מחפשים איך לחסוך? טיפים לרכישה חדשה – ישנה:

שנה חדשה עומדת בפתחנו. לב מי לא דופק ומתרגש. כולנו אוהבים להתחדש, לשנות, לרענן ולגוון. לקראת השנה החדשה, כאשר אנו מחדשים רהיטים, אביזרים וכו'. לחסוך? מי בכלל זוכר באמצע הקניות? רק ב 10 לחודש, כשמגיע רגע האמת אז נזכרים מהעניין…

מי קבע שלהתחדש חייבים דווקא בחנויות של מוצרים חדשים?

 

רהיטים של יד שניה תוכלו למצוא כמעט בכל חנות. ישנם אתרים כמו יד 2 ואגורה בהם תוכלו לקבל או לקנות במחיר סמלי פריטים חדשים ישנים.

בשנים האחרונות ישנה התפתחות ומודעות לנושא. תוכלו למצוא כמעט כל דבר שתרצו ביד שניה. 

מה חשוב לקחת בחשבון ברכישת יד שניה?

  1. לפני שאתם קונים תחשבו פעמיים. האם אתם קונים סתם  כי הציעו לכם מחיר זול, או שאתם באמת זקוקים למוצר הזה? אין סיבה להוציא אפילו סכום קטן בשביל פריט שלא הייתם קונים בכסף מלא.
  2. ודאו שהמוצר שאתם רוכשים אכן מתאים ועונה על דרישותיכם. אל תקנו סתם שולחן קטן אם אתם צריכים שולחן גדול. חבל. תמצאו את עצמכם קונים עוד כמה שנים את המוצר מחדש.
  3. מה מחיר המוצר בשוק. לפעמים רכישה מיד שניה תעלה זול יותר מרכישת מוצר כזה חדש. לעיתים עדיף לבחור בחדש כי בכל אופן יש לו אחריות מהחברה. אם קניתם מוצר שצריך לתקן אותו, בררו כמה עולה התיקון ורק אם עדיין המחיר יוצא לכם זול רכשו אותו. חשבו גם פירוק והרכבה. ובנושא הזה צריך לשים לב. לפעמים כאשר מפרקים רהיט פעם שניה, ומרכיבים אותו מחדש, הוא נבנה בצורה יציבה פחות. לעוצמת החוזק של בניה ראשונה אין תחליף. לכן, אם אתם רוצים לקנות רהיט יד שניה, קחו זאת בחשבון. לא תמיד  זה משתלם. שקללו את כל הנתונים ורק אחר כך תרכשו את המוצר. אל תמהרו ברכישה גם אם הקונה עומד עליכם עם לחץ שאם לא תקנו היום, מישהו אחר יקדים אתכם. 
  4. מתי המוצר נרכש. שאלו את המוכר מתי קנה את המוצר. האם יש עליו  אחריות מהחברה. ומדוע הוא מעוניין למכור אותו. אמנם לא כל האנשים ישרים. יהיו כאלו שיסתירו מידע משמעותי. וזה הסיכון ברכישת יד שניה. אבל תתפלאו, מספיק מוכרים יספרו לכם את האמת. אתם רק צריכים לשאול. 5. לפני שאתם קונים, בקשו לראות תמונות מהמוצר מכמה זוויות. כמובן שלא תקנו את המוצר לפני שתלכו לראות אותו.  אם המוכר אומר שהוא לא זמין כרגע לפגישות, אז אתם אינכם זמינים לרכישות. לא קונים מוצר יד שניה בטלפון. אתם חייבים לראות אותו, לממש אותו, לבחון  אותו בזכוכית מגדלת מכל הכיוונים וההיבטים ורק אז להחליט אם הוא אכן מתאים לכם. אחרת אתם עוד עלולים ליפול בפח וחבל.                                                                                                                           5. לא כל מוצר שווה לקנות מיד שניה. אמנם לפעמים אפשר להשיג מוצרים יקרים במצב מעולה, יד שניה, במחירים מצחיקים. אבל לא תמיד זה כך. לפעמים יצא שכרו בהפסדו. אם המוצר שבור ויש צורך לתקן אותו, לפעמים התיקון יעלה יקר יותר מרכישה חדשה. או למשל, אם קונים מוצר שדורש הרכבה והתקנה ובחנות של מוצרים חדשים הדבר יהיה כלול במחיר, ברכישת יד שניה כן תצטרכו לשלם על כך והמחיר יצא כמעט כמו לקנות חדש. כמו כן,  מוצרי חשמל שכיום לא מחזיקים יותר ממספר שנים, לא כל כך רווחי לקנות יד שניה.  כי אם המוכר השתמש במוצר 3 שנים והוא מיועד ל 5 שנים. אז אתם בעצם קונים אותו בחצי מחיר והוא שווה פחות מזה! 

בקיצור,  אפשר להשיג כמעט כל דבר ביד שניה. צריך פשוט להסתכל ולמצוא. אולם לא כדאי למהר לקנות בלחץ את המוצר בלי לעשות עליו ברור מעמיק ובדיקה יסודית שאכן הרכישה כדאית. ו…רכישת יד שניה אינה מיועדת רק לעניים או לאנשים במצוקה. להיפך, היא מיועדת לכל בר דעת המעוניין לחיות בשיקול דעת וביציבות כלכלית. 

בקושי סוגרים את החודש? מרוויחים טוב אבל עדיין נחנקים כלכלית? מחפשים מישהו שיוציא אתכם מהבור אליו נקלעתם? מצאתם את הכתובת. המפתח לכלכלת משפחה מזמינה אתכם. חברתנו מונה צוות עובדים, כלכלנים, יועצים ומשפטנים. אנו כבר ליווינו משפחות רבות בדרכם אל האור. אנו נעזור לכם להשתקם כלכלית. אנו נקבע עבורכם פגישת ייעוץ חינם. בה נמפה את מצבכם הכלכלי, את המניעים למצב הלא נעים. יחד ניצור תוכנית כלכלית. אנו נלווה אתכם יד ביד עד ליישום התוכנית. עד שתגיעו לאי בטוח של התנהלות נכונה ורוגע כלכלי ונפשי. השאירו פרטים לתיאום פגישה.

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: