איך מגישים בפועל בקשה לסיוע בשכר דירה?

קראתם את הפוסט המדבר על הזכאים לסיוע בשכר דירה? מצוין. כעת, נמשיך להוציא את האישור מן הכוח אל הפועל. רוצים להגיש את הבקשה? קראו את הפוסט הבא.

מי הן החברות דרכן ניתן להגיש את הבקשה לסיוע בשכר דירה?

  1. מרכז אלונים- לנוחיותכם, מספר הטלפון של החברה: 8583*.
  2. עמידר- מספר הטלפון 6266*.
  3. מילגם- מספר הטלפון 2310*

אילו שיעורי בית יש לעשות ועם מה צריך להצטייד על מנת להגיש את טופס הבקשה לסיוע בשכר דירה?

  • תעודת נישואין. אם אתם נשואים כמובן.
  • גרושים צריכים להביא את תעודת הגירושין ואת פסק הדין המוכיח את הגירושים.
  • תעודת זהות כולל ספח שלכם כזוג. יש לכם ילדים בגילאים 16-21? חשוב שתצטיידו גם בצילומי תעודת הזהות שלהם.
  • אם אתם מוגדרים כידועים בציבור אתם מוזמנים לחתום על טופס מול המנהל של הסניף בו אתם מצהירים זאת. אין צורך לעמוד מול עורך דין בעת הצהרה זו. תוכלו להצהיר זאת באופן ישיר מול החברה.
  • אם את לפני לידה יש להצטייד באישור רופא קופת החולים שמאשר זאת.
  • עולה חדש יציג תעודת עליה.
  • נשים המוגדרות כעגונות. יצטיידו באישור של הרבנות הראשית.

בכפוף למה ניתן הסיוע בשכר דירה?

הקריטריונים בפוסט הקודם, אותם הצגנו לפניכם, הם המפתח לתעודת הזכאות הנכספת.

כמה עולה ההשמה לאישורי סיוע בשכר דירה?

עלויות ההרשמה מסתכמות ב 30 שקלים בלבד.

כמה זמן לוקח האישור לזכאות במידה שיוצאים זכאים בסופו של תהליך?

משרד הבינוי והשיכון אינו מחויב לפסק זמן מסוים שבו הוא ממציא לכם את האישורים. יש להתאזר בסבלנות עד שהאישורים יעברו את כל הגורמים המאשרים בדרך עד לאישורים.

מה חשוב לדעת לפני תחילת הבירוקרטיה עד לאישורים?

אל תחתמו שום חוזה על סמך תעודת זכאות שאינה קיימת בפועל. אנשים רבים הכניסו את עצמם להתחייבויות חוזיות ולבסוף לא קיבלו את האישורים לזכאות, שלהם ציפו ועליהם בנו את כל ההתחייבות החוזית שהלכה לטמיון. כידוע, על כל ביטול של חוזה או הסכם יש לשלם עמלות גבוהות מאוד. ולכן, לפני שיש אישורים ביד, מתייחסים לעסקה כאילו אין אישורים.

מהי בדיקה ואימות נתונים? 

יהיו פעמים שעד לקבלת הזכאות משרד הבינוי והשיכון ידרוש עוד אימות נתונים בדרך, על מנת לוודא את הזכאות שלכם. לכן, ישנה סבירות גבוהה שלא יהיו אישורים תוך יום יומיים. תהליך האימות אמור לקחת את הזמן שלו, אל תמהרו לשום מקום. 

לשלב הבא והאחרון- קבלת הזכאות

החברה דרכה הגשתם את הבקשה, היא זו שאמורה גם להודיע לכם על זכאותכם. 

תעודת הזכאות מגיעה כמסמך רשמי, המפרט את רמת הזכאות ועל פיה גם את רמת הסיוע. תעודה זו נמצאת בתוקף שנה מיום הנפקתה. והיה אם יש לכם שינויים במצב המשפחתי או בכל דבר הנוגע לתעודת הזכאות, חשוב לדווח על כך לחברה איתה יצרתם קשר לפני קבלת התעודה. 

לסיום… תמיד אתם יכולים לנסות שוב:

הגשתם בקשה והיא לא התקבלה? תנו למומחים שלנו לעשות לכם את העבודה ונערער עבורכם על אי קבלת הבקשה. פנו אלינו כי לנו אכפת ממכם באמת. 

המניע שלנו במפתח לכלכלת משפחה זו ההצלחה שלכם.

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

איך מומלץ להשתמש בכרטיס אשראי?

למה חשוב להתייעץ עם יועץ פנסיוני?

איך מלמדים את הילדים להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

לקראת השנה החדשה, הדרך לחירות, לחיים כלכליים נוחים ושלווים!

למה מצב כלכלי דחוק משפיע על המשפחה?

איך משפרים את המצב הכלכלי?