למה צריך לשמור על דירוג אשראי גבוה? צעירים? הכתבה הזו בשבילכם

דירוג אשראי לא מתחשב בגיל, בתעסוקה או במצב המשפחתי. ברגע שיש לכם כרטיס אשראי על שמכם המושך כסף מחשבון הבנק שלכם, דירוג האשראי שלכם מתחיל להיבנות. דירוג אשראי, זהו ציון המראה מהי רמת ההתנהלות שלכם בחשבון העו"ש ובכרטיס האשראי שלכם. כאשר תרצו לגשת לקבל אישור משכנתא, הבנק יבדוק אתכם לפי דירוג האשראי שלכם. לכן, שווה מאוד להשקיע בדירוג אשראי גבוה. 

עדיין לא חולמים בכלל על הכיוון של רכישת דירה? 

בכל זאת דירוג אשראי הינו רלוונטי ביותר עבורכם. ככל שתגיעו לרכישת הדירה שלכם, עם דירוג אשראי גבוה יותר בעל וותק, כך תקבלו תנאי משכנתא טובים יותר. לכן, גם אם תקחו את ההלוואה הראשונה שלכם לרכישת רכב בעוד שש שנים, אם יש לכם ראש גדול, ואתם חושבים על העתיד, חשוב מאוד להשקיע בדירוג האשראי כבר מהיום. 

כל הנושא של דירוג אשראי ובדיקת לקוחות על פי דירוג האשראי שלהם, הולך וצובר תאוצה גבוהה יותר, מיום ליום. לכן, אם אתם רוצים לדאוג לעתיד הכלכלי שלכם, תשקיעו בדירוג אשראי תקין. 

איך גורמים לדירוג האשראי להיות גבוה? 

דירוג אשראי גבוה, קורה לבד. כלומר, הוא שיקוף של  תוצאות המעשים שלכם. אם חזר לכם צ'ק, באופן אוטומטי זה יפגע בדירוג האשראי שלכם. כל חודש שעובר ואתם מסוגלים לשלם הוראות קבע שהתחייבתם אליהם, מחזק את הציון שלכם בדירוג האשראי וגורם לדירוג האשראי שלכם להיות גבוה יותר. בקיצור, מתנהלים נכון, ומעלים את דירוג האשראי. 

מה עושים במקרה בו חייבים להוציא כסף ולחרוג מהכסף שיש בחשבון? לוקחים הלוואה מקרוב משפחה כדי לכסות את המינוס. אסור להיכנס למינוס בשום פנים ואופן, וגם אם נכנסתם, חשוב לדאוג לצאת ממנו כמה שיותר מהר. 

יש דרכים לתקן

אם יש לכם כבר כמה שנים כרטיס אשראי, ולא הייתם מודעים לצורך להתנהל נכון מבחינה כלכלית. אתם יכולים להתחיל להתנהג יפה כבר מהיום. דירוג האשראי שלכם לא ישתנה לטובה מהיום, אבל בהדרגה הציון שלכם יעלה. חשוב מאוד לא לגשת לבנק לבקש אישור עקרוני קרוב מדי לזמן בו התחלתם את השינוי לטובה, אלא אחרי שהדירוג כבר מבוסס בצורה טובה. אם אתם בכל מקרה רוצים לגשת לבנק, חשוב מאוד לקחת ייעוץ משכנתאות מקצועי שייצג אתכם לבנק ויסביר לו את השינוי שעברתם בנוגע להתנהלות כלכלית נבונה. יועץ משכנתאות מדבר את השפה של הבנק ויש לו את הכלים להעביר לו את המסר בצורה ברורה. כאשר מדברים לבנקאים בצורה מכובדת, ניתן להצליח לקבל תנאי משכנתא טובים גם אם דירוג האשראי שלכם עוד לא בציון גבוה. 

הכירו את המומחים של חברת המפתח לכלכלת משפחה. אנו מלווים משפחות צעירות, מבוגרות ובעלי עסקים בדרך אל חיים כלכליים רגועים יותר. חשוב להבין כי איכות חיים לא נמדדת בכמה כסף יש לכם, אלא בצורה בה אתם מתנהלים. רוגע ושלווה לא משיגים דווקא כאשר יש יתרה ענקית בחשבון הבנק, ממש לא. משיגים אותה על ידי התנהלות כלכלית נכונה ומודעות גבוהה למצב הכלכלי. הקליקו כאן לתזמון הפגישה שתשנה לכם הכל. 

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: