רוצים למשוך את הכסף מקרן השתלמות? אתם יכולים להיות פטורים ממס!

כל עובד מייחל לקרן השתלמות. אלא אם כן הוא פשוט פחות בענינים ולא מכיר את המושג הזה. אבל מי שרק הציץ נפגע. כל מי שיצא לו לדבר או לשמוע על אלו שיש להם קרן השתלמות ומרוויחים על כך המון כסף, מאחל לעצמו רווח נאה שכזה. אין עוד השקעות בהן כמעט ולא משקיעים ורק מרוויחים תוצאות ללא סיכונים.

בקרן השתלמות אתם לא יכולים להוציא את הכסף בכל שלב שתרצו, אתם רק יכולים למשוך אותו פעם בשש שנים. יש לכם אפשרות לקחת שנת שבתון או להוציא את הכסף. אם אתם מושכים את הכסף בזמן, אתם גם לא תשלמו על כך מס. 

מה עוד יש בקרן השתלמות?

אם אתם כן רוצים להוציא את הכסף במהלך ששת השנים, אתם תפסידו הרבה מאוד כסף. בעיקרון, במשך 6 שנים הכסף נאסף מכם ומהמעסיק שלכם ורק הולך וטופח. אם כן תרצו לפרוץ את קופת החיסכון מכל סיבה שהיא, קחו רק בחשבון שאתם עתידים לשלם על כך תעריף גבוה של מס.

מה היה בתקופת הקורונה?

במהלך תקופת משבר הקורונה, ניתנה אפשרות למשוך מכספי הקרן את הכסף בלי לשלם על כך מס גבוה למדינה, בכדי להקל על האזרחים שקרסו כלכלית. האישור היה מוגבל ותקף רק מחודש אוגוסט עד ספטמבר. אבל רק מי שהיה אחד משתי האופציות הבאות יכל לקבל את ההקלה. שלא לשלם עמלות על פירעון קופת קרן ההשתלמות לפני הזמן המיועד לכך.

הכנסה של אחד מבני הזוג נחתה כבר בתחילת משבר הקורונה יחסית לשנה שעברה באותה תקופה.

כל מי שיצא לחל"ת.

מה המקסימום שיכלו למשוך מקופת הקרן?

בעלי תלוש גבוה?

המדינה אישרה למשוך עד 52,000 ש"ח. האזרחים יכלו גם למשוך את הכסף בשבע פעימות. אם אכן רציתם לקבל את הכסף במספר פעימות, נדרשתם למלא טפסים בכל פעם מחדש. אחרי מילוי הטופס, היתה המתנה של שבוע ימים ורק אחר כך התקבל הכסף.

אם אתם מפקידים כל חודש עד 1,570 ש"ח, אכן לא תצטרכו לשלם מס. אבל אם אתם מרוויחים משכורת גבוהה מאוד ומפקידים יותר מזה לקרן השתלמות, המדינה לא מספיק מפרגנת לכם. היא דורשת מכם לשלם לה רבע מהסכום! לכן, שימו לב מראש שהכסף אותו אתם מפקידים לא יעלה על הסכום הזה. שלא תפסידו מכל הסיפור. 

רוצים לדעת שהכסף שלכם נמצא במקום הנכון? מעוניינים לחסוך? מחפשים גוף מקצועי ואין שיעזור לכם?

הכירו את חברת המפתח לכלכלת משפחה. אנו כאן כדי לעזור לכל מי שרוצה לראות את עצמו עם החיסכון המובטח.  

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: