למה חשוב להתייעץ עם יועץ פנסיוני?

ישנם כאלו שעדיין לא מכירים את השפשוף בעולם ולא מוכנים לשמוע שיש אנשים לא ישרים שלא מחפשים רק בטובתם. אם אתם כאלו, החיים שלכם באמת יפים. אבל לפעמים צריך טיפה להתפקח ולשים לב שיש כאלו שמנצלים את התמימים ולא רק…

על מה אנחנו מדברים?

כאשר אתם ניגשים לבנק לקבלת הצעת משכנתא, אתם מאלו שמתייעצים עם פקיד הבנק על המשכנתא שלכם? כאשר תרצו לבטח את עצמכם, תבקשו ממנהל החברה לשמוע על החברה שלו? האם תסמכו על מי שעובד בחברה ומשווק את החברה שלו בצורה יוצאת מן הכלל?

אם אתם תמימים, אתם תאמינו לכל אלו. אם החיים שלכם שפשפו אתכם מעט, לא תסמכו בכלל על אנשים נגועים בכל תחום. אם יש להם צורך אתם תעשו שיעורי בית לפני כן. הרי הם יכולים לשקר עליכם, לא? גם אם הם חברים שלכם או מכרים ותיקים. הכל יכול להיות. 

אז עם מי כדאי להתייעץ?

לא אמרנו שאין מענה. אי אפשר להציג בעיה בלי פתרון אלא אם כן בתוך הבעיה טמון רעיון. אז מה עושים  אם כן רוצים להתייעץ? לא סומכים על אף אחד? אבל גם על עצמנו אנחנו לא סומכים בתחום שלא מספיק מוכר לנו וידוע?! מה, אם אנחנו רוצים לבטח את עצמנו בביטוח פנסיה, עדיף לעשות זאת לבד בלי ידע מספק? איזה הגיון יש בזה? לא ולא! אל תגידו שכך אמרנו. זה ממש לא עובד ככה.

אז יש פתרון. והוא פשוט וכדאי מאוד. פונים ליועץ פנסיוני אובייקטיבי!

אם תרצו להצטרף לפנסיה ותפנו ליועץ פנסיוני, אתם תבטחו את עצמכם שאף אחד לא מרמה אתכם! אתם נתונים בידיים טובות. כן, חשוב מאוד לבחור בפנסיה שמתאימה לכם באופן אישי. לא חכם לוותר על כך. אם למשל תפנו לחברה יקרה, אתם יכולים לשלם מחיר כמעט כפול על דמי ניהול בלי לדעת שיש לכם אפשרות אחרת. יועץ פנסיוני יעזור לכם לבחור בחברת פנסיה זולה, בפוליסה המתאימה לכם ושתהיה אפקטיבית וכדאית עבורכם. 

רק על ידי התייעצות עם איש מקצוע אתם יכולים לדעת שעשיתם מה שאתם צריכים. כך אתם יודעים שאתם לא סתם סומכים על מישהו לחינם והוא לא יכול לרמות אתכם ולהגיע עם אינטרסים אישיים. יועץ פנסיוני תפקידו להגן עליכם ולדאוג לכם לטוב ביותר. האינטרס שלו הוא לתת ללקוחות שלו את המחירים והתנאים הכדאיים ביותר. הרי רק אם אתם תצאו מרוצים יפנו אליו לקוחות נוספים. ליועץ פנסיוני יש רק אינטרס אחד, לשמור על האינטרס של הלקוח. לכן אם תפנו לייעוץ פנסיוני, אתם עכשיו עומדים עם אינטרס משותף, יש לכם כאן מישהו שנמצא יחד אתכם בתמונה ומחפש את אותו יעד. הוא חותר להשיג עבורכם את הטוב ביותר. 

מה באמת חשוב שיהיה בתוכנית הפנסיה?

תוכנית הפנסיה צריכה להיות מתאימה לעתיד בו תהיו מבוגרים יותר ותחיו מקרן הפנסיה. איך מחשבים את זה? איך יודעים אלו הוצאות יהיו אז, בשנים האלו? 

אי אפשר לתכנן את זה מראש. כולנו מקווים לחיים בריאים. שנזכה כולנו לחיות בבריאות איתנה, בכוחות ובכושר. אבל דרך העולם היא שאנשים מתבגרים ונחלשים. בגיל מבוגר כבר לא עובדים. זקוקים לכדורים יקרים. לפעמים לכושר, למאכלים מסוימים. רופאים וכו. כל אלו עולים הרבה מאוד כסף. היום אנחנו יכולים להתכונן לעתיד הזה. כי מי אם לא אנחנו נדאג לעצמנו…

לכן, אם נחסוך עכשיו הרבה כסף, בעתיד נאכל את הפירות. לא נצטרך לחיות בחשש תמידי מהיכן לשלם ולסגור את החודש הבא. אולי כדאי עכשיו לחיות יותר עם חשבון, פחות פזרנות ובעתיד לשמוח על כך.

אם אתם רוצים לתכנן את תוכנית הפנסיה שלכם בצורה חכמה, אתם מוזמנים אלינו. צוות המקצוענים בכלכלת משפחה המתמחים כבר שנים במתן ייעוץ פנסיוני לכל מי שרוצה לתכנן ולבטח את עצמו כמו שצריך. גם אני מעוניין בפגישת ייעוץ חינמית

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: