מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

אחד הדברים שזוגות רבים מזניחים, זה סידור המסמכים בצורה מסודרת. ואז כאשר נדרשים להשיג מסמך כל שהוא, צריכים להפוך את כל הניירת, לחפור ולחפור עד שמגיעים למושא החיפושים, או עד שמתייאשים. מוזמנים ללמוד איך תוכלו למנוע את משאות החיפושים הללו מראש. לחסוך הרבה אנרגיות, הרבה עוגמת נפש ולפעמים גם הרבה מאוד כסף. 

מה מרוויחים ממסמכים מתויקים? 

זה אומר שאם אתם צריכים ללכת לשנות כתובת, אתם לא צריכים להפוך את כל הבית כדי לחפש את החוזה. אלא אתם פשוט מאוד הולכים לקלסר החשוב שלכם, מוציאים את החוזה מהקטגוריה המתאימה והולכים למשרד הפנים כשחיוך מרוח על הפנים. 

למה בלגן במסמכים זה לא טוב? 

בלגן במסמכים זה אומר שאם אתם צריכים ללכת לשנות כתובת, אתם צריכים להפוך את כל הבית כדי לחפש את החוזה. אתם רצים מארון לארון, מוציאים את כל התכולה, מבלגנים, מזיעים ובסוף או שמוצאים את החוזה המיוחל, או שלא. למה זה לא טוב לא צריך להסביר. 

איך תרגילו את עצמכם לחיות בצורה מאורגנת ובריאה? 

אז קודם כל חשוב לנו להדגיש לכם שהבשורה הגדולה שלנו היא שאתם לא צריכים להתחיל לנבור בעתיד, תוכלו להתחיל היום, ולאט לאט לצרף לסדר את כל המסמכים שתמצאו בבית בניקיונות הפסח, או במעבר לדירה הבאה שלכם. 

אז איך עושים את זה? פשוט מאוד. רוכשים קלסר גדול ומחלקים אותו לקטגוריות הנדרשות לכם. חשבוניות, חוזה שכירות/משכנתא, חשבונות הדיור הקבועים שלכם (מים, גז, חשמל, ארנונה) ועוד. בכל פעם בה אתם נדרשים להוסיף עוד קטגוריה, אתם מוזמנים לצרף עוד ניילונית במיקום המתאים, בסדר האותיות כדי שיהיה שבזמן המתאים, תוכלו למצוא בקלות את המסמך המתאים. אם יש לכם פריט קטן וחשוב כמו מפתח רזרבה שחשוב לכם מאוד לשמור עליו במקום בו לא יוכל להאבד, זה המקום המתאים, הקדישו לו ניילונית נפרדת, כך תמיד תדעו איפה לחפש אותו. 

מה חשוב לדעת על תיוק מסמכים? 

  • סינון – כדי שהמקום הזה ישאר בקטגורית המקום המסודר ביותר בבית שלכם, כדאי מאוד שתעברו עליו מפעם לפעם, כאשר מזדמן לכם לפתוח אותו ולהשליך לאשפה מסמכים שאינם רלוונטים, כמו תעודות אחריות שפג תוקפן וכו'.
  • רחוק מהישג ידם של ילדים – הקלסר הזה יותר מדי יקר, בשביל שלילדים שלכם תהיה גישה אליו. הכוונה כאן היא גם לילדים הקטנים וגם לגדולים יותר. הקטנים, כדי שלא יבלגנו. והגדולים, כדי שלא יכניסו את הראש שלהם לעניינים האישיים והפרטיים של הוריהם. זכרו, בקלסר הזה נמצאים הרבה מאוד דברים חשובים.
  • חלוקה לקטגוריות – עם כל הכבוד לניילוניות, חשוב מאוד לחלק את הקטגוריות לכמה שיותר, כדי שכאשר תצטרכו מסמך מסוים, תוכלו למצוא אותו בקלות, ולא תצטרכו להשקיע מאמצים כלל וכלל בחיפוש בתוך הקלסר המדובר. 

הקליקו כאן כדי שהמומחים של חברת המפתח לכלכלת המשפחה יתנו לכם יד בדרך לשינוי כלכלי והתנהלות נבונה בחיי המשפחה שלכם.

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: