רוצים להגדיל את ההון העצמי שלכם? הפוסט הזה יעזור לכם!

בקושי אתם מסתדרים עם המצב הכלכלי החודשי עד שהחלום שלכם לדירה הולך ומתרחק מכם? מעוניינים להגיע להון עצמי לדירה ולא מצליחים? בשורות הבאות תקבלו את כל המידע שיענה לכם כמה הון עצמי צריך לדירה, איך מגייסים הון עצמי וכל מה שחשוב לדעת כדי להגיע לרכישת דירה.

כמה הון עצמי תדרשו להביא כדי לקנות דירה?

לבנק ישראל ישנם כללים ברורים כמה הון עצמי תדרשו להביא לרכישת דירה. כל הבנקים במדינת ישראל כפופים לבנק ישראל כך שלא משנה לאיזה בנק תפנו, תמיד תדרשו לשלם את ההון העצמי הבסיסי. 

לדירה ראשונה תדרשו לגייס לפחות 25% ממחיר הדירה.

לדירה לשיפור דיור לפחות 30% מערך הדירה.

בדירה להשקעה תשלמו לפחות 50% ממחיר הדירה.

כיצד תגייסו הון עצמי לדירה שלכם?

כדי לגייס הון עצמי או במילים אחרות, לחסוך כסף, צריך פשוט להתחיל לחסוך. ערכו רשימה מסודרת של כל ההוצאות החודשיות ורשימה שניה עם ההכנסות שלכם. נסו לראות איך אתם יכולים לצמצם את ההוצאות ולהגדיל את ההכנסות שלכם. יתכן ותוכלו להוסיף שעות עבודה. אולי להוסיף עבודה צדדית נוספת. העיקרון הוא, לראות איך אפשר להגדיל את החיסכון החודשי.

שימו לב, 

גם אם יש לכם כבר סכום כסף עבור הון עצמי מינימלי, אל תשבו רגל על רגל. כדאי לכם להגדיל את ההון העצמי. למה? כאשר לקוח פונה לבנק לבקש הלוואת משכנתא, הבנק בודק אותו מהרבה בחינות. בסופו של דבר הוא מחליט האם לאשר לו את ההלוואה. גם אחרי שהוא מאשר את ההלוואה, הוא בודק עד כמה הלקוח הזה מסוכן לבנק. ככל שהלקוח יהיה מסוכן יותר, הריבית שהוא יקבל תהיה יקרה יותר. אחד הגורמים שהופכים את הלקוח להיות מסוכן יותר לבנק הוא, הלוואה גדולה. לכן, אם תגייסו הון עצמי גבוה, ההלוואה  שלכם תהיה קטנה יותר, הסיכון יהיה נמוך יותר ותקבלו ריביות נמוכות יותר. זאת הסיבה שבכל מקרה כדאי לנסות להגדיל את ההון העצמי לסכום הגבוה ביותר שניתן.

איך הבנק מדרג אתכם מבחינת סיכונים בהלוואת המשכנתא?

אם תגייסו עד 40% הון עצמי, אתם יחסית מסוכנים לבנק ותקבלו ריבית יקרה.

אם תגייסו בין 40% ל 55% הבנק ידרג אתכם במקום בינוני ותקבלו ריבית בינונית.

אם תגייסו לפחות 56% אחוזי מימון ומעלה, תדורגו במקום טוב ותקבלו ריבית נמוכה.

חברתנו מתמחה במתן שירות מקצועי ואישי לכל מי שרוצה לראות את עצמו מסודר כלכלית. אנו כבר ליווינו אלפי לקוחות מרוצים אל הרווחה המיוחלת ואנו נעזור גם לכם לישון טוב בלילה. כי מגיע לכם לחיות טוב. הקליקו עכשיו ואנו נשריין לכם פגישת ייעוץ ראשונית חינם עם כלכלן בכיר מחברת המפתח לכלכלת משפחה.

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: