רוצים לחסוך כסך בחשבון החשמל? הפוסט הזה יעזור לכם!

חשבון חשמל הוא מסמך מלחיץ ומשקף יותר מדי. הוא גם מגלה לכם כמה אתם בזבזנים. לא תמיד המצב חייב להיות כזה. חשבון חשמל יכול גם להיות מסמך המעיד על שיקול דעת, חסכון וחיים של חיים בתבונה. בשוורת הבאות תמצאו את הדרך להפוך את חשבון החשמל שלכם לנמוך כך שינגוס מהמשכורת שלכם כמה שפחות כסף.

מכבים את האור!

אם אתם רגילים לחיות בבית מואר, הגיע הזמן להתחיל לעשות סדר בדברים. אם אתם לא נמצאים בחדר הזה, אין שום סיבה שהוא ישאר מואר. אם אתם אכן משתמשים כרגע בחדר הזה ולא רק מוציאים משהו קטן מהארון, תוכלו להדליק את האור למשך הזמן בו אתם נמצאים בו. 

שימו לב, אם מדליקים את האור ומכבים אותו ושוב מדליקים, זה יוצא יקר יותר מאשר שימוש רצוף. הקפידו ושמרו על הילדים שבבית שלא ישחקו עם המתגים. זה עלול להתנקם בכם בחשבון החשמל.

פחות שוטפים!

אם יש לכם מדיח כלים וכנראה שאתם גם משתמשים במכונת כביסה, אתם מוכרחים לדעת כי השימוש בהם יקר מאוד. אל תזלזלו בכך. מדובר באנרגית חשמל יקרה מאוד. השתדלו לשמור על כך שרק כאשר יש צורך מדליקים. לא מכניסים מכונה ריקה ואחר כך נוספת. ממתינים עד שיש צורך במכונה מלאה. כך גם במדיח הכלים.

אמבטיות בחורף!

מים עולים כסף ומים חמים עולים יותר כסף. רק רגע, לא אמרנו שאסור להתרחץ. רק קחו בחשבון ממה מורכב חשבון החשמל שלכם. אם כל אחד מבני הבית מתרחץ כל יום למשך מספר דקות בלבד עם מים חמים, הוא צורך בדרך כלל יותר מ 25 ליטר. זה הרבה.  

המיקרוגל שלכם!

אם אתם מאלו השכחנים, אתם מוכרחים לדעת כי כאשר אתם משאירים את דלת המיקרוגל פתוחה, אתם צורכים 23 וואט יותר מהמצב הסגור. זה רק עניין של מודעות ותשומת לב. כדאי גם ללמד את הילדים את זה. 

החליפו את הנורות בבית!

הידעתם? מנורות ליבון מבזבזות הרבה יותר אנרגיה מאשר נורות רגילות. החליפו את המנורות שלכם בבית למנורות לד. אמנם הן עולות יקר יותר אבל הן חוסכות בתכל'ס בצריכה החודשית. איך אומרים? ההשקעה היא לטווח רחוק. אל תקנו נורות גדולות או מוארות לחדר בו עתידים להשתמש הרבה בתאורה.

מה כדאי לדעת על צריכת המקרר?

כנראה שגם אתם תתפלאו לשמוע אבל מקרר שהוא ריק מתכולה, מכלה הרבה יותר אנרגיה מאשר מקרר מלא. לכן, אם המקרר שלכם ריק, מלאו אותו במיכלים גדולים המלאים במים כך המקרר יהיה מלא ולא יצרוך כל כך הרבה חשמל לחינם.

רוצים לחסוך כסף? מעוניינים להתנהל בצורה כלכלית נבונה? אנו בחברת המפתח לכלכלת משפחה נשמח לעזור לכם. 

אנא קבעו לי פגישת ייעוץ עם כלכלן בכיר מחברת המפתח לכלכלת משפחה.

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: