רוצים לדעת אם אתם מוכנים כלכלית ללקיחת משכנתא? כל מה שרציתם לדעת על הון עצמי!

מסודרים כלכלית? מתכננים לקנות בשעה טובה דירה? רוצים לדעת כמה כסף צריך בשביל ללכת לכיוון הזה? המומחים של כלכלת משפחה יתנו לכם את כל המידע לגבי רכישת דירה עם הון עצמי. המשיכו איתנו.

לכמה הון עצמי נדרשים בקניית דירה?

ידוע וברור לכל שכדי לקנות דירה צריך לגייס הרבה מאוד כסף. אפילו אם לוקחים משכנתא. מחירי הדירות היום יקרים מאוד וגם אם אתם מתכננים לקנות בפריפריה, אתם צריכים להשיג סכום כסף לא מבוטל.

הבנקים דורשים מכם להביא לרכישת דירה ראשונה לפחות 25% הון עצמי. את שאר הכסף הבנק ישלים לכם בהלוואת משכנתא.

אבל זה תלוי מאוד היכן אתם רוצים לגור. הפער בין המחירים בפריפריות לבין המחירים של הדירות במרכז הוא גדול מאוד. בדרך כלל ההבדל יהיה של מאות אלפי שקלים ואפילו מיליון. לכן, אתם צריכים להיות ממוקדים היכן אתם מחפשים לגור. וכמובן, איזה גודל דירה אתם מחפשים. אחר כך תוכלו לברר את ממוצע המחירים העיר המבוקשת בגודל הדירה שאתם רוצים וכך תדעו כמה הון עצמי אתם צריכים להביא.

כמובן, שככל שסכום ההון העצמי שלכם יגדל, אתם רק מרוויחים. אל תסתפקו בסכום המינימלי, אם יש לכם אפשרות ליותר מזה. ככל שתגייסו סכום כסף גבוה יותר, הבנק יתן לכם ריביות זולות יותר למשכנתא והרווח כולו שלכם. 

בשורה התחתונה, תחליטו היכן אתם רוצים לגור. אתם צריכים לגייס לפחות רבע ממחיר הדירה.  

מה גורם לכם להחזיק מספר כרטיסי אשראי?

גם אם אתם מסוג האנשים החוסכים ואתם רוצים לחתוך עניינים ולסיים כמה שיותר מהר עם המשכנתא, הבחירה אינה בידיים שלכם. הבנק הוא זה שמלווה לכם את הכסף והוא זה שיקבע כמה אתם משלמים ומתי.

בנק ישראל שהוא הבנק של כל הבנק קבע כי הבנק רשאי לתת ללווים להחזיר עד 50% מגובה ההכנסה החודשית שלהם. אבל, הבנקים מחמירים יותר. הם רק מסכימים שתחזירו עד 30% מגובה ההכנסה הפנויה. לכן, אם ההכנסה הפנויה שלכם היא 15,000 ש"ח, אתם יכולים לשלם מדי חודש עד 5,000 ש"ח. 

הבנקים רוצים לראות שאתם מסודרים כלכלית!

זכרו שהבנק בודק את חשבון העו"ש שלכם. הוא רוצה לראות שהמשכורת שלכם קבועה. שאתם סוגרים חודש בכבוד בלי מינוסים. שאתם עומדים בתשלומים. הקפידו על כך. בפרט  בתקופה שלפני לקיחת המשכנתא.

רוצים להגיע להון עצמי? מחפשים דרך לחסוך כסף? הכירו את חברת המפתח לכלכת משפחה. חברתנו מתמחה במתן שירות אישי ואמין לכל מי שרק רוצה לראות את עצמו מסודר כלכלית. אנו נעזור גם לכם לממש את שאיפותיכם הפיננסיות. עד שתרגישו שהגשמתם את חלומכם. הקליקו כעת ותזמנו פגישת ייעוץ ראשונית חינם, בה כלכלן בכיר ימפה את מצבכם הכלכלי ויבנה יחד אתכם תוכנית כלכלית עתידית.

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: