כללים למניעת טעויות בחשבון בסופר
כלכלת המשפחה » כללים למניעת טעויות בחשבון בסופר
הרגע שאתם מגיעים לקופה, הוא בדרך כלל הרגע שקורות בו הכי הרבה טעויות שיבואו לידי ביטוי בחשבון. איך נמנעים מטעויות כאלו?
כתבנו לכם כמה כללי אצבע, למה חשוב לשים לב:
- חכו שהלקוח הקודם יפנה את כל המוצרים שהוא קנה, שלא יקרה מצב בו תחויבו בטעות על מוצרים שלו.
- קחו איתכם את כרטיס המועדון ואת קופוני ההנחה המגיעים לכם. בנוסף, בדקו שההנחות המיועדות לחברי מועדון מתעדכנות בקופה.
- אל תדברו בנייד בזמן התשלום. שימו לב למה שקורה בחשבון.
- בדקו על המסך כל מוצר שעובר. וודאו, שהמחיר המופיע עליו הוא אכן הסכום המחויב.
- בזמן שקילה של מוצרים, וודאו שהמשקל פנוי. בצורה כזו, לא ישקלו לכם את הקפה כחלק מהמוצר הנשקל.
- אם לקחתם מוצר שהיה במבצע, וודאו שההנחה התעדכנה בקופה ואכן קיבלתם אותה.
- שלמו בדיוק על מה שרכשתם – אם, למשל, קניתם תפוחים, ודאו שחייבו אתכם על הזן הנכון ולא על זן יקר יותר.
- אל תפנו את מקומכם לפני שבדקתם את החשבון. גם אם יש תור.
- גיליתם טעות אחרי שהגעתם הביתה? לא נורא… שמרו את הקבלה ואת המוצר (אם ניתן) ובקניה הבאה בקשו זיכוי. אם לא ניתן לשמור את המוצר, חייגו לשירות הלקוחות ובקשו זיכוי.
חשוב שתדעו את זכויות הצרכן המגיעות לכם:
- על כל מוצר חייב להופיע מחיר (במוצרים שקילים- המחיר צריך להיות מוצג על המדף).
- המחיר המופיע על המוצר, הוא הקובע.
- מחירים על מוצרים כוללים את המע"מ, המחירים על הבקבוקים הם ללא פיקדון.
- אם ישנה טעות, זכותכם לעמוד על כך שיתקנו אותה. במידה והטעות היא שלכם, תמיד אפשר לבטל את הקניה ולקבל החזר.
השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר