רוצים למנף את העסק שלכם, הכירו את המתחרים שלכם!

לכל חנות או בעל עסק ישנם מתחרים רבים. חבל להתכחש עם המציאות. כך מתנהל העולם. פעם היינו מדברים על התחרות בין המכולת הזו למכולת בשכונה הסמוכה. או הסנדלר הותיק לסנדלריה החדשה. היום   הכל הולך בגדול. התחרות היא בין חנות בצרפת לרשת בסין וכו'.

אם אתם רוצים למנף את העסק שלכם, אתם צריכים להכיר את הרשתות המתחרות שלכם בכל העולם. מכיוון שהיום אפשר לקנות הכל בשלט רחוק. כך  שבאמת אין שום הגבלה על מרחק וזמן. הכל אפשרי והעבודה היא שלכם.

למה חשוב כל כך להכיר את המתחרים של העסק?

מה מיוחד אצלנו?  

למה שאנשים יקנו דווקא אצלכם? אתם אלו שצריכים קודם כל לענות על השאלה בלי למצמץ. אם יש לכם  תשובה מספקת, לקונים גם תהיה. התשובה לא תהיה בגלל שהמוצרים שלנו חשובים. התשובה צריכה להיות ספציפית לעסק שלכם. תשובה שרק אתם יכולים לענות. שאר החברות תשארנה פעורות פה עם היתרון שלכם. זאת אומרת, אם אתם מוכרים כלי בית, יתכן והיתרון שלכם הוא, החברות האיכותיות. אתם לא מתעסקים עם כלים שנשברים מהר. האיכות שלכם היא מעל הכל ויש לכך הוכחות בשטח. 

הרעיון הוא, שכאשר אנשים ידברו בינם ובין עצמם,  הם ידעו מהי המעלה המרכזית ברכישת מוצרים ברשת שלכם. כאשר אתם לא צריכים לספר את זה. אנשים פשוט ידעו לבד. אם אתם תדעו כמובן.

דוגמאות לייחוד המוצרים שלכם: משלוחים חינם. מקום נעים ומזמין. איכות ללא פשרות. וותק וניסיון. ועוד. חשוב שתבדקו שהערך הזה שאתם מנפנפים בו נחשב בעיני העולם. אנשים מחפשים אותו.

תמחור המוצרים:

ערכו מחקר על המחירים של המתחרים שלכם. כדי לדעת מה הממוצע בשוק. אתם תחליטו מהי רמת המחירים שלכם. זאת אומרת, האם אתם חנות זולה וחסכונית? אולי אתם חנות עם רף גבוה, יוקרתי והמחירים בהתאם? ההחלטה שלכם היא גורלית. כי חנות יקרה לא הופכת ביום אחד לזולה ולהיפך. אתם צריכים לחשוב טוב לפני שאתם בוחרים בסטיגמה ובתדמית של החנות שלכם.

הלוואות:

אם אתם צריכים הלוואות כדי לפתוח או למנף את העסק שלכם, אתם תצטרכו להגיש הוכחות לגוף שילווה לכם. הוכחות על מה אתם בונים שתוכלו להחזיר את הכסף. אם תגיעו עם מספרים כמה מרוויחים המתחרים שלכם, הגוף המלווה יוכל לקבל תמונה כללית כמה מרוויחים בגדול על עסק מסוג כזה.

בדקו את הביקוש!

עוד לפני שתחליטו לפתוח את העסק, ערכו בירור מעמיק האם אכן יש ביקוש למוצר שלכם. אם יש סיכוי שהשוק כבר רווי מהתחום  הזה, אל תסכנו. אל תפתחו עסק אם לא ברור לכם שיש מי שיקנה ממנו. פתיחת עסק היא השקעה גדולה מאוד. אתם תתחייבו על הלוואות גדולות ואם לא יהיה ביקוש, אתם פשוט תצטרכו לפשוט את הרגל. אל תנהגו בפזיזות. זה יכול לעלות לכם ביוקר.

אנו במפתח לכלכלת המשפחה כאן כדי לעזור לכם ולכל לבעל עסק שרוצה להצליח ולמנף את העסק שלו. כאשר בראש ובראשונה אנ ונדאג לחיסכון ולביטחון הכלכלי שלכם. 

אני מעוניין לפגוש יועץ כלכלי מחברת המפתח לכלכלת משפחה שיעזור לי לתכנן תוכנית למינוף העסק שלי. 

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: