מתפטרים מהחובות הכבדים!

מוצאים את עצמכם בתקופה לא פשוטה בה אתם רק מגלגלים את כדור החובות מפה לשם ללא סוף? חוששים להמשיך לחיות כך ולא יודעים איך יוצאים מהמשבר אליו נקלעתם? חולמים על פתרון קסמים שיהפוך את החיים שלכם לרגועים יותר?

הכתבה הזו באה לעזור לכם. אתם פשוט צריכים להחליט שאתם רוצים. 

אז, קדימה, יוצאים לדרך!

מה הרקע לחובות והלוואות?

הדור של היום משופע באינסוף אפשרויות. אין גבול למה שאפשר לקנות, אין קץ לדרכים בהן אפשר להשיג כמעט כל דבר. והכל במהירות ובקלות. דור האינסטנט.

אם עכשיו נאמר שהכל עניין של תהליך, ודאי חלק מכם כבר יפסיקו לקרוא את השורות הבאות. התרגלנו שהכול הולך הוקוס פוקוס. אין סבלנות בעולם. אין תהליכים. הכל קורה מיד. 

כך נוצר מצב של אפשרות ללוות כסף מתי ואיך שרוצים. הרי מה עושים אם רוצים לקנות משהו ואין מספיק כסף כדי לרכוש אותו? ועוד יותר, מה עושים אם נמאס מהרכב הישן ורוצים להתקדם לדגם החדש?

בעבר התשובה הייתה, חוסכים כסף בצד כדי לקנות את זה. היום התשובה תהייה, לוקחים הלוואה! מהיכן? לא משנה הסדר. 

מה שקורה, אם כל יום מחליטים על צורך נוסף ולוקחים לשם כך הלוואה, מתחייבים לתשלומים ולהחזרים חודשיים. זאת לא בעיה אישית רק שלכם. אל תחשבו שאנחנו פונים אליכם באופן חטטני, זו בעיית הדור. כולם מוכים בה. מי יותר ומי פחות. וחייבים למצוא פתרון. המצב לא יכול להמשיך כך. לא מעט אנשים מוצאים את עצמם עם התקף לב רק בגלל הלחץ מהנושים…

אבל איך משלמים את החובות בפועל? 

שאלה מעשית ונוקבת. אנחנו כבר עומדים במצב הזה. זהו מצב קיים. אם רוצים לבכות עליו, אפשר. אבל צריך לקום ולעשות מעשה לפני שהגלגל ימשיך להכות גלים.

לפעמים יש צורך באיש מקצוע שיעזור לפרק את הבעיה לפרוטות ולהגיע לשורש. גם שם צריך ידע ומומחיות לכוון את בעל החוב כיצד לצאת מהחובות בצורה הדרגתית והגיונית.

טיפים מעשיים לסילוק חובות

  • אתם יודעים אילו חובות יש לכם? הכינו רשימה מדויקת עם כל החובות שלכם. רשמו את הסכום המדויק של כל אחד מהם. אל תוותרו על השלב הזה. הוא קריטי. אם לא תדעו מה אתם חייבים איך תשלמו את הכסף?!
  • ערכו חשבון מדוקדק, כמה אתם יכולים לשלם מדי חודש כדי להחזיר חלק מהחובות? אל תדאגו. את כל הכסף תצטרכו לשלם. השאלה היא רק איך ומתי.
  • דרגו את ההלוואות שלכם מי קודמות למי. אם בהלוואה אחת אתם כבר בפיגור משמעותי, העדיפו להחזיר אותה קודם. אם לוויתם מלווה גמיש ואתם מאמינים שהוא יסתדר איתכם, דחו אותו לסוף התור. כמובן שבסוף תשלמו לו בכבוד את כל הסכום שהתחייבתם אליו.

ואם לא מצליחים לעשות את זה לבד? 

פונים לייעוץ מקצועי. אין ברירה. חוב לא נשאר חוב, אלא הופך לחוב מנופח. אל תחכו לראות את התוצאות בשטח. הקדימו אותם עם הכנה ותוכנית מילוט מפורטת.

אם אתם שקועים בביצת החובות ומעוניינים לצאת ממנה מהר ובכבוד, אתם מוזמנים לעשות את זה עכשיו! אנו במפתח לכלכלת משפחה כאן כדי לעזור לכם לצאת מהמשבר. כלכלן מומחה יפגוש אתכם לפגישת ייעוץ אישית. הוא ימפה את מצבכם הכלכלי, ישמע מכם על כל הקשיים וההשלכות של החובות. יחד תצרו תוכנית כלכלית שתוכלו לעמוד בה בכבוד. וכמובן, אנו שמים דגש על דיסקרטיות ואמינות. 

אני רוצה לפגוש יועץ כלכלי שיעזור לי לסלק את החובות שלי.

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: