כך תבחרו יועץ משכנתאות!

מתלבטים למי לפנות? לא יודעים על מי לסמוך? חוששים ליפול עם יועץ לא מקצועי? מה שאתם מצפים בעצם מיועץ משכנתאות הוא שיחסוך לכם מקסימום כסף, עם גובה החזר חודשי המתאים ליכולת הכלכלית שלכם. הציפייה היא שהיועץ ישיג עבורכם את התנאים האטרקטיביים ביותר. כנראה גם חשוב לכם מאוד, יועץ שתוכלו להפיל עליו את העבודה, לסמוך עליו בעיניים עצומות ולחסוך לעצמכם כאב ראש מיותר. כך אתם בטוחים גם, כי ההתנהלות מול הבנק, עבור משכנתא אטרקטיבית עבורכם, נמצאת בידיים טובות.

ייעוץ משכנתאות

יועצי משכנתאות יש הרבה, אך מומחים ומקצועיים בתחום, יש מעט! אותם יש לחפש ולברור בזכוכית מגדלת. לא תמיד יועץ שעשה משכנתא לחבר או קרוב הוא אכן המקצועי ביותר, תמיד ניתן למצוא טוב יותר. ואתם הרי מחפשים את הטוב ביותר. בעת חיפוש אחר היועץ הנבחר, יש לשים דגש מיוחד על תכונות וכישורים שהם חובה לכל יועץ משכנתאות מקצועי. יועץ איכותי שווה כל שקל שמשקיעים בו, כי הרי בסוף תצאו על ידו עם חיסכון מקסימלי בעת לקיחת המשכנתא.

כיצד תדעו על מי לסמוך? ממי תקבלו את המירב ותצאו עם המקסימום מכל הבחינות?

איך יודעים אם יועץ המשכנתאות הוא מקצועי?

המלצות

המלצות הם תנאי הכרחי ומבחינתנו אפילו בגדר חובה, בדרך לבחירת יועץ משכנתאות. יועץ שהכרתם רק דרך פרסומת ואפילו המשכנעת ביותר, אינו בטוח מספיק. בקשו המלצות מאנשים שאתם מכירים וסומכים עליהם, על יועצים שהם נעזרו בהם. אך בהחלט תוכלו לבקש המלצות גם מאנשים זרים שעברו את כל התהליך עם היועץ שאתם מבררים עליו. חקרו את הלקוחות על טיב השירות ורמת שביעות רצונם מהיועץ המדובר. כמו כל בעל מקצוע, המלצות איכותיות מהוות יתרון משמעותי ליועץ משכנתאות.

ידע מורחב

מעבר לידע והמושגים הקשורים לתחום ייעוץ משכנתאות, ישנם יועצים המתמחים בנושאים כלליים יותר הקשורים בעקיפין, וזה הופך אותם למקצועיים ויעילים יותר. יועץ שיש לו הכרה וידע בעולם הכלכלה והמימון הוא יועץ מועדף. במיוחד יועץ שעבר הכשרה מקצועית בתחומים אלו ומחזיק בתארים פיננסיים.

ניסיון וותק

תארים מכובדים, ידע נרחב ומקיף, ביטחון עצמי וכו' אכן חשובים בהחלט, אך אינם שווים מאומה כאשר היועץ חסר נסיון בתחום. מדובר בתיאוריה בלבד ללא ביצוע מעשי. איך ניתן לדעת כמה שנות ניסיון היועץ צבר? יש לבדוק מעט את ההיסטוריה והוותק שלו בתחום, אם היה פעם שכיר בתחום, מה היקף קהל הלקוחות שלו, גודל וסוג העבודות שביצע בפועל וכו'. 

אם אתם צריכים ייעוץ בתחום ספציפי, כמו: משכנתא הפוכה, משכנתא לתושבי חוץ, משכנתא לבניה עצמית וכו', תדעו שהם דורשים התמחות נפרדת. יועץ מנוסה, לא בהכרח מנוסה ומתמחה גם בתחומים ספציפיים ושכיחים פחות. חשוב לבדוק אם היועץ כבר ביצע בעבר עבודות מסוגים אלו, עדיף יותר מפעם אחת וכמובן שביצע אותו בהצלחה רבה.

עבר בנקאי

יועץ שעבד בעבר במערכת בנקאית, הוא יועץ בעל יתרון משמעותי לטובתכם. מומלץ לשים על כך את הדעת. עבר בנקאי הוא אחת התכונות החשובות ביותר ליועץ משכנתאות. הרי הבנקים מתנהלים על פי אינטרסים אישיים ובהתאם לחוקים ומודלים שונים. 

יועץ כזה ידע על מה ניתן להתמקח ומה עומד מאחורי כל הצעה. בעזרת הידע והניסיון שיש לו במערכת הבנקאית הוא יצליח לחסוך לכם מקסימום כסף במינימום מאמץ. אל תוותרו על יועץ כזה, השקיעו בחיפוש עד שתגיעו אליו.

כימיה בין היועץ ללקוח

מקצועיות וידע הם חשובים והכרחיים בייעוץ משכנתאות, אך לא פחות מכך חשובים התקשורת והכימיה בין היועץ ללקוח. כאשר יש כימיה טובה עם היועץ, מרגישים נוח לפרוש בפניו את קלפי החיים האישיים, כמו המצב הכלכלי והאישי. בנוסף, התהליך המורכב של לקיחת משכנתא הופך לנעים ומורכב פחות. כימיה בין היועץ ללקוח היא גם כן פרט חשוב שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת יועץ משכנתאות. תוכלו לבחון זאת בפגישת היכרות, שבדרך כלל היא ללא תשלום וללא התחייבות.

מענה בכל עת

חשוב לוודא שהיועץ עובד יחד עם יועצים נוספים, כמו עצמאי שיש לו עובדים, או יועץ שעובד בחברה גדולה בעלת עובדים רבים. לכולם יכולים לקרות מצבים לא מתוכננים, בהם הם אינם יכולים לספק מענה ללקוחותיהם. לכן, כחלק מהרגשת הביטחון וכדי שתוכלו לסמוך על היועץ שתקבלו את עזרתו בכל עת לפי הצורך, וודאו שיש לו מחליפים במקרים שהוא מנוע מלספק שירות.

להתייעצות עם יועצי המשכנתאות המומחים שלנו, פנו אלינו עוד היום. המומחים שלנו ידאגו להשיג לכם את המשכנתא הטובה ביותר עבורכם.

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

חולמים לקנות דירה חדשה מקבלן? מרתיעה אתכם עליית מדד תשומות הבניה?

למה בחורף מוציאים יותר כסף?

מדד המחירים לצרכן מטפס ומטפס ומחירי הדירות יחד איתו

מה קודם למה, חיסכון או החזר הלוואה?

מרוויחים כסף ולא רואים את הרווח? איך מתגברים על החורים באצבעות?

מתכוננים לרכוש מוצרי חשמל? רכשו לפני עלייה נוספת במדד המחירים לצרכן!

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: