כל מה שרציתם לשאול על חובות, הסדרי חובות, הוצאה לפועל וכל הקשור לנושא

אם גם אתם כמו אלפי אזרחים ישראלים מוצאים את עצמכם עם חור ענק בכיס כשחשבון הבנק מרוקן עד תום, הכתבה הבאה ממוענת אליכם, אבל לא רק. גם אם אתם רוצים למנוע מעצמכם להגיע למצב של חוסר שליטה מבחינה כלכלית, אתם מוזמנים להמשיך איתנו.

למה משלמים כל כך הרבה על טיפולי שיניים?

ונסביר את השאלה. זוג שנמצא עם פיגור של 15,000 ש"ח ומוצא את עצמו גורר את החוב מדי חודש עד שהחוב הולך וטופח. מה עושים? איך עוצרים את העגלה? מה ימנע מהחוב לגבור ולתפוח? 

אם נכנס לעובי הקורה. הזוג הזה שנכנס לחובות, משלם החזר חודשי על 3 הלוואות שלקחו על עצמם בסכום של 3,000 ש"ח. הבנק מוכן לתת להם הלוואה נוספת וכך להתחיל לשלם את החוב החדש. אבל בני הזוג חוששים מאוד. מהיכן ישלמו את כל הכסף הזה, אם בקושי כך הם מסתדרים? לא חבל להכניס את עצמם להתחייבות נוספת לא הגיונית? ומצד שני, אי אפשר להמשיך ככה. החוב רק גדל וצובר ריביות. מה עושים?

איך אפשר לסגור חובות?

לא מעט תושבי ישראל נאנקים ונאנחים עם חובות והלוואות כמעט לא הגיוניות. לא מעט אנשים מהשורה מגלים פתאום שהם חרגו בהרבה ממסגרת האשראי והגיע הזמן לטפל בעניין.

אין לנו מענה שיכול לעזור לכם הרגע ובאופן מיידי. אבל אם תרצו לעשות עבודה יסודית, אתם עוד תגיעו למנוחה ולנחלה. אבל זה דורש מאמץ והמון נחישות.

קודם כל אתם צריכים לשבת ברוגע ולמפות את המצב הכלכלי שלכם. רשמו בטבלה מסודרת את כל ההכנסות וההוצאות שלכם בצורה מפורטת. אחר כך, כאשר תגלו כמה אתם חורגים מדי חודש, תתחילו לבחור  מה אתם יכולים להוריד מההוצאות. אתם כמובן צריכים להיות כנים עם עצמכם מה חשוב לכם ועליו לא תוותרו ובאילו תחומים אתם כן יכולים לחסוך למרות שזה יהיה קשה.

השלב הבא יהיה תוספת הכנסה צדדית. תתחילו לחפש עבודה נוספת בה תוכלו לעבוד בשעות הפנאי. אבל עד שהמצב הכלכלי משתפר, תוכלו לנסות לגייס כסף כדי להחזיר לבנק מגוף חיצוני עדיף מקרוב משפחה, חברים וכו שיעשו את הטובה הזו בלי ריביות או עם ריבית נמוכה.

בסופו של דבר אתם תנסו להגיע למצב בו ההכנסות שלכם גבוהות מההוצאות וכך לאט אבל בטוח אתם עוד תחזרו לחיות חיים רגועים ושלווים.

אם יש לנו חוב בארנונה העיריה יכולה לעקל לנו את החשבון למרות שהיא לא פנתה להוצאה לפועל?

כן, מכיוון שהעירייה היא ברשות המדינה, היא רשאית לערוך עיקול מנהלי. היא לא צריכה לפנות להוצאה לפועל כדי לעקל ללקוח את החשבון.  

איך החלוקה מתבצעת, חובות של פשיטת רגל ושל הוצאה לפועל?

נחדד את השאלה עוד יותר. אם למשפחה יש חובות שונים, חוב לחברת בזק, חוב לסופר, חוב לבתי הספר וכו. אם המשפחה תפנה להצהיר על פשיטת רגל, אלו חובות ימחקו ממנה? 

תשובה של נדב מומחה בהסדרי חובות במפתח לכלכלת המשפחה:

בתהליך של פשיטת רגל, כל החובות נכללים בסל. כמובן שבהליך המשפטי יוכרע מה ומי לא יכלל בפשיטה והמשפחה כן תידרש לשלם אותם עד תום ללא פשרות. 

באופן כללי, חובות שבעקבותיהם נפתחו תיקים בהוצאה לפועל, יכללו בפשיטת הרגל. כל השאר יידרשו החזרת חוב בשלמות.

אנו במפתח לכלכלת המשפחה נשמח לעזור לכם להתנהל נכון עם הכסף שלכם. אנו שמים דגש על כך שהכל עניין של ניהול נבון. אתם לא צריכים לחיות בצמצום כדי לסגור חובות, אתם פשוט צריכים לדעת מה קורה אצלכם בבית ובכיס. רק תחסכו הרבה כסף ותמצאו את עצמכם רגועים ושלווים.

אני רוצה לפגוש יועץ כלכלי שיעזור לי להסדיר את חובותי ולחזור לחיים.

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: