למה בחורף מוציאים יותר כסף?

הוצאות הן דבר שצריכים לעקוב אחריהן כל הזמן. בכל עונה יש סיבות אחרות להוציא כסף, בקיץ זה על טיולים ומותרות, ובחורף זה על… ??? בדיוק על זה אנחנו הולכים לדבר. למה בחורף יש לנו כל כך הרבה הוצאות שלא נגמרות? 

איך חוסכים בהוצאות החורף? 

מילא ההוצאות היו על טיולי סקי. אבל לא. החורף יש לנו הוצאות הכרחיות עליהן אי אפשר לוותר. אז בואו נדבר על הוצאות החורף. 

  • מנורות – לפני שאתם ממשיכים להשתמש בנורות החשמל שמותקנות לכם בבית כבר כמה שנים, תחליפו אותם בתאורת לדים שחוסכת הרבה מאוד חשמל. השמש שהולכת לישון מוקדם בחורף, גורמת לנו לשרוף הרבה מאוד חשמל.
    בנוסף לכך, כדאי להרגיל את הידיים להוריד את המתג בעת יציאה מחדר. נכון שאנחנו מאוד נהנים לראות אור, אבל אם לא רואים את החדר ולא נמצאים בו, חבל על החשמל.

     

  • חימום – כדי לחסוך בחימום, חשוב מאוד להקטין את שטח הבית איך עושים את זה בלי לשבור קירות? סוגרים את כל דלתות החדרים, כך שהמזגן או גוף החימום שלכם יחמם את הבית מהר יותר.

     

  • טיימר – אחת הבעיות של החורף, אנשים שוכחים לכבות את הדוד. בדיוק בשביל זה מתקינים טיימר לזמן ידוע מראש, ובשניה שהטיימר הגיע ליעדו, הדוד החשמלי נכבה מאליו. כך חוסכים הרבה מאוד כסף על בזבוז של חשמל מיותר.

     

  • מייבש – מייבש זולל כמויות של חשמל. לכן, לפני שאתם מעבירים את  הכביסה מהמכונה למייבש, תבדקו אם אכן אין שמש בחוץ, אם יצאה השמש, תנו לה לייבש לכם את הבגדים. יותר טוב לבגדים, ויותר טוב לכיס שלכם (תרתי משמע). 

איך חוסכים כסף בתחום הביגוד? 

הכי כיף לצאת לקניות בלי לעשות חשבון לאף אחד, אבל זה לא נכון. לפני שיוצאים לקניות, מוציאים את בגדי החורף ובודקים מה טוב על מי, מה צריך להעביר, כמה צריך לקנות וכו'. אל תשכחו שבגדים רבים, לא רק מבזבזים כסף, אתם צריכים אחר כך לכבס יותר, למצוא להם מקום בארון ולסדר את הארון הרבה יותר פעמים. בקיצור… לא שווה. 

הארה חשובה

לפני שאתם זורקים בגדים שקטנים על הילדים שלכם, תבדקו אם שכן, בן דוד או אפילו חבר רוצה את הבגדים. אתם מנסים לחסוך? גם הם רוצים לחסוך. אז קדימה, איש את רעהו יעזורו. 

לא יוצאים לקניות בלי רשימה

לא, לא. לא התבלבלנו אנחנו מדברים על קניות של בגדים ופרטי לבוש. ממש כמו שאתם מאמינים שמי שיוצא לקניות בסופר בלי רשימה, יקנה בביטחון הרבה יותר דברים מהנצרך, כך זה גם בנושא של רכישת בגדים, בעיקר אם יש מבצעים. 

שימו לב, אם כל הכבוד למבצעים שאמורים להוזיל לכם עלויות, הם גם מרוקנים לכם את הכיסים, לא שווה לקנות משהו בזול, אם לא הייתם קונים אותו מלכתחילה, תחשבו על זה. 

הקליקו כאן כדי שהמומחים של חברת המפתח לכלכלת המשפחה יתוו לכם דרך להתנהלות כלכלית נבונה.

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: