ייעוץ משכנתאות, האם הוא מצדיק את ההוצאה?

אין מה לומר, לא חייבים לקחת יועץ לתהליך המשכנתא. אם תרצו לבצע את התהליך לבד, עם ראש על הכתפיים והרבה ידע, גם אתם תוכלו לעשות זאת. אבל עדיין, לפני שאתם עושים את זה, אל תתעלמו מהיתרונות בלקיחת יועץ משכנתא פרטי. כי בסופו של דבר, ייעוץ משכנתא עולה כסף. לכן, חשוב שנבין מהם יתרונות ייעוץ משכנתא פרטי למה התחום כל כך מבוקש.

יועץ משכנתא הוא בצד שלכם

כמו שאתם מבינים, יש כאן שני צדדים, בצד אחד הבנק שרוצה "לדפוק" ריביות גבוהות ללקוח ולהרוויח עליו כמה שיותר, ובצד השני הלקוח. אם הלקוח נעזר ביועץ משכנתא פרטי, הוא נהנה ממישהו מקצועי בצד שלו. יועץ משכנתאות מקבל שכר מהלקוח ואליו בלבד הוא מחויב. לא כמו מומחי המשכנתאות בבנק שמקבלים בונוס על כל ריבית משכנתא גבוהה שהם מצליחים למכור ללקוח, כאן היועץ הוא פרטי והוא עובד עבורכם. הוא מתמקח עם הבנקים ומנהל איתם משא ומתן להורדת הריביות. הוא מנסה להתאים את המשכנתא לצרכים שלכם ככל האפשר כי הוא בצד שלכם.

יועץ משכנתא מביא לחסכון כספי

היועץ מכיר את סודות הבנק ואת אופן פעולתם. הוא יודע מתי ניתן להתמקח ומתי פחות. הוא מכיר את סוגי המסלולים השונים ומבין את הצורך שלכם לחסוך בכסף. העבודה שלו היא, לפני הכל, להביא ללקוח חיסכון במשכנתא. הרי אחרת, מה התועלת שלו? אם תתייעצו עם חברים שמבינים תבינו כי ייעוץ משכנתא יכול להביא לחיסכון של עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים (ואל תגידו "זה בסך הכל ריבית גבוהה יותר באחוז אחד ממה שיועץ היה מביא לי" כל אחוז מתבטא במצטבר באלפי שקלים).

משכנתא מותאמת לצרכי הלקוח

לכל מסלול משכנתא מאפיינים אחרים. גם לכל לוח סילוקין מאפיינים אחרים. כדי לדעת במה לבחור, יש צורך בהכרת הצרכים האישיים של הלקוח. יועץ משכנתאות מומחה ישב על הלקוח שלו ויבין ממנו מהם צרכיו. אחרי שהוא מבין את הצרכים שלו, הוא מנסה להתאים את מאפייני המשכנתא ככל הניתן. יש אחד שרוצה שהחזרי המשכנתא ילכו ויפחתו עם השנים בגלל שיודע שהוא מקים משפחה וממילא ההוצאות ילכו ויגדלו. לעומתו, יש אחר שאומר, "אני לא יכול כרגע לשלם החזר חודשי גבוה. אני רוצה שההחזרים בהתחלה יהיו נמוכים ובהמשך יעלו עם השנים". כל אחד מהם יזדקק לתמהיל משכנתא שונה ולכן כדאי ללכת ליועץ משכנתא שהוא רוצה להתאים את המשכנתא לצרכי הלקוחות. ולא כמו פקידי הבנק שאין להם את הזמן להבין מהם צרכי הלקוח.

תהליך מזורז ויעיל יותר

יועץ משכנתא מתמצא בנבכי הבירוקרטיה והטופסולוגיה הנדרשת ולכן העבודה קלה לו יותר. הוא משיג תוצאות מהירות. הבנקים כבר מכירים אותו. הוא מנצל את קשריו לזירוז התהליך ומי שמרוויח מכך הוא הלקוח שלו (אם תפנו לבנק כדי לבצע משכנתא באופן עצמאי אל תופתעו אם התהליך יגרר למשך חצי שנה). תיק שמטופל על ידי יועץ משכנתא יעבור לביצוע מהר יותר.

יועץ משכנתא מביא איתו מקצועיות ומוניטין

ברגע שיש לו מקצועיות וניסיון הוא ידע לעזור ללקוחותיו גם אם חסר להם הון עצמי / משכורות נמוכות / הערכה לא נכונה של שמאי ועוד. לכל בעיה יש פתרון. יועץ יביא פתרונות ויחסוך מלקוחותיו עוגמת נפש מיותרת. כמו כן, המוניטין של היועץ הולך לפניו, הבנק מכיר אותו ויודע שהוא מביא להם הרבה תיקי משכנתאות כל חודש. ולכן, במקרים רבים, הבנק מוכן להתגמש איתו ולעגל פינות.

יועץ משכנתא יבצע עבורכם סקר שוק נרחב

את כל ההתמקחות על הריביות תורידו מהראש שלכם. יועץ משכנתא יבקש מבנקים שונים הצעות מחיר למשכנתא שלכם. הבנק שיציע את הריבית הנמוכה והמתאימה ביותר, אליו הוא ילך. הוא ינהל לכם את כל תהליך המשכנתא כך שתוכלו להתפנות ברוגע לשאר ענייניכם. כי אם המשכנתא שלכם נעשית אצל יועץ משכנתאות מומחה, היא בידיים טובות.

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

חולמים לקנות דירה חדשה מקבלן? מרתיעה אתכם עליית מדד תשומות הבניה?

למה בחורף מוציאים יותר כסף?

מדד המחירים לצרכן מטפס ומטפס ומחירי הדירות יחד איתו

מה קודם למה, חיסכון או החזר הלוואה?

מרוויחים כסף ולא רואים את הרווח? איך מתגברים על החורים באצבעות?

מתכוננים לרכוש מוצרי חשמל? רכשו לפני עלייה נוספת במדד המחירים לצרכן!

מתכננים להיצטרף לקבוצת רכישה? כל מה שרציתם לדעת על דו"ח אפס

למה צריך לשמור על דירוג אשראי גבוה? צעירים? הכתבה הזו בשבילכם

רוצים לחסוך כסף במשק בית? דבר ראשון תחשבו על מחזור משכנתא

האם כדאי לכם לקחת הלוואה מקרן השתלמות כדי לחסוך במשכנתא?

רוצים לדעת אם אתם מוכנים כלכלית ללקיחת משכנתא? כל מה שרציתם לדעת על הון עצמי!

רוצים לקנות דירה עם שותפים? תצטרכו לשלם מס רכישה! הפוסט הזה יכוון אתכם מה ואיך לפעול!

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: