איך מוצאים את הביטוח המתאים?

כל כך הרבה חברות ביטוח קיימות, ממש כמו פטריות אחר הגשם. כל חברת ביטוח יודעת לשווק את עצמה טוב יותר מחברתה. תכל'ס, בסופו של דבר, האנשים מבולבלים, לא יודעים מה מתאים להם, איזה ביטוחים יתאימו לצרכים המשפחתיים שלהם וכו'. הרי מטרת הביטוח היא לסייע ללקוחותיה ולבטח אותם מפני מקרים לא נעימים.

אז איך עושים סדר בכל העניין הביטוחי? אתם מוזמנים להכין לעצמכם כוס קפה טובה ולהמשיך לקרוא.

עודכן בתאריך 2021\05\20.

כמה נקודות שיעזרו לכם לעשות סדר ביטוחי:

  • בדקו איזה ביטוחים יש לכם, כתבו את כל הביטוחים שלכם על דף בצורה מסודרת, כשתראו את סוגי הביטוחים השונים שברשותכם מול העיניים הכל כבר יהיה יעיל יותר.
  • בדקו שאתם לא משלמים על ביטוחים זהים, "כפל ביטוחי" נפוץ מאוד, במקרה כזה כדאי לבדוק מי מהביטוחים מתאים לכם יותר ולבטל את הביטוח המיותר. פעולה זו עשויה לעזור לכם בדרך אל ה +. איש ביטוח יוכל לעזור לכם בעניין זה ולהוסיף את הפן המקצועי שלו על הביטוח שלכם.
  • חשבו את עלות הביטוחים ובדקו אם הם מתאימים למה שאתם צריכים, כל פוליסה מעניקה כיסוי אחר, חשוב לבדוק היטב מה כל פוליסה מעניקה ולראות אם זה מתאים לכם מבחינה פיננסית.
  • ודאו שאין צורך לעדכן את הביטוח שלכם, יכול להיות שהצטרפתם לביטוח לפני תקופה כשעוד לא הייתם משפחה, כעת יש צורך לעדכן את הילדים שנוספו ולבדוק אם יש משהו שלא תואם את הצרכים שלך. ונחזור שוב על הסיסמה שלנו – וודאו מול איש מקצוע שאתם עושים את הדבר הנכון בטרם תחתכו איזו פוליסת ביטוח אליה הייתם מנויים עד היום. 
  • שמרו את כל מסמכי הביטוח בצורה מסודרת כך שבמקרה בו תצטרכו לממש כיסוי ביטוחי, לא תצטרכו לעבור עוגמת נפש כדי לחפש את המסמכים.

אם אתם רוצים לייעל את הביטוחים שלכם, רצוי שתקדישו לזה זמן מסודר ותשבו יחד עם יועץ ביטוח שייתן לכם מידע עדכני ונכון המותאם לצרכים שלכם.

כמובן שלפני שיחת ייעוץ כזו כדאי להיערך מראש עם כל הניירת הדרושה.

מה שכדאי להכין לפני ייעוץ ביטוחי:

  • רישום ברור לעין ממנו ניתן להבין מהם סוגי הביטוחים שלכם ( בין סוגי הביטוחים הקיימים: ביטוח חיים, משכנתא – דירה ותכולה, בריאות, קופת חולים, ביטוחים במסגרת העבודה, , פנסיה, השתלמות וגמל, ביטוחים פרטיים שונים, חסכונות במקומות שונים ועוד, אם תרצו לקבל מידע על הביטוחים שלכם תוכלו להיכנס לאתר "הר הביטוח" של משרד האוצר דרכו תוכלו למצוא ביטוחים שיש ברשותכם).
  • לארגן את כל מסמכי הביטוח, אם יש צורך פנו לחברת הביטוח שלכם להשלמת החומר.
  • כמובן, בררו עם היועץ אם פרטים נוספים יעזרו לו והביאו מידע ככל שיידרש.

למה חסכונות נכנסים גם לתמונה?

בהרבה ביטוחים יש סעיף חסכוני, צריך לשים לב להבדלים הקיימים ביניהם, בחסכונות של תוכניות ביטוחיות תהנו מהקלות מס, הרעיון הוא דומה ולכן, לפני הצטרפות לתוכנית מסוימת כדאי שתתייעצו עם מומחה בתחום הביטוחים והוא יעזור לכם לקבל את ההחלטה המתאימה ביותר לצרכים ולנתונים שלכם.

קודם כל תעשו הפעלה מחדש עם חברת המפתח לכלכת המשפחה

לא יעזור חיסכון כל עוד וההתנהלות הפיננסית היא לא תקינה, מי שלא מתנהל בצורה נכונה כלכלית, המאזן יוצא שלילי ובסופו של דבר החיסכון הולך לכיסוי חובות, אם נקלעתם לגלגל החובות ויש לכם חיסכון, כדאי לבדוק אפשרות של הפסקת ההפקדות לחיסכון לפרק זמן זמני בו תקדישו את הכסף לכיסוי החובות ולאחר שהצלחתם לאזן את המצב, תוכלו להמשיך להפקיד כמקודם.

אנו בחברת המפתח לכלכלת המשפחה כבר עברנו את הלהליך המורכב יחד עם משפחות בדרך אל התוצאות המזהירות. אין מנוס, קודם כל עושים שינוי בניהול התקציב המשפחתי ורק אחר כך עוברים לחיסכון בהוצאות של כפל ביטוחים וכדומה. הקליקו כאן להיכרות עם יועץ מטעם חברת המפתח שייתן לכם את הגב החזק לו תזדקקו בעת השינוי הגדול אותו אתם עומדים לעשות. 

מחזיקים לכם אצבעות.

המון הצלחות.

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

אין לכם עבודה? ככה נכון לחפש עבודה!

רוצים למשוך כסף מקרן פנסיה או מקרן השתלמות? למה לא כדאי למהר?

רוצים למשוך את הכסף מקרן השתלמות? אתם יכולים להיות פטורים ממס!

איך מקבלים החזר כספי מרשות המיסים? בכתבה הבאה תקבלו מענה!

רוצים להצליח בעסק שלכם? ספקו שירות טוב!

מעסיקים עובדים? איך תערכו ראיון עבודה דרך הטלפון?

בס"ד בעלי עסקים קטנים הנדרשים לגייס עובדים? הכתבה הזו מיועדת לכם!

בעלי עסק? איך תשמרו את הלקוחות שלכם?

שכירים? רוצים להתפטר? אתם חייבים לקרוא לפני כן את הפוסט הזה!

איך תשווקו את מוצרי העסק שלכם בצורה חכמה ואפקטיבית?

זכאים לביטוח סיעודי? קחו בחשבון, היום קשה יותר לקבל את התגמולים השונים!

פרילנסרים? הכתבה הבאה מיועדת עבורכם!

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: