מחפשים תחום עבודה חדש? קדימה, הצטרפו אלינו

לפני שנתיים, כשהתחיל משבר הקורונה לשבור את בטחונם של רבים רבים מאיתנו והוציא אנשים רבים לחל"ת, או לפיטורים של ממש, החלו אנשים רבים לשנות את דפוס החשיבה שלהם לגבי מקום עבודתם. אם עד הקורונה אנשים רבים לא חלמו כי יום יבוא והם יחפשו לעשות הסבת מקצוע, הרי שהגיעה הקורונה ולימדה אותם דבר חדש. מקום עבודה, הוא לא דבר כל כך בטוח כמו שנהגו לחשוב עד שהכירו את הקורונה. אבל היו תחומי תעסוקה, בהם דווקא עלה הביקוש והמשכורות גם הם עלו יחד עם התפתחות משבר הקורונה. 

נתון מעניין על חיי העבודה בישראל

מה אתם זוכרים מפעם? אנשים היו צוברים וותק של שנים שנים באותו מקום עבודה, וזה מה שגרם להם להיות בעלי ערך, בתחום העבודה שלהם. ומה קורה היום? אם אתם מעודכנים, אתם בוודאי יודעים שמי שרוצה לכבד את עצמו, מתקדם כל הזמן, עד שמגיע לתפקיד מפתח, וגם משם הוא מחפש איך לשכלל את הקריירה שלו. ובקיצור, היום לא צריך לעבוד הרבה שנים באותו מקום כדי להיות שווה מבחינת המגזר התעסוקתי. הנתון הזה דווקא מעודד לכל מי שמצא את עצמו בלי מקום עבודה במהלך משבר הקורונה. משבר הקורונה לא רק שמט עבורכם את הקרקע היציבה תחת רגליכם, הוא גם נתן לכם הזדמנות פז לקפוץ למים הקרים ולהתחיל לחשוב על עוד כיווני עבודות. 

מה בקשר ללימודים הקשים והארוכים?

גם זו חדשה נחמדה. בעולם המתקדם של היום, יש מקצועות רבים שלא צריך ללמוד אותם כלל. או שאפשר ללמוד בקורסים ממוחשבים ותוך כדי להתחיל לעבוד. זה פשוט מדהים. זה אומר שכל מה שאתם צריכים זה קצת רצון להתקדם ולהתחיל להניע את עצמכם לכיוון ההצלחה המובטחת. קחו לדוגמא את התחום של מכירות. ברור שמי שעוסק במכירות שנים, יש לו יותר ניסיון והוא יודע להימנע מטעויות, אבל גם כל טירון מתחיל, יכול להצליח מאוד בתחום ולהרוויח הרבה מאוד כסף כבר מהמכירה הראשונה. בנוסף לזאת, כך גם התחום של בניית אתרים, יש קורסים מקצועיים רבים, שלא עולים כלל הרבה כסף ואתם יכולים לעשות אותם, באיזה שעה שתרצו ולהחכים מהם רבות. 

תתכוננו לשלב המעבר

כל ההתחלות קשות, גם כאלה ממש משמחות. לכן, אתם צריכים להכין את עצמכם, שגם אם תתחילו לעבוד או ללמוד תחום שממש חשקתם בו, זה לא אומר שהדרך בהתחלה הולכת להיות קלה. ברור שהכי קל להמשיך בעבודה הקודמת ולעצום את העיניים, אבל אם אתם רוצים להתקדם ולהיכנס לתחום שתהיו חזקים בו, ותוכלו להתקדם גם במשכורת וגם במיצוי הכשרונות שלכם, אתם צריכים לעשות דברים מעבר לאזור הנוחות שלכם. 

הכירו את המומחים של המפתח לכלכלת המשפחה שיתנו לכם יד בכל תהליך של שינוי לטובה בכלכלת המשפחה שלכם. 

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: