רוצים להצליח בכלכלת הבית? הכתבה הבאה תעזור לכם!

כל יום הוא הזדמנות חדשה להתחיל מחדש. כל יום יש לנו בחירה האם להתקדם, לחתור קדימה או לזרום כמו בעבר. אם שבוע שעבר עלינו במשקל זה לא מחייב את השבוע הקרוב. אם החלטנו להפסיק לעשן ולא עמדנו בהחלטה אתמול, היום אנחנו בטוח יכולים. אם לא נדע את כל זה, לעולם לא נתקדם בחיים. תמיד נאשים את העבר בעוונות העתיד. וזה לא תכל'ס. אחר כך מתחילים להתחרט. אם הייתי… אז… ואם היו אומרים לי מראש הייתי… במקום לחפור בעבר, בואו ננסה להתקדם. עם הפנים קדימה!

כלכלת משפחה מאוזנת ויציבה היא המתכון לחיים רגועים מאושרים. בשורות הבאות נעזור לכם מהיכן שאתם עומדים להשתפר ולהתייעל ולהבטיח לעצמכם עתיד כלכלי מזהיר ושמח. 

כלל ראשון, מטרה כלכלית!

כדי להגיע ליעד מסוים, אתם צריכים להציב לעצמכם מטרה שתעמוד לנגד עיניכם. מטרה כלכלית יכולה להיות שיפוץ הבית, יציאה מהמינוס, טיסה לחו"ל וכו'. כל רצון כלכלי שיש לכם ואתם רוצים לממש אותו.

כיצד תגדירו את המטרה הכלכלית שלכם?

  1. הגדירו מטרה אחת ברורה ומדויקת. כאשר תבחרו במטרה הכלכלית שלכם, חשוב שתהיו ממוקדים ותדעו בדיוק לאן אתם חותרים. אל תבחרו בטיסה לחו"ל. תגדירו. טיסה לחו"ל. טיולים ל… ארוחות ב… וכו'. כך תדעו בדיוק באילו סכומים מדובר ותיערכו בהתאם. ויותר מזה, אם המטרה שלכם תעמוד לנגד עיניכם בצורה מוחשית, אתם תרגישו מחוברים אליה ותנסו בכל הכח והמאמץ להתקדם לעברה. האנרגיות שיהיו לכם יתגברו ויתעצמו כך.
  2. הגדירו גם תאריך מסוים למועד הגמשת המטרה. אל תגידו בערך עוד כמה שנים. אם אתם חולמים לקנות רכב נוסף, אל תשערו "מתי שיסתדר". לא. אם תגידו לעצמכם ככה בטוח שלעולם לא תגיעו ליעד. ציינו בדיוק את התאריך המבוקש.
  3. כמה כסף המטרה הזו דורשת? שימו לב לכלול את כל הכסף שידרש. כך תדעו בדיוק מתי הגיוני שתצליחו להגיע ליעד המבוקש.
  4. כיצד? אם אתם רוצים להתחיל לחסוך בשביל זה, אתם צריכים לדעת איך לעשות זאת. 

כעת, הכינו רשימה של רצונות שונים, מטרות כלכליות שאתם הייתם חולמים לממש, מספרו אותם. את המטרה החשובה והמבוקשת ביותר שימו בראש הרשימה. היא המטרה שלכם עכשיו בתקופה הקרובה.  תלו בבית שלט גדול המכריז את המטרה כדי לעודד ולהזכיר לכם בשביל מה אתם חוסכים ומשקיעים. מה תרוויחו בסוף הדרך.

טיפ חשוב!

מנו מישהו שיזכיר לכם מדי פעם אחת לתקופה היכן אתם עומדים, האם אתם אכן עושים את הכל כמתוכנן, מתקדמים כמו שתכננתם ומתחילים לראות תוצאות. חשוב שהתזכורת תהיה קבועה למשל כל חודש. 

רוצים למצוא את עצמכם במצב כלכלי משופר יותר? מחפשים עזרה? 

הכירו את חברת המפתח לכלכלת המשפחה. המומחים שלנו כבר ליוו אלפי לקוחות מרוצים לשלווה הכלכלית הברוכה. 

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: