאים כל חודש מכרטיסי האשראי שלכם, אתם ודאי לא תדעו תשובה מדויקת. לכאורה אתם תחשבו שפחות מהסכום האמיתי.

מה גורם לכם להחזיק מספר כרטיסי אשראי?

הרשתות מציעים לכם מגוון הנחות והוזלות אם תחזיקו כרטיס אשראי. ואתם, במקום להבין שמנסים לפתות אתכם, פשוט קופצים לתוך הרשת. אתם אפילו לא מדמיינים לעצמכם כמה רע אתם גורמים לעצמכם. כאשר אתם יודעים שבחנות הזו אתם מקבלים מבצעים, לא פלא שאתם קונים שם הרבה ובלי לחשוב פעמיים. 

מי שרוצה לחיות בלי חשבון, שיעבור בין הרשתות ויבקש מהן להנפיק כרטיס אשראי.

אז כמה כרטיסי אשראי מומלץ להחזיק?

קודם כל, אכן כדאי להחזיק את הכרטיס ולא לחלק. תכל'ס, כלכלנים בכירים ממליצים להחזיק עד 2 כרטיסי אשראי. כך יש סיכוי להחזיק ראש מה יוצא ומתי. על מה אתם משלמים וכמה. כרטיס האשראי השימושי יותר יהיה זה שהנפקתם בבנק. הכרטיס השני יהיה הכרטיס של המכולת בה אתם קונים כל שבוע את מוצרי המזון. זהו זה. 

בעלי עסק? חשוב מאוד!

אם יש לכם עסק רציני, אתם מוזמנים לפתוח חשבון בנק נפרד. כך תהיו מסודרים. לא תערבבו בין בית ועבודה. בצורה כזו אתם יודעים מהן ההכנסות של העסק. מתי ההכנסות הן מהעבודה. וכמובן, כאשר ישנן הוצאות בבית או מהעסק, כל אחד נגבה מהמקום שלו. לא מתבלבלים.

רוצים להתחיל לחיות בצורה כלכלית נכונה? מחפשים גוף מקצועי שיעשה לכם סדר בכסף?

חברת המפתח לכלכלת משפחה כאן בשבילכם. צוות המומחים שלנו ילוו אתכם באופן אישי מתוך שמירה על דיסקרטיות, לאורך כל הדרך. המטרה שלנו היא להביא אתכם לרוגע וביטחון כלכלי. 

הקליקו כתע ואנו נקבע עבורכם פגישת ייעוץ חינם עם כלכלן בכיר מחברת המפתח לכלכלת משפחה

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: