כמה ייעוץ משכנתא יעלה לכם?

ללקיחת משכנתא מתלוות הוצאות נוספות. בין ההוצאות תמצאו גם הוצאה על תשלום שכר יועץ משכנתאות. כמה צריך לעלות דבר כזה? מה כולל המחיר? אם תדעו את המידע, לא נראה לי שמישהו יצליח להונות אותכם. ידיעת המחיר הממוצעים מונעת ניצול וסחיטה. כאן תקבלו ידע שינסה לעזור לכם.

למה בכלל כדאי לקחת יועץ משכנתאות?

דיברתי עם פקידה בבנק (לא במסגרת העבודה) והיא מספרת לי, "אתה יודע, אני לא מבינה איך אנשים באים לקחת משכנתא לבד. למה הם לא מתייעצים עם יועץ משכנתאות. הם משלמים אחר כך משכנתא יקרה הרבה יותר. חבל" כן כן, יועץ משכנתא אמור להביא לכם חיסכון במשכנתא. הוא יודע להשיג ללקוחותיו ריביות נמוכות. להתאים אותה לצרי הלקוחות המשתנים. עבודת היועץ היא מורכבת וחוסכת ללקוח ריצות, בירוקרטיה וכאבי ראש. יתרונות ללקיחת יועץ משכנתאות יש הרבה, תוכלו לקרוא על כך כאן.

אז כמה עולה התענוג?

מחיר ממוצע

ייעוץ משכנתא מקצועי הכולל את כל שלבי תהליך לקיחת המשכנתא, מההתחלה ועד הסוף הטוב, יעלה כ 4,000-7,000 ש"ח. אם אתם לא מחשבים את המע"מ, תוכלו להוסיף את עלות המע"מ והמחיר המתקבל יהיה גבוה יותר בהתאם. כמובן שאם תעשו סקר שווקים תגלו שיש מחירים גבוהים יותר או אפילו נמוכים יותר. אך זה הממוצע הנפוץ בשוק.

מחיר לתיק מורכב

מי שלוקח יותר מזה כנראה שמדובר בתיק משכנתא בעייתי. מה נחשב לתיק בעייתי? תיק שבעליו הם בעלי הכנסות נמוכות/ הנכס הנרכש הוא בעייתי/ עבר בנקאי לא מזהיר ועוד. על תיקים מורכבים המחיר הוא גבוה יותר והוא יעלה מינימום 10,000 ש"ח. הרי בתיק מורכב, העבודה גם היא קשה יותר.

מחיר לעבודה חלקית

יש מי שמעדיף לקחת ייעוץ משכנתא חלקי. להיעזר ביועץ משכנתאות רק בשלבים של הרכבת תמהיל משכנתא מותאם לצרכיו, בחירת מסלולי מתאימים ועזרה בהתמקחות נכונה עם הבנק (הכוונה היא לא שהיועץ מגיע להתמקח אלא הוא מכוון את הלקוח איך להתמקח). מחיר ייעוץ חלקי יכול לעלות בין אלף לשלושת אלפים שקלים. אבל שימו לב, לא אצל כל יועץ תוכלו למצוא שירות כזה. אם אתם מחפשים לשכור יועץ משכנתא לצורך מיחזור משכנתא, יש לכם סיכוי גדול יותר למצוא אחד כזה (לזה יש יותר יועצים שנותנים אופציה כזו). 

מחיר פגישה ראשונה

אם אתם רק רוצים לדעת פרטים כלליים ולקבל מידע ראשוני, פגישה ראשונה תהיה בדרך כלל ללא עלות. לפעמים יגבה מחיר מינימלי.

לפני שאתם פונים ליועץ משכנתאות, בדקו שהוא מספיק מומחה כדי לטפל בתיק המשכנתא שלכם. חשוב לבדוק מקצועיות, וותק והצלחות. תוכלו לברר אצל קרובים ומכרים. אם הרבה ממליצים לכם על אותו אחד, זה אומר שמדובר במישהו טוב. ראינו שעלות ייעוץ משכנתא שווה לעומת החיסכון המתקבל. תמיד כדאי לחשב עלות מול תועלת ולבדוק כמה העניין רווחי.

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

חולמים לקנות דירה חדשה מקבלן? מרתיעה אתכם עליית מדד תשומות הבניה?

למה בחורף מוציאים יותר כסף?

מדד המחירים לצרכן מטפס ומטפס ומחירי הדירות יחד איתו

מה קודם למה, חיסכון או החזר הלוואה?

מרוויחים כסף ולא רואים את הרווח? איך מתגברים על החורים באצבעות?

מתכוננים לרכוש מוצרי חשמל? רכשו לפני עלייה נוספת במדד המחירים לצרכן!

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: