צריכים טיפולי שיניים? אין דבר שלא עולה כסף!

מרגישים כאבים עזים בשן ולא יודעים מהיכן תממנו הפעם את הטיפול? רגילים לבקר בתכיפות אצל הדוקטור והתשלומים גדולים עליכם? 

לא להאמין שעל כאבים אפשר לשלם כל כך הרבה כסף. אם אתם מאלו שסובלים בצורה כרונית מטיפולי שיניים מרובים, יתכן שתוכלו לקבל עזרה במימון הטיפולים.

אם אתם רוצים לקבל עזרה כספית, אתם צריכים להיות רשומים ברווחה. אחרת, תצטרכו לפנות למחלקה לשירותים חברתיים. אם אתם זכאים לעזרה, תוכלו לקבל הנחה.

לרבים אזכור הרווחה מעורר בהם מקרים טראגים של הורים מזניחים. אתם לא צריכים להיות כאלו. אם אתם או אחד הילדים שלכם סובלים מפגיעה גופנית כלשהי, אתם יכולים לקבל עזרה בלי להתבייש. 

למה משלמים כל כך הרבה על טיפולי שיניים?

רופא שעבר את כל הלימודים המפרכים של לימודי רפואה, יוכל להסביר לכם כמה הם עולים. כאשר אתם פונים לרופא שיניים, אתם לא משלמים לו על הסתימה, אתם מכסים לו את הלימודים היקרים ועל הזמן שהוא למד אותם. אם הרופא הוא מומחה, הוא יגבה תשלום גבוה יותר, כי הלימודים שלו היו יקרים במיוחד. גם החומרים עולים הרבה מאוד כסף. רופאי שיניים לא משתמשים בתכשירים פשוטים. זה עלול לעלות בבריאותם של הלקוחות. המכשירים, הכלים והחומרים, הכל עולה הרבה כסף. ועל זה אתם משלמים בטיפול.

שימו לב,

אם אתם מקבלים במרפאה כלשהי הצעות מחיר זולות יותר.

מהממוצע, אל תתלהבו, כנראה החומרים שלהם  פשוטים יותר והרופאים אינם מומחים. תוותרו על השירות שלהם ותפנו למקום יקר יותר. לא כדאי לשחק עם בריאות, בפרט עם שיניים.

רוצים לקבל עזרה כספית בטיפולי שיניים?

אם אתם רוצים שיעזרו לכם מבחינה כלכלית, אתם צריכים להגיד את זה. אף אחד לא יפנה אליכם בהצעת עזרה. פנו לסניף הקרוב אליכם, סניף של שירות חברתי והגישו בקשה.

אם קיבלתם תשובה שלילית, תוכלו להגיש ערעור על כך. גם אם קילבתם עזרה חלקית ואתם כן חושבים שמגיע לכם יותר.

מרגישים לחוצים כלכלית? רוצים לחיות ברגיעה כלכלית?

אם אתם אנשים בריאים נפשית, אין שום סיבה שתמשיכו להרגיש מסכנים על הקושי בו אתם סוגרים את החודש. אתם יכולים להצליח בחיים. אף אחד לא מחייב אתכם לפנות לקבל עזרה ותמיכה בכל תחום. אתם ודאי מעדיפים לשלם את הכסף מהכיס, אם רק היה לכם.

נעים יותר להרגיש אדם אמיד מנזקק. אף אחד לא אוהב לחפש הנחות, כולנו רוצים לחיות טוב בלי לחץ כלכלי.

אבל מה עושים, אפשר לשנות את המצב הנתון?

הכל עניין של גישה ורצון. אם רק תרצו, הכל אפשרי. אתם רק צריכים להרגיש שאתם מוכנים להשקיע קצת מאמץ. 

מתחילים ללמוד איך מתנהלים עם הכסף. לא הולכים לסופר עם כרטיס אשראי. לא מאפשרים לילדים לקנות כל מה שהם רוצים. לא סוגרים חודש בלי לדעת להיכן כל הכסף הלך וכו.

מה כן? כן, מתכננים מראש להיכן ילך הכסף. כן יודעים כמה עולה קנייה שבועית וכמה מוצאים עבור ביגוד. כן מלמדים את הילדים מושגים בסיסיים של חיסכון.

כמובן שאם אתם לא עובדים, הגיע הזמן לשנס מותנים. אי אפשר לחיות באוויר ואחר כך לחפש מקור למימון טיפולי שיניים. (אגב, לפעמים טיפולי שיניים יווצרו כתוצאה מתזונה לא בריאה. גם בזה כדאי להשקיע קצת מאמץ).

אנו במפתח לכלכלת המשפחה נשמח לעזור לכם להתחיל לחיות נכון מבחינה כלכלית. צוות המומחים שלנו כבר סייעו לאלפי לקוחות ועברו יחד אתם את התהליך של שיקום הכלכלה בבית. זה לא מסובך כל כך, אבל הכל עניין  של תהליך.

אני מעוניין לפגוש יועץ כלכלי מומחה שיעזור לי לבנות תוכנית כלכלית לניהול כלכלה נבונה.

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: