רוצים למשוך כסף מקרן פנסיה או מקרן השתלמות? למה לא כדאי למהר?

נקלעתם למצב כלכלי לחוץ? מחפשים דרכים להקל על עצמכם עד שתרימו ראש מעל הגלים? רגע לפני שאתם רצים למשוך את הכסף שצברתם בקופות הגמל שלכם, כדאי שתדעו מה זה אומר לגביכם. 

מה המהות של קרן פנסיה? 

כל הסיבות שבעולם מצביעות על כך, שלא כדאי לכם לפדות את קרן הפנסיה שלכם בטרם זמנה. פנסיה אצל צעירים רבים, זה מילת קוד שלא ברור מה מהותה. אתם צריכים להבין שבגיל המבוגר אתם הולכים לנוח על זרי הדפנה והכסף שיהיה לכם, יגיע מהפנסיה הזו. לא משום מקום אחר. לכן, אם אתם נוגעים היום בפנסיה, אתם פוגעים באיכות החיים שלכם בעתיד. ולא רק זה. 

היום כאשר אתם צעירים ורעננים, תוכלו להשקיע יותר בעבודה ולהוסיף שעות כדי להתמודד מול קושי כלכלי. אבל בגיל הפרישה, לא כדאי שתמצאו את עצמכם ללא קופת פנסיה מתגמלת. לא נוגעים בפנסיה, אם אתם לא במצב של פיקוח נפש. 

כל זה, זה עוד לפני שנגענו בנקודה של תשלום עמלות עבור הפדיון של קרן הפנסיה. המדינה לא רוצה שמבוגרים יפלו עליה, לכן היא מעודדת את חברות הביטוח לקחת עמלות גבוהות, למי שמעוניין לפדות את קרן הפנסיה שלו לפני הזמן ופשוט חבל על הכסף. 

למה לא לפדות קרן השתלמות? היא לא מיועדת לגיל הפרישה

בבסיס קרן השתלמות מיועד לפדיון אחת לשש שנים. אבל אם אתם לא פודים אותה, אתם מגדילים את הרווחים שלכם בצורה משמעותית. כדי להבין את זה נסביר את זה במספרים. נניח שכל שש שנים אתם צוברים מאה אלף שקלים בקרן השתלמות. אם תפדו כל שנה שביעית את הקרן, יהיה לכם מאה אלף ועוד מאה אלף. 

אבל אם אתם משאירים את הכסף בקרן השתלמות, ונותנים להשקעה שלכם להמשיך לגדול שם, מסתבר שאחרי ארבע עשרה שנה לא תמשכו מאתיים אלף אלא שלוש מאות. למה? כי קרן השתלמות, פרט להפקדות שמופרשות לטובתה כל חודש, הכסף עצמו גם מושקע בהשקעה בטוחה ומגדיל את עצמו. אם כסף מגדיל את עצמו באחוז מסוים, ככל שכמות הכסף תהיה גבוהה יותר, כך האחוז יתבטא בפועל מבחינה כספית, בהרבה יותר כסף. 

מה עושים עם המצב הכלכלי גרוע ואין פתרון אחר? 

בדיוק בשביל זה יש לכם את האפשרות לגשת אלינו. אנו מלווים משפחות וזוגות בדרך אל ההתנהלות הכלכלית נכונה. הניסיון שלנו לימד אותנו שבשביל להיות עם כסף בעובר ושב, לא צריכים להרוויח הרבה כסף. צריך להתנהל נכון עם הכסף שאתם מרוויחים בעמל כפיים. 

העולם שלנו מלא בגירויים. רכישות בכל רגע מכל מקום לכל מקום… כדי להתנהל נכון, צריך ממש ללמוד את זה כמו כל מקצוע אחר. 

הקליקו כאן כדי שהמומחים של חברת המפתח יתנו לכם יד וילוו אתכם בדרך הנכונה והנוחה ביותר.

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: