מה קודם למה, חיסכון או החזר הלוואה?

אנשים רבים רוצים לחסוך כסף. אבל לפני שאתם חולמים על לחסוך כסף ולהרוויח וכו', אתם צריכים להבין שאם יש לכם הלוואה עם ריבית לא אטרקטיבית, היא מחסלת לכם המון כסף ודבר ראשון שווה לסגור את ההלוואה הזו. 

למה לא כולם רוצים לסגור את ההלוואות שלהם? 

יש תופעה מוזרה עד הזויה. אנשים מתמקחים על כל שקל על חברת הסלולר שלהם בעוד מדובר בעניין של שני שקל וחצי בחודש, אבל את ההלוואות שלהם, הם כלל לא מכירים. אתם יודעים כמה כסף משלמים על ריבית עבור הלוואה? הון. כאשר לוקחים משכנתא של שבע מאות אלף שקלים, הריביות בסך הכללי הן בסדר גודל של ארבע מאות אלף שקלים!

אמנם כאן אנחנו על חיסכו בכללי, אבל אם כבר הזכרנו את המשכנתא שלרובינו יש, בואו נדבר עליה. שווה להקדיש לה קצת יותר מכמה שורות. 

למה שווה למחזר משכנתא? 

לפעמים מגיעים אלינו משפחות שרוצות להקטין את סעיף ההוצאות שלהם. אחרי שאנו מבררים את תמונת המצב הפיננסית שלהם, אנחנו מגלים שאפשר להוזיל להם את המשכנתא מאוד. מה עושים בכזה מצב? ממחזרים משכנתא. בטח ראיתם המון פרסומות שהכותרת שלהם היא מחזור משכנתא. בתהליך של מחזור משכנתא, אתם צריכים לשלם קנסות, ואחר כך יש לכם זכות לערוך במשכנתא כל שינוי שהוא, חוץ מגובה הקרן שלכם, שזה הבסיס להלוואה שלכם. 

כבר היו לנו סיפורים של לקוחות שמחזרנו להם משכנתא, בה גם הוזלנו את הריבית, צמצמנו את אורך חיי ההלוואה וגם הקטנו את גובה ההחזר החודשי. איך זה יכול להיות?! הרי אם מצמצמים את מספר שנות ההלוואה, ההחזר החודשי צריך לעלות. נכון, אבל ריביות המשכנתא היו כל כך יקרות שזה היה אפשרי.

כמה כסף צריך לשלם על מחזור משכנתא? 

כדי למחזר משכנתא, אתם צריכים לפרוע את ההלוואה הקודמת ולקחת משכנתא חדשה. הבנקים מאוד לא אוהבים שעושים להם את זה. תחשבו על זה, אם עד היום הם הלוו לכם כסף בריבית גבוהה, פתאום הם מלווים לכם את הכסף בריבית הרבה יותר נמוכה. לכן, הם לוקחים לכם קנה על זה שאתם הורסים להם את הרווחים. לפני שמתחילים בתהליך של מחזור משכנתא, בודקים כמה קנסות יהיה עליכם לשלם ומוודאים שאחרי תשלום הקנסות, עדיין ההוזלה תהיה משמעותית. אם הריבית שלכם לא גבוהה בצורה משמעותית מהריבית שתוכלו לקבל אחרי מחזור משכנתא, מאוד יכול להיות שתפסידו כסף על התהליך הזה. 

יועצי משכנתאות בדרך כלל לא לוקחים כסף על בדיקת כדאיות למחזור משכנתא. ולכן, אתם יכולים להגיש בכל מקרה את תיק המשכנתא שלכם לבדיקת כדאיות למחזור משכנתא. 

הקליקו כאן כדי שהמומחים של חברת המפתח יעשו לכם את העבודה ויחסכו לכם הרבה מאוד כסף.

הקליקו כאן לתזמון הפגישה שלכם עם המומחים של חברת המפתח לכלכלת המשפחה. 

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: