רגע לפני שאתם לוקחים הלוואה ונכנסים לחובות… חשוב שתדעו כמה דברים

אנשים הנתקלים בקושי כלכלי, חושבים שלקחת הלוואה זה הפתרון. אבל לפני שאתם לוקחים הלוואה ועוצמים את העיניים מול הבעיה האמיתית אותה יש לפתור, חשוב להבין מהן ההשלכות של לקיחת הלוואה, ואיך היא עתידה להשפיע לכם על החיים. אז מה כדאי שתדעו לפני שאתם לוקחים הלוואה? המשיכו איתנו. 

הלוואה היא לא מתנה

ברגע שרואים את הכסף בחשבון נוצרת אשליה של רווחה. זו האשליה הכי מגוחכת שיכול להיות. הרי הלוואה היא לא מתנה וברגע שלקחתם הלוואה הכנסתם את עצמכם להתמודדות חדשה לכמה השנים הבאות. לפני שאתם לוקחים הלוואה, תעצמו את העיניים ותדמיינו את עצמכם בכל תרחיש כלכלי שיכול להיות + עול של החזר הלוואה. 

שורה תחתונה, אם לא חייבים לקחת הלוואה, ואם אין דרך ברורה להחזיר את ההלוואה – לא לוקחים הלוואה!

הוצאות בלתי צפויות עלולות לצוץ

גם אם אתם עושים חשבון פשוט, ואתם רואים שיש לכם אפשרות להחזיר הלוואה בשנים הקרובות, אין לכם כלים לדעת מה יהיה בעוד שנה וגם לא בעוד חצי שנה. אולי פתאום תצטרכו לא על אף אחד מישראל לרכוש איזו תרופה יקרה שתחסום לכם את האפשרויות הכלכליות שלכם… לכן, גם אם נראה לכם שתוכלו להתמודד עם החזר חודשי קבוע בשנים הקרובות, עד שאין לכם רזרבה מספיק גדולה ביכולת ההחזר שלכם (ביתרה שלכם בסוף חודש), אתם לא לוקחים על עצמכם עוד הלוואה. 

לא לוקחים הלוואה בכל מקום

לאחרונה יש המון פרסום בתחום של מתן הלוואות. חשוב לדעת שהשוק האפור, אליו אף אחד לא חולם להתקרב. גם הוא יודע לפרסם על מתן הלוואות, בלי לחשוף את שמו האמיתי. לכן קודם כל בודקים מי הגוף שנותן לכם את ההלוואה. 

נניח שהחלטתם לקחת הלוואה בבנק. כל בנק בישראל יש לו נהלים שונים ממשנהו. מה שאומר שאתם יכולים להגיש את אותה בקשה למספר בנקים, ולקבל הצעות מחיר שונות אחת מהשניה. לכן, חשוב מאוד להגיש את התיק בכמה שיותר בנקים ולעשות סקר שוק מעמיק, כדי לקבל את הריביות הזולות ביותר. אל תדלגו על השלב הזה, כי הוא עלול להיות קריטי בנוגע לגובה ההחזר החודשי אותו תשלמו. 

הכירו אותנו

חברת המפתח זו חברה לייעוץ פיננסי למשפחות, בעלי עסקים וכו'. שלא תחשבו שאנחנו דוגלים בלהסתדר בלי הלוואה, ממש לא. אנו דווקא דוגלים בלקיחת הלוואות, אבל עם דגש רציני ביותר על לקיחת הלוואה בצורה חכמה. איך לוקחים הלוואה בצורה חכמה? מבררים את תמונת המצב האישית שלכם, הן מהבחינה המשפחתית והן מהבחינה הכלכלית, ורק אחר כך מגיעים למסקנות לגבי סוג ההלוואה, גובה הלוואה ומקום לקיחת ההלוואה. הקליקו כאן כדי שהמומחים של חברת המפתח ילוו אתכם בדרך אל הרגיעה הכלכלית הקרובה.

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: