למה מצב כלכלי דחוק משפיע על המשפחה?

בין הבעיות הנפוצות הגורמות לצרות ולקשיים רבים, מתנשא הקושי כלכלי. כסף הוא דבר שיכול להזיק או להיטיב בצורה גורפת ומשמעותית ביותר.

לא מעטות הן המשפחות שנפלו למינוס עמוק בבנק והפילו את כל המשפחה כולה לתהום פעורה. ולעומתן, אנשים שהכסף האיר להם פנים, הם מתנהלים איתו נכון, עוזרים לאנשים ועושים בו חיל. הבחירה נתונה בידיים שלכם.

בפוסט הבא נציג לפניכם את כל ההשלכות של המינוס על החיים שלכם בבית.

איך מתנהל המינוס?

למינוס יש טבע נמרח ומדבק. כשהוא מופיע אצל מישהו מכם, החוכמה היא להתפטר ממנו וכמה שיותר מהר. אחרת, הוא עלול להסתובב סביבכם ולא להירגע. לכן, אם אתם מרגישים איזשהו מינוס אופק, גרשו אותו מיד בהתחלה. אחרת אתם עלולים לשלם על כך ביוקר. 

לפעמים אנשים נוטים להלוות עוד כסף כדי לסגור מינוס קיים. אבל בסופו של דבר, הם משלמים ריבית גבוהה על ההלוואה ומזמינים מינוס נוסף. כאן מתחילה תאונת שרשרת עד למפולת קריסה…

כל אחד מכם שכבר עבר סיוט כזה יכול להעיד כמה קשה היה לצאת מהמשבר. המינוס איים עליו להכריע אותו. 

איך משפיע המינוס על המצב המשפחתי?

 

זו נקודה רגישה למדי. גם כאן אם קרה לכם מקרה כזה, אתם ודאי יודעים כמה עבודה ואיפוק נדרשים כדי לא להיגרר לחיכוכים בין בני המשפחה.

ההשלכות הן כואבות, הן עלולות להיות:

בחובה להוריד את רמת החיים.

הלחץ באוויר בתחילת כל חודש מפני הבשורות הרעות גדול ועומד להחניק.

אי ודאות מוחלטת: מהיכן נשיג בסוף את כל הכסף שהלווינו. האם נחזור לחיות כמו אנשים נורמליים?

איזה בושות. שרק לא ידעו. איך מחפים ומסתירים את המצב?!

גערות בילדים.

אין אפשרות לפרגן לילדים את מה שרציתם לתת להם עם כל הלב. ואין צער גדול מזה להורים מסורים.

לצערנו אתם לא היחידים בתמונה! 

לא מעט אנשים מוצאים את עצמם יום אחד בהיר עם מינוס בבנק. השוק של ההתחלה קשה מאוד. מרגישים איך ברגע אחד כל מגדל הקלפים שבנינו נופל ומתעופף לאוויר ואף אחד לא מוכן לבוא לעזור…

בדרך כלל זה קורה יום אחד כשהמשפחה מתרחבת והצרכים מתרבים ופתאום הבן אדם מוצא את עצמו עם חור בבנק. מה עושים אז? בטבע האנושי מתחילים להתבייש. קודם כל אנשים עובדים בלהסתיר את  המצב. לפעמים הם גורמים לעצמם נזקים גדולים אבל הכבוד שלהם לא יכול להם… הם יקנו כל דבר ויפרגו לאגו שלהם מה שצריך כדי להסתיר את המצב המביך.

אבל, אם פונים לייעוץ מקצועי מיד בזמן. ברגע הראשון, אפשר למנוע תאונת שרשרת. מומחים בתחום יעזרו לכם לצאת מהמינוס עוד לפני שהוא יהפוך לחור ענק. אז יש פתרון. פשוט חבל על הזמן. בזמנים כאלו, כל יום הוא משמעותי ולא חוזר. אל תגררו את המצב. אם תפנו מייד לייעוץ כלכלי, מהר מאוד גם תמצאו את עצמכם מסודרים. אם תסחבו את זה ותתלבטו אם המצב עד כדי כך חמור והוא מצריך טיפול או לא אתם עלולים להגיע למצב שגם עם ייעוץ התהליך יהיה ארוך, מורכב ומייגע.

בפרסומות ועיתונים אנו מוצאים הרבה מידע וייעוץ במגוון נושאים אבל לא תמיד הם מתאימים לנו ונוגעים אלינו. גם ייעוץ כלכלי הוא מוצר קיים. רבים מפרסמים איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית ופיננסית. אבל, לא תמיד תהיה התאמה בין המצב שלכם לתמונה המוצגת. יותר מזה, לעולם לא תהיה התאמה. תמיד יהיו אלו דוגמאות מהשטח של אנשים אמיתיים או מקרים שיכולים לקרות. אבל המקרה שלכם יכול לקרות רק לכם. כל אחד ונתוני החיים שלו. המצב המשפחתי, העבודה, הילדים, ההורים וכו כל אלו יוצרים לכל אדם בעולם תמונת מצב שונה. וקשה להקיש מאחד לשני.

אם אתם מכירים טוב את המצב שתיארנו ואתם מעוניינים למצוא את  עצמכם מהר מאוד חוזרים לשגרה הברוכה, מצאתם את הכתובת! אנו במפתח לכלכלת משפחה שמנו לנו ליעד לגעת בכל מקרה בצורה אישית וספציפית. אין אצלנו כלל גורף אצל כולם. אנחנו שמים את הפוקוס על המצב הכלכלי שלכם ובונים תכנית כלכלית לשיפור וקידום. אנו נצעד אתכם יד ביד עד ליעד המבוקש. כי אצלנו אתם הראשונים בתור. 

אני רוצה פגישת ייעוץ חינם.

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: