מעסיקים עובדים? הכתבה הבאה תחסוך לכם הרבה כסף

כל יומיים עובד אחר יוצא לבידוד? לא יודעים למה הנכם זכאים? נתוני השטח של מדינת ישראל מעודדים במיוחד. סימני התחלואה הולכים ומטשטשים, כבר אין כמעט את המוצר הזה המכונה בידוד, תסמינים או קורונה. למרות שהכל מתחיל להיכנס לשגרה ולא שגרת קורונה, בעלי העסקים העצמאיים שנפגעו קשות מנסים עדיין למצוא מזור למכתם. לאור החזרה לשגרה מדינת ישראל מאפשרת תמיכה בעצמאיים מהפן הכספי. אתם מוזמנים לקרוא את הפוסט הבא ולהכניס כסף לחשבון הבנק שלכם.

מקדמה לביטוח לאומי? חכו עם זה, יכול להיות שאתם זכאים להנחה משמעותית. קראו את הכתבה הבאה.

הביטוח הלאומי דואג על בטחונו ולכן אחד הנהלים בביטוח לאומי זהו תשלום מקדמה. בימים הקרובים אתם צפויים לקבל דרישה לתשלום מביטוח לאומי על חשבון ההכנסות הצפויות לכם בשנת 2021. 

אך מה אתם אשמים אם המציאות של שנת 2020 לא דומה למה שקורה לכם עכשיו בעסק. אם הכנסותיכם ירדו משמעותית, אינכם אמורים לשלם יותר מס ממה שאתם מרוויחים.

לכן, הביטוח לאומי מאפשר לכל המעוניין להיכנס לאתר של ביטוח לאומי ולהצהיר על שינוי בגובה ההכנסה. אם גובה ההכנסה החודשי שלכם עבר צניחה משמעותית של יותר מ 10%, הדרישה שלכם מטעם ביטוח לאומי תירד גם היא, והתשלום יהיה בהתאם. 

אנשים רבים כלל לא מודעים לכך שאינם מחוייבים לשלם את מלוא הסכום הנדרש . קראתם את הפוסט? הרווחתם!

נאלצתם לשלם לעובדים ימי בידוד? המדינה התחרטה על ההחלטה ומזמינה אתכם לקבל החזרים

 

בעת השתוללות המגיפה נסגרו רבים רבים בעל כורחם לשבועיים ויותר של ימי בידוד בביתם. 

המדינה בהחלטת בג"ץ, לא מימנה לעסקים את ימי הבידוד של עובדיהם. לאחר שהוחלט כי ימי בידוד אינם נחשבים ימי מחלה. 

כעת, לאחר דין ודברים, כל עסק עצמאי ששילם לעובדים ימי בידוד זכאי לבקש החזר מביטוח לאומי על הכספים הרבים שהוציא על אותם ימים. 

קחו בחשבון שהמדינה לא מחפשת למי היא יכולה להחזיר את הכסף. אתם אמורים להיכנס לבירוקרטיה מול ביטוח לאומי ולהגיש בקשה להחזרת כספכם האבוד.

רגילים להיות על הבמה? דמי אבטלה המובטחים לעצמאיים לא שבו ריקם

בתקופה בה כל יום יצאו חוקים חדשים בעקבות השינויים החדים במשק, הבטיחה הממשלה לתת דמי אבטלה לעצמאיים. אך בינתיים, ההבטחה הזו לא קיבלה כיסוי ואינה מומשה. עדיין ישנן קבוצות ייעודיות שכן זכאיות לקבל דמי אבטלה. 

קבוצת היעד הזכאית לקבל דמי אבטלה כוללת את כל סוגי אמני הבמה, וכן את כל העומדים מאחורי הקלעים, כמו מפיקים, מקליטים, אנשי סאונד וכו'. גם מורי דרך ומדריכי טיולים זכאים לקבל את דמי אבטלה המובטחים ממש כמו כל השכירים.

רוצים להתחיל לשמן את הגלגלים, אך מתקשים?

אם יש לכם עסק והסתדרתם לבד במהלך תקופת הקורונה מפאת מחסור חמור בלקוחות ואינכם מעוניינים לשלם לעובד יותר משכר מינימום, יש פתרון לעובדים. המדינה הקציבה סכום כסף אדיר למענקים לעובדים שחוזרים מהאבטלה לשוק העבודה. 

המענקים מועברים בפעימות תמורת כל חודש נוסף בעבודה. עובד ממוצע יכול להגיע למענקים בסדר גודל של 20,000 ש"ח. 

גם פה, כל אחד אחראי לעצמו ויש צורך להגשת בקשה לביטוח לאומי.

המענקים תלויים בגובה ההכנסה. אם אתם מעוניינים לדעת יותר מדויק לאיזו משכורת מגיע איזה סכום, תוכלו להשתמש במחשבון החדש שהביטוח לאומי העלה לאתר שלו להקלת חישוב המענקים.

מה לגבי שכירים המחזיקים ברשותם גם עסק עצמאי?

ישנם רבים רבים המועסקים בשני מקומות עבודה ומקבלים שני תלושים. בתקופת הקורונה אנשים כאלו קיבלו דמי אבטלה על חשבון שתי המשכורות. ולעומתם, יש עוד קבוצה המונה מאות אלפי ישראלים, שמקור ההכנסה שלהם מתפצל לשניים אך בצורה שונה. במקום אחד הם שכירים ובמקום השני הם עצמאיים. תמיד פיצול כזה נחשב לדבר שעלול לגרום לבעיות מבחינת המיסים ולא רק. 

מה שקרה עכשיו, זה חוסר הסינכרון של כל המערך הכלכלי. אנשים המועסקים כשכירים ויחד עם זאת מחזיקים בעסק עצמאי לא קיבלו "כפל" מבצעים. על כל שקל מהמענק כעצמאיים הורידו להם מדמי האבטלה.  

אם אתם עונים על קבוצת השכירים והעצמאיים כאחד יש לכם מה לנסות לקוות שאולי תתפספסו מהרשימות כי בינתיים הקיזוז בין המענקים עוד לא החל ולכן יכול להיות שאולי התיק שלכם נשמט ופשוט שכחו ממכם, מה שיגרום לכם לקבל בשקט את כפל המבצעים אחרי הכל, הטכנולוגיה עדיין לא מושלמת.

לסיכום:

מה שהבנתם זה שכל מי שחי במדינת ישראל בתקופת הקורונה ועבד לפני פרוץ המגפה, יכול לנסות להוציא לעצמו זכאות למענק כלשהו. אם לא כשכיר אז כעצמאי, אם לא כעצמאי אז כמובטל…

אם ניכנסתם למקום עבודתכם דרך חברה למשאבי אנוש, תקבלו ממנה את השירות והיא תדאג לזכאותכם לשלל המענקים.

אל תתנו להזדמנות הזו לחמוק לכם.

אנו במפתח לכלכלת משפחה מאמינים כי אין סיבה שתחיו תחת לחצים כספיים ומעוניינים לעזור לכם להיחלץ מהמשבר מתוך כבוד ורווח כלכלי. אנו נעזור לכם להוציא לאור את כל זכאותכם, פנו למומחים בתחום. צרו עימנו קשר כדי שנעזור לכם לצאת מהמינוס.

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: