ביטוחים במקום העבודה

מקומות עבודה רבים מגיעים להסכמים עם חברות ביטוח, כך שעובדי החברה יכולים ליהנות מהטבות שונות בחברות הביטוח, על איך זה עובד, תקראו כאן.

עודכן בתאריך 2021\05\23

עבור חלק נכבד מהעובדים, ההטבות ממקום העבודה כוללות תלושים לחג וספל עם שוקולדים ליום הולדת.

אבל, יש הרבה מקומות עבודה שנותנים לעובדים שלהם קצת יותר. בשנים האחרונות, הרבה ארגונים גדולים מגעים להסדרים עם חברות הביטוח המאפשרים לעובדים של ארגונים אלה לרכוש ביטוחים במחירים אטרקטיביים במיוחד כך שההטבה היא לא רק ביום ההולדת אלא, היא מתבטאת בכל חודש מחדש בעלות נמוכה של הביטוח בתלוש השכר.

זה התחיל בביטוחי מנהלים שהיו מקובלים בקרב עובדי הארגונים הגדולים, אבל הטבות אלה התרחבו לכמעט כל סוגי הביטוח.

איך זה קורה?

כמו כל קבוצה צרכנית גדולה, לחברות גדולות המעסיקות הרבה עובדים יש כוח מול חברות הביטוח. הכוח הצרכני הזה נותן להם את האפשרות להשיג לעובדים תנאים טובים בתחום הביטוח, גם בגובה הפרמיות וגם במרכיבים של הפוליסה. זה ממש כאין רכישה בתנאי סיטונאות. רכישת ביטוח פוטנציאלי על ידי מעסיק מאפשרת לקבל הצעות משופרות עבור העובדים.

איזה ביטוחים אפשר לעשות?

חשוב להדגיש, המעסיק הוא לא המבטח אלא חברת הביטוח איתה יש הסכם. יש מקרים בהם המעסיק הוא חלק מבעלי הפוליסה אבל, בדרך כלל אין לו קשר לפוליסה והוא רק מתווך בין העובדים וחברת הביטוח.

ביטוח פנסיה

לפי החוק הישראלי, מעסיקים חייבים להפריש לעובדים שלהם תשלומים לפנסיה. מכאן שביטוח פנסיה הוא לא הטבה. אך, יש למעסיק אפשרות להגדיל את סכום ההפרשות עבור העובדים לסכומים גבוהים יותר מהקבוע בחוק – לרווחת העובד.

דוגמא נוספת לביטוח פנסיה היא ביטוח מנהלים. בביטוח מנהלים יש מרכיב חיסכון מצטבר עד לפרישה לגמלאות של העובד.

ביטוח מנהלים

ביטוח מנהלים הוא במהותו ביטוח פנסיה, פשוט עם שם מפוצץ יותר. בביטוח מנהלים יש יותר גמישות בתנאים מאשר בביטוח פנסיה מאחר והוא נקבע כחוזה אישי בין העובד וחברת הביטוח. זו הסיבה עיקרית לכך שמעסיקים נותנים את הביטוח הזה לעובדים שלהם, כדי שהם יוכלו להתאים את הביטוח לצרכים שלהם: מי יהיו המוטבים, צורת תשלום הפרמיות וצורת קבלת הכסף בפרישה.

ביטוח נסיעות לחו"ל

במיוחד אם התפקיד שלכם דורש נסיעות תכופות לחו"ל, תוכלו לבקש מהמעסיק שלכם ביטוח נסיעות לחו"ל. כאשר יש לכם ביטוח שאתם מפעילים לפני שאתם יוצאים מהארץ, אתם יכולים להיות רגועים שאתם תמיד מכוסים מבחינה ביטוחית. 

ביטוח רכב

רכב מהעבודה חוסך לכם גם את עלויות האחזקה של הרכב הפרטי וגם את עלויות הביטוח. חוץ מזה שהתחזוקה של רכב החברה היא על חשבון המעסיק, שימוש ברכב של החברה מצמצם לכם את ההוצאות על הרכב הפרטי שלכם למשל: תוכלו לבטח אותו רק לכמה ימים בשבוע או לפי קילומטראז' בידיעה, שאתם רוב הזמן משתמשים ברכב החברה שלכם.

ביטוח בריאות

תחת הכותרת של ביטוח בריאות נכנסות המון קטגוריות: מחלות קשות, ביטוח סיעודי, תאונות אישיות ועוד שלל ביטוחים. ביטוחים אלה בדרך כלל יקרים יותר ולכן, רכישת הפוליסות על ידי מקום העבודה יכולה להוזיל לכם משמעותית את העלויות.

לסיכום,

אם אתם עובדים בחברה בינונית או גדולה, אני מאוד ממליצה לבדוק עם מחלקת משאבי אנוש האם יש לחברה הסכמים עם חברת ביטוח מסוימת. 

נקודה חשובה! אחרי שרכשתם את הביטוח, גם אם אתם עוזבים את מקום העבודה תוכלו להמשיך להנות מהכיסוי הביטוחי שרכשתם.

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

אין לכם עבודה? ככה נכון לחפש עבודה!

רוצים למשוך כסף מקרן פנסיה או מקרן השתלמות? למה לא כדאי למהר?

רוצים למשוך את הכסף מקרן השתלמות? אתם יכולים להיות פטורים ממס!

איך מקבלים החזר כספי מרשות המיסים? בכתבה הבאה תקבלו מענה!

רוצים להצליח בעסק שלכם? ספקו שירות טוב!

מעסיקים עובדים? איך תערכו ראיון עבודה דרך הטלפון?

בס"ד בעלי עסקים קטנים הנדרשים לגייס עובדים? הכתבה הזו מיועדת לכם!

בעלי עסק? איך תשמרו את הלקוחות שלכם?

שכירים? רוצים להתפטר? אתם חייבים לקרוא לפני כן את הפוסט הזה!

איך תשווקו את מוצרי העסק שלכם בצורה חכמה ואפקטיבית?

זכאים לביטוח סיעודי? קחו בחשבון, היום קשה יותר לקבל את התגמולים השונים!

פרילנסרים? הכתבה הבאה מיועדת עבורכם!

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: