רוצים להשקיע בכלכלת הבית שלכם? קראו את הכתבה הבאה!

שנה חדשה התחילה. אם עדיין לא ערכתם סדר בכלכלת הבית שלכם, זה הזמן. בשורות הבאות תקבלו את כל המידע והכוונה איך להשקיע בתחזוק הבית שלכם מבחינה כלכלית. אחר כך תוכלו לומר שהכל היה שווה. 

ראשית, זה הזמן לבדוק היכן אתם משקיעים את הכסף שלכם!

מן המשכורות של כולנו מופרשות קרנות שונות. לפעמים אנחנו אפילו לא מודעים להיכן הכסף שלנו הולך. זה המקום לבדוק את העניין. להיכן אתם מפרישים קרן פנסיה? זה חשוב מאוד. אולי כדאי לכם להעביר את הקרן לאחרת שווה יותר?  אם שפר עליכם מזלכם ויש לכם קרן השתלמות, אולי אתם יכולים להרוויח יותר? שימו לב לכל אלו.

בנו תוכנית כלכלית מסודרת!

בנו לעצמכם סדר קבוע להתנהלות כלכלית מסודרת וקבועה. אין מצב שכל חודש ההוצאות וההכנסות משתנות. אתם צריכים לבנות סדר קבוע איך ומה אתם צורכים. אין סיבה שלא תוכלו לחשב פחות או יותר עם כמה כסף אתם סוגרים חודש. הכל עניין של מודעות וחישוב. אמנם ישנם חודשים בהם ההוצאות מרובות יותר, אבל בדרך כלל יודעים את זה מראש. כמו החופש, חגים וכו'. בתקופות כאלו תוכלו להשתמש בכסף שנשאר מחודש שעבר. אבל קודם כל חשוב שתעשו חשבון כמה אתם מוציאים באופן כללי בחודש סטנדרטי. אחרת, אין לכם סיכוי לחסוך כסף.

יש לכם כסף מיותר בבנק?

הפוסט הבא יפתח לכם את העיניים ויתן לכם טיפים שיעזרו לכם לצאת לשוק העבודה ובגדול.

אם יש לכם כסף מיותר בבנק, זה סימן טוב מאוד. כנראה שאתם מתנהלים בצורה טובה ואתם לא זורקים סתם כסף לפח. אבל, יש לכם אפשרות להשקיע את הכסף שלכם! חבל שהוא ישכב סתם בשקט. הוא יכול לגדול ולהצמיח עוד ועוד שטרות. חפשו מקום בטוח להשקיע את הכסף שלכם. אולי תוכלו לפתוח קרן השתלמות. קרן השתלמות זו השקעה חסכונית ומשתלמת מאוד שאם אתם זכאים לה, או שאתם עובדים מסורים ויכולים לבקש מהבוס, נסו לעשות את זה. אם לעומת זאת אתם עצמאים ויש לכם יכולת להפריש לעצמכם, תעשו את זה. עוד תרוויחו על כך בעתיד.

נסו להוסיף הכנסה חודשית!

לפעמים אנחנו פשוט שוכחים שמצבים יכולים להשתנות. נסו לבדוק האם אתם זכאים להעלאה במשכורת. אולי מגיע לכם משהו ממקום העבודה שלכם ואתם פשוט לא יודעים? אולי חייבים לכם מביטוח לאומי קצבה כלשהי? בדקו את זה. בכל מצב תוכלו להוסיף שעות עבודה אם זה אפשרי. ולפעמים אפילו להוסיף לימודי השכלה שיקנו לכם תואר ויעלו את המשכורת.

מחפשים לחסוך כסף? רוצים למצוא את עצמכם במצב כלכלי משופר יותר? מצאתם את הכתובת! אנו בחברת המפתח לכלכלת המשפחה כאן בדיוק למטרה זו. אנו מתמחים במיוחד במתן שירות אדיב, מקצועי ואישי בכל תחום החיסכון למשפחה שלכם. אנו נמפה את המצב הכלכלי שלכם, נבנה עבורכם תוכנית כלכלית מפורטת. אנו נצעד אתכם יד ביד לאורך כל הדרך עד שתמצאו את עצמכם בטוחים ומצליחים מבחינה כלכלית.

אני רוצה לפגוש כלכלן בכיר מחברת המפתח לכלכלת המשפחה.

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: