רוצים להגיע להון עצמי כדי לקנות דירה? הכתבה הבאה תעזור לכם לממש חלום!

צעירים? אין לכם מושג מהיכן תגיעו להון עצמי לרכישת דירה? מחפשים קסם שיקפיץ אתכם לשלב הבא של כסף בסיסי לנכס משלכם? בדיוק בשבילכם נכתבו השורות הבאות. המשיכו אתנו. אתם לא לבד בתמונה.

איך מגייסים הון עצמי? מה עושים קודם כל?

מודעים למצב הקיים!

אתם מכירים את זה שילד הרביץ לחבר שלו והוא לא מבין על מה אתם גוערים בו? (או עושה את עצמו לא מבין). כך בדיוק נראים מבוגרים שמבזבזים את הכסף שלהם ולא יודעים על מה. כאשר מדובר בילד, עוד תתנחמו בכך שהוא יגדל, אבל כאשר מבוגר לא מודע למצב הכלכלי שלו, זה כבר עלול להשליך על עוד כמה דברים ולהגיע למצבים פחות נעימים. אז ראשית כל, הכירו את המצב שלכם.

ערכו רשימה מסודרת על כל ההוצאות וההכנסות שלכם מדי חודש. היו כנים ואמיתיים. אל תקלו ראש. זאת המשימה החשובה ביותר והעיקרית. כללו ברשימה הוצאות רגילות של ארנונה, חשמל, דלק, ביטוח, אוכל וכו וכן הוצאות מיותרות יותר כגון חוגים, משחקים, בילויים ועוד. אחרי שתסיימו, עברו על הרשימה והוסיפו משלכם.

אחרי שוידאתם שרשמתם הכל, השוו בין הרשימות. האם הן חופפות? זאת אומרת, האם יש כיסוי מלא לכל ההוצאות שלכם? אם כן, אתם במצב סביר למדי. אבל עדיין לא במצב כלכלי המבטיח כסף בצד. מה עושים? עוברים לשלב הבא!

שלב הבא, עבודה צדדית נוספת!

כדי לשים כסף בצד יש צורך בכסף מיותר. אם כן, זה הזמן להשקיע בעבודה נוספת. חפשו עבודה שתהנו בה ולא תגרע מהעבודה הרגילה שלכם. אבל כן תוסיף נתח נכבד בהכנסות החודשיות שלכם. הקפידו על כך שהעבודה תהיה נחמדה מספיק כך שלא תעזבו אותה אחרי יומיים….

יש לכם הלוואות?

אם לקחתם על עצמכם חובות, לפני שקונים דירה חייבים לנקות אותם או לפחות לסדר אותם בצורה מצומצמת. אם יש לכם כמה הלוואות, שלבו אותם יחד לאחת מרוכזת.  הוציאו את דו"ח ההלוואות שלכם מהבנק. ובדקו את הנתונים הכלכליים שלכם. רק כך תוכלו להמשיך להתקדם. ואם אין לכם הלוואות, תשמחו. זהו מצב אידיאלי ונדיר יותר היום. שמרו על עצמכם שתשארו נקיים. רק תרוויחו מכך.

יש לכם ביטוח?

כנראה שיש לכם בטחונות שונים. בדרך כלל במשך השנים נוצרות כפילויות שונות. ערכו סקירה כללית ובדקו האם יש לכם ביטוחים כפולים. אם למשל אתם מבוטחים בביטוח בריאות וכן בביטוח חיים הכולל ביטוח זהה. תוכלו לבטל את אחד משניהם. כמובן שכדאי לבטל את הביטוח שפחות מכסה אתכם. כמו כן, לפעמים יתכן שאין לכם ביטוח כפול אבל אתם כן בחרתם בחברת ביטוח יקרה יותר וחבל על הכסף שלכם. לכן, השוו בין חברות הביטוח השונות. 

אמנם שלב זה דורש מכם מעט השקעה, בירורים וכו אבל הוא שווה ומוכיח את עצמו. רוב רובם של האנשים ימצאו משהו שהם יכולים לחסוך בו וישמחו על כך.

כל אלו יעזרו לכם להתקדם לעבר המטרה שלכם. להתחיל לחסוך כסף כדי לקנות דירה. אבל, שימו לב, אם אתם רוצים לעשות זאת בעקביות ובצורה שתבטיח לכם תוצאות בשטח, פנו למומחים בתחום. אנו בחברת המפתח לכלכלת המשפחה נשמח לעזור לכם.

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: