איך משפרים את המצב הכלכלי?

שנה חדשה מתקרבת. לקראת השנה החדשה עולות שאיפות חדשות וכוחות מיוחדים לעשות שינוי, להתקדם ולהתייעל. גם בתחום הפיננסי זו הזדמנות חדשה ליצור שינוי מהפכני. אם גם אתם רוצים לעשות אותו, הפוסט הבא יעזור לכם לשפר את המצב הכלכלי בלי ללוות כסף ולהתחיל שנה חדשה עם אנרגיות והרבה מרץ  ושמחה.

סידרנו עבורכם 7 תמרורי דרך להצלחה במסע להצלחה ולרוגע כלכלי:

  • שימו לב שאתם משתכרים כמו שמגיע לכם!

אולי תחשבו שמגוחך לציין את הנקודה הראשונה. אולם בכל אופן בחרנו לשים אותה כאן כי לפעמים הדברים היותר פשוטים פשוט נשכחים וחבל. בדקו אם אתם מקבלים משכורת שמגיעה לכם  לפי המשרה ומוסר העבודה שלכם. יתכן שמגיעה לכם העלאה במשכורת ואתם פשוט צריכים לאזור אומץ ולבקש.

  • הכניסו יותר ממה שאתם מוציאים!

גם אם אתם משתכרים יפה ואפילו אם אתם ממש מקבלים שכר מינימום, אתם חייבים להיות מחושבים עם מה שקורה בסוף חודש. יותר נכון, במהלך כל החודש…  אין אפשרות להוציא יותר ממה שמכניסים. אם זה קורה, חייבים לעשות חושבים. לקצץ בצרכים, להוריד בקניות, לחסוך בתחום כלשהוא. העיקר שתגיעו למקום בו אתם נשארים עם  יתרת זכות בסוף כל חודש. זה לא אומר שתתחילו לחיות בעוני ובלי רמה, זה פשוט לשים לב ולקחת אחריות. לפעמים זה יכול להיות פשוט להתחיל להוריד במינון במזגן ולכבות תמיד לפני שיוצאים מהבית. ומהפעולות הקטנות תעשו את הכסף הגדול. כך לא תפלו לחובות ולגלגל כספים מתיש ללא סוף.

  • יש לכם תקציב!

כדי לדעת מה קורה בחשבון ולהתקדם בחיים מבחינה כלכלית, חייבים לחיות עם דין וחשבון. מוכרחים לדעת להיכן כל הכסף הולך. זה הזמן לעשות קצת סדר. עורכים רשימה עם כל הצרכים  המשפחתיים. מגדירים כמה כסף מוציאים על כל תחום ויוצאים לדרך!

  • מחזירים את חובות האשראי!

 אין מעצור גדול יותר לקידום כלכלי מחובות אשראי. אז  קודם כל, החזירו את חובות האשראי. עכשיו, לאחר שניקיתם מעצמכם את כל החריגות, זה הזמן להחליט שלא קונים כל דבר בכרטיס אשראי. אין משהו שיכול לגרום לכם להיכנס לחובות יותר מכרטיס אשראי. ככל שיהיו לכם באמתחתם יותר כרטיסים, כך תפסידו יותר. כאשר הולכים לסופר עם כרטיס  אשראי ביד, קונים הרבה יותר ממה שצריך. אם יוצאים למכולת עם כסף מזומן בארנק, אין ספק שלא רוכשים כל דבר. וגם אם כן, הקופאית לא תוכל להעביר את הכל אם אין לכם את כל הכסף. מה שקורה בתכל'ס, קונים בצורה מחושבת יותר ומושכלת. לא כל דבר שרואים מחליטים  לצרף  לרכישה.

  • חוסכים כסף!

אל תחכו שישאר לכם כסף בצד, פשוט עשו זאת בעצמכם! החליטו על סכום כסף שמבחינתכם הוא אחד ההוצאות הקבועות שלכם. סכום שיהיה לפחות 10% מההכנסות שלכם. דאגו לכך שהכסף יצא בהוראת קבע כך לא תוכלו להתחמק מלשלם אותו גם בתקופות כלכליות קשות יותר.

  • שימו לב לביטוח שלכם!

אל תהיו תמימים. יותר מדי אנשים מגלים אחרי שנים שהם שילמו ביטוחים יקרים בלי סיבה! אם יש לכם ביטוח רכב, ביטוח נכות, חיים וכו', בדקו אותם ושימו לב אם אתם לא משלמים מדי יקר. לפעמים  תגלו שיש לכם כפל ביטוחים ולפעמים גם תראו שחברת הביטוח בה אתם מנויים היא חברה יקרה ואתם בכלל יכולים לעבור לחברה אחרת ולקבל את אותם כיסויים במחיר זול יותר. כן כדאי שתשימו לב שאתם מבוטחים על מה שצריך ולא סתם משלמים  ולא יודעים על מה. ודאו כי הביטוח מבטח אתכם מפני כל נזק כך שבכל מקרה  אתם תהיו מבוטחים.

  • שמרו על מסמכים!

אם עד היום לא נהגתם כך, הגיע הזמן שתתחילו להקפיד לשמור על הדברים שלכם. הקפידו לצלם מסמכים חשובים שיהיה לכם העתק מכל מה שצריך או יהיה נצרך בעתיד. צרו קלסר או תיקייה חדשה בה תצברו במשך כל השנה את כל מה שצריך. 

סיימנו עם טיפים בסיסיים הכרחיים. בלעדיהם כמעט בלתי אפשרי לנהל בית עם כלכלת משפחה מאוזנת ואחראית. 

עכשיו, לאחר שכבר הבנו את הבסיס, נוכל לעבור לעבודה מעשית. אמנם קשה להתחיל לשנות דפוסי התנהלות ביום אחד בהיר, אבל זה אפשרי. אבל שימו לב, חייבים לעשות את זה בבום אחד גדול, אפשר להתחיל לאט, בצעדים קטנים אבל בטוחים, עד שתגיעו לחוף מבטחים בשלווה ובביטחון.

אם גם רוצים גם אתם למצוא את עצמם במצב כלכלי משופר יותר ובסגירת חודש מסודרת יותר, הצטרפו אלינו

אנו בכלכלת משפחה מזמינים אתכם להנות משרותנו. המומחים שלנו כבר ליוו אלפי משפחות להצלחה הפיננסית המבוקשת. אנו נדאג גם לכם ונעזור לכם להגיע לרוגע ולשלווה המיוחלים מתוך מטרה הביא אתכם לשלווה כלכלית. 

אצלנו תלמדו איך מתנהלים נכון ושומרים על כל הטיפים והכללים לאורך ימים ושנים. כי אין כמו לחיות חיי כלכלה נבונים. 

אני מעוניין לקבוע פגישת ייעוץ  עם כלכלן.

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: