מתכננים לקחת הלוואה? כמה שאלות שתשאלו את עצמכם לפני כן!

אם אתם מתכננים לקחת הלוואה, כדאי לכם לבדוק את עצמכם לפני כן. כך שלא תתחרטו לאחר מעשה על פזיזות יתר. בשורות הבאות תשאלו שאלות בסיסיות שאם תענו עליהן בכנות תוכלו להחליט האם אכן כדאי לכם לקחת הלוואה במקרה שלכם.

למה אתם לוקחים הלוואה?

הגדירו את מטרת ההלוואה. לא בכל יום לוקחים הלוואות. אל תקחו הלוואה כדי לכסות הוצאות רגילות. נסו להסתדר בלעדיה. כמובן שלא תקחו הלוואה סתם כי אתם רוצים להמשיך לקנות דברים בלי חשבון.  כאשר תפנו לבנק כדי לקחת את ההלוואה, שתפו אותם במטרה שלכם. כך הם יתאימו לכם פתרון אשראי נכון. אם אתם רוצים לקחת הלוואה כדי לקנות רכב, הבנק ישעבד את הרכב לטובת ההלוואה וכך יצא לכם הסיפור זול יותר עם ריביות נמוכות יחסית. אם גופים מסוימים מציעים לכם אשראי אל תקחו את ההצעה. אם אתם לא צריכים כעת אשראי, סרבו. אתם יכולים גם לבקש שיפסיקו להטריד אתכם עם הצעות שכאלו. כדי שלא יתקשרו אליכם שוב ושוב עד שישכנעו אתכם. אם תרצו אשראי אתם כבר תפנו לגוף פיננסי מומלץ ולא תענו לגוף פיננסי כלשהו שהתמזל מזלו והוא תפס אתכם ביום בו אתם צריכים הלוואה.

האם אתם יכולים לקחת הלוואה בכלל?

היו מודעים למצב הכלכלי שלכם. אם אתם מכניסים טוב ולא היו לכם קשיים כלכליים מופרעים, בדרך כלל תוכלו לקבל הלוואה מהבנק. מכיוון שכל הפעולות המתבצעות בחשבון שלכם, מתועדות. אם בעבר הייתם בעלי חוב והתנהלותכם בבנק לא הייתה מרשימה, הבנק יסרב לתת לכם הלוואות. הוא לא מחפש לקוחות מסובכים.

הבנק גם לא חייב לתת לכם הלוואה אם אתם לקוחות מורכבים.

האם כדאי לכם לקחת הלוואה?

אולי יש לכם אפשרות אחרת חלופית במקום לקחת הלוואה? אם חסכתם הרבה כסף אולי כדאי לכם כן להוציא אותו ולא להידרש להלוואה? קחו בחשבון שבהלוואה אתם משלמים ריבית! זה סיפור יקר!

כמה כסף אתם צריכים?

אל תקחו הלוואה בסכום גבוה יותר ממה שאתם צריכים. הוא בטוח יתבזבז סתם. ועל כל שקל מיותר, אתם תשלמו ריבית. וככל שהלוואה גם גדולה יותר, הריביות יקרות יותר.

בדקו מראש כמה תעלה לכם ההלוואה!

לפני שאתם לוקחים הלוואה אתם חייבים לדעת כמה אתם הולכים לשלם עליה. בדקו כמה ריבית אתם הולכים לשלם. ערכו חישוב מדוקדק כמה אתם משלמים בשקלים על כל שקל נלווה.

אולי יש דרך אחרת?

ערכו סקר שוק ובדקו האם יש דרך אחרת להשיג את הכסף בצורה זולה וחסכונית יותר. אולי יש בנק אחר שמוכן לתת לכם ריביות נמוכות יותר. הוזלה כלשהי שתוריד לכם בעלויות. אל תחתמו מיד עם בנק מסוים לפני שבדקתם כמה נוספים.

רוצים לחיות חיי כלכלה נוחים? מעוניינים למצוא את עצמכם בלי חובות, חיים ברווח וברוגע? כלכלת משפחה תעזור לכם.

אני מעוניין לפגוש כלכלן בכיר מחברת המפתח לכלכלת המשפחה שיעזור לי להתנהל כלכלית בצורה נכונה.

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: