האם אפשר לחיות בלי כרטיס אשראי? לא תאמינו, זה אפשרי!

זה לא דמיון, זו מציאות בשטח. אפשר לחיות בכיף ובשמחה בלי כרטיס אשראי. ואולי נכון יותר לשאול, איך אפשר לחיות טוב עם כרטיס אשראי?!

כיום, מכיוון שכרטיס אשראי הפך לנפוץ ושימושי כל כך, דווקא לכן אנשים פתאום התחילו ולהרגיש את העוקץ הטמון בו. את ההרס והארס שגורם כרטיס האשראי לבית ולמשפחה. אתם תתחילו לשמוע על יותר אנשים שיצהירו,  לא אין לי כרטיס אשראי. כן, זה הולך להיות. זה אפשרי.

מה כל כך משמעותי בכרטיס האשראי?

כרטיס אשראי גורם לנו להתנהל בלי חשבון. אנחנו לא מרגישים איך אנחנו מוציאים את הכסף. פשוט מגהצים וממשיכים הלאה. אם בעבר היינו הולכים לקניות עם סכום כסף ואיתו צריכים להתמודד, היום הכל קל יותר ומהיר. וגם לא דורש חשבון. הולכים וקונים מה שרוצים ללא מחשבה ותכנון. כל כך היפך החשבון והתבונה.

כ 25% מהאוכלוסייה הישראלית חיה היום בלי כרטיס אשראי! כן, לא תאמינו. הנתונים מוכיחים את זה על פי מחקרים. 

מה גורם לאנשים לבחור לחיות בלי כרטיס אשראי?

ישנם אנשים הבוחרים להתנהל כלכלית בלי כרטיס אשראי כי הם מודעים לכך שבצורה כזו הם יבזבזו פחות כסף. כי הם שולטים בהוצאות ומחושבים יותר. לא קונים בלי לחשוב ובלי לדעת בדיוק כמה עלה כל דבר.

אנשים אחרים פשוט לא זכאים מבחינת הבנק להחזיק ברשותם כרטיס אשראי. או בגלל שהם פשוט לא משתלמים לבנק או בגלל שהם עלולים לא להסתדר כלכלית וחברת האשראי או הבנק לא רוצים להפסיד מהם.

איך מתנהלים בלי כרטיס אשראי?

פעם לא היה כל צורך באשראי. דווקא הסתדרו מצוין בלעדיו. חיו ברוגע ובשלווה כלכלית ולא חששו מיום הדין בו יגלו כי בזבזו את כל הכסף ואף חרגו מגדר המותר. לא הלכו לחנות והמוכר סירב לתשלום כי אין לכם, האשראי לא עובר… אנשים חיו על מי מנוחות עם ארנק וכסף. מקסימום על ארנק וחור. אבל אף פעם לא עם כרטיס שיכול לייצר כסף גם אם הוא לא קיים.

היום, בלי כרטיס אשראי לא תוכלו לפרוס תשלומים. לא תוכלו לפזר סכום כסף גדול לכמה תשלמים. 

ובכלל, את כל תשלומי הארנונה, חשמל וכו' יהיה קל יותר לשלם באשראי ולא במזומן. אלא אם כן אתם מחפשים ללכם לבנק הדואר… ובכלל, אלו שקונים בטלפון ממש התמכרו לאמצעי התשלום. כך הם יכולים להזמין בלי ללכת לשלם. כמה פשוט וקל. ככה מבזבז ומשחית. 

אז מה יחליף את כרטיס האשראי?

ישנם אופציות ואפשרויות שונות איך להתרגל להתנהל כלכלית בלי כרטיס אשראי. כן, זה אמיתי. אנו במפתח לכלכלת משפחה עובדים על זה. אנחנו עובדים בזה. אנו רוצים לעזור לכם להגיע לשליטה על המצב הכלכלי שלכם. אין  סיבה שחברת האשראי שלכם תהיה מעודכנת יותר ממכם על המצב הפיננסי שלכם. זה הכסף שלכם! 

פתרון אחד כבר קיים, כבר כמה שנים שבדואר ישראל מאפשרים יחד עם חברת אשראי מסוימת, לקנות כרטיס אשראי מוטען וחד פעמי כדי להשתמש בו בכל חנות.

מהם החסרונות של התנהלות בלי כרטיס אשראי?

ישנו חיסרון אחד משמעותי מאוד, אתם לא יכולים לקנות מוצר ולפרוס את התשלום למספר תשלומים. גם אם אתם קונים את הכרטיס אשראי שייצר בנק ישראל, הוא לא יעזור לכם. כי אתם לא יכולים לשלם בו על חשבון העתיד. הוא מוכן להוציא רק כסף שקיים בתוך הכרטיס. לכן הוא שומר עליכם  מפני חריגות. כן, זה מחיר שתדרשו לשלם על צורת התנהלות בלי כרטיס אשראי רגיל. ככה זה בחיים, על כל דבר טוב משלמים. אם הוא יקר יותר, משלמים עליו יותר.

טוב. זה העיקר. אתם אכן לא יכולים לפרוס תשלומים על שם העתיד. אתם גם לא יכולים לקנות מצר בכסף שאין לכם. לא הולכים לחנות בלב שקט בלי רשימה. לכל קניה יש דין ויש חשבון. לא קונים בלי תכנון ומה שמתחשק. בקיצור, מתחילים לחיות נכון.

אם כן, המעלות גוברות על החסרונות ולא ניתן להתכחש לדבר. קל יותר להתנהל עם כרטיס אשראי, אבל כואב להגיע לחובות ולהלוואות בעקבות כך. 

אנו במפתח כלכלת המשפחה נשמח לעמוד לשירותכם ולעזור לכם לתכנן את ההתנהלות  הכלכלית שלכם בצורה נכונה וחכמה. כי אין כמו הרוגע של שקט נפשי. תטעמו ותבינו. חייגו עכשיו והצטרפו לסגל הלקוחות שלנו שחיים היום במנוחה ושמחה!

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: