לווים הצליחו לרמות את הבנקים ולקחו משכנתא של 100% מימון!

לווים הצליחו לרמות את הבנקים ולקחו משכנתא של 100% מימון!

מי לא שמע על מחירי הדירות בארץ ובעולם. בארץ הם עולים בלי סוף. המצב מחמיר מיום ליום. ומה עושים? אם אין לכם עדיין דירה, אתם ודאי מרגישים תקועים בחזית. איך תצליחו להגיע להון עצמי מינימלי? גובה ההון העצמי היום עומד על סכום כסף גבוה יותר ממחירי הדירות בעבר. זה הזוי!

נתונים מרשימים מספרים על קבלנים שעמדו לימינם של אנשים פרטיים חסרי דירות ועזרו להם להוציא מהבנק 100% מימון לדירה. הם זייפו עבורם מסמכים וחוזים, ניפחו מחירים, עד שהגיעו למטרה הזו. זה קרה בזמן האחרון הרבה. ורוב הבנקים ניזוקו מכך. ביניהם, בנק לאומי, פועלים, מזרחי טפחות, ירושלים ובנקים נוספים.    

כמה אחוזי מימון מאשרים הבנקים ללקוחותיהם?

בנק ישראל מאשר לבנקים להלוות מקסימום 75% ממחיר הנכס. אם מדובר בשיפור דיור, הבנקים מאשרים רק  עד 70%. וברכישת דירה שניה, עד 50%. 

מה שקרה עכשיו, הרוכשים זייפו ודיווחו על כך שהם קנו דירה במחיר יקר יותר. כך הבנק אישר להם מימון של 75% כאשר סכום הכסף הזה כיסה להם את כל מחיר הדירה. לפעמים גם הצליחו אנשים לקנות דירה במחיר אפסי ולקבל עליה מימון גבוה יותר מהמחיר אותו הם שילמו על הדירה. כך הם יכלו להשתמש בכסף למטרות אישיות חוץ מהדירה החדשה.

למה זה כל כך חמור?

בנק ישראל תפקידו לשמור על האיזון של המדינה ואזרחיה. אם אנשים לוקחים על עצמם הלוואות על דירה שלימה, זה אומר שאין להם הון עצמי לשלם. מאיפה יהיה להם כסף לשלם את ההחזר החודשי הגבוה שהם מתחייבים עליו?! ואם לא יהיה להם לשלם, החוב יצבור ריביות והצמדה. המצב עלול לגרום לבנקים ליפול ולמיליונים להיעלם. זה לא מצב תקין כלל וכלל.

כיצד ימנעו הבנקים ממקרים כאלו לחזור על עצמם?

ראשית, אם שולחים את המסמכים בצורה דיגיטלית, קשה יותר לזייף דרכה. כמו כן, כדאי למנוע מלקוחות להתעסק עם קבלנים שהתגלו כרמאים וזייפנים.

בינתיים לא קרה כלום מאז. אף אחד לא טיפל בעניין. בנק ישראל דיווח על כך ובדק את הנושא לעומקו.  הבנקים גם הם עדיין לא הגיבו על הזיוף. כנראה שהם גם ככה מרוויחים מספיק ולא קרה להם כלום.

מעוניינים לרכוש דירה על פי חוק? רוצים לראות את עצמכם מסודרים עם משכנתא טובה וחסכונית? מחפשים דרך לגייס הון עצמי? הכירו את חברתנו המתמחה במתן שירות אדיב, אישי ואכפתי בדגש על מקצועיות ודיסקרטיות. אנו כבר העברנו תיקי משכנתא רבים בבנקים השונים בארץ. יש לנו קשרים עם הבנקים ואנו נעשה הכול כדי להביא אתכם לחיסכון המקסימלי. 

Bank

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: