בדיקת חשבונות בנק

מערכת היחסים של בין הלקוח והבנק היא לא פשוטה. היא מורכבת ומלאת ניואנסים. אחת המטלות החשובות ביותר המוטלות על כתפיו של בעל חשבון בנק היא ניהול נכון ותקין של חשבון הבנק שלו.

למרות ההשלכות הקריטיות שיש להתנהלות כלכלית לא תקינה , לרבים מבעלי העסקים אין מושג איך לעשות את הבדיקה והמעקב הנדרשים. התוצאה היא, הפסדים עצומים. את ההפסדים האלה היה אפשר למנוע באמצעות בדיקת החשבונות על ידי בעל מקצוע חיצוני מומחה.

עודכן בתאריך 2021\05\23

בדיקת חשבונות בנק – הכרחי לא רק לבית עסק

מי שנותן את השירות של בדיקת חשבונות בנק, הם המומחים לתכנון וייעוץ פיננסי. יש להם את כל הידע, המומחיות והכלים ההכרחיים כדי לנהל מעקב אפקטיבי על התנהלות חשבון הבנק וניתוח המצב מכל הבחינות. הבדיקה הזו עוקבת גם אחרי הפעולות של הבנק וגם אחרי הפעולות הכלכליות שלך. כל פעולה המבוצעת בחשבון, יכולה לשאת השלכות מרחיקות לכת. הבדיקה מאתרת טעויות שנעשו על ידי הבנק, שגררו חיובים פסולים או מיותרים. זכרו כי התנהלות תקינה וטובה בחשבונות הבנק שלכם גורמת לדירוג באשראי שלכם להיבנות בצורה האיכותית ביותר. 

לא בדקת? לא תדע!

קיימים כלים טכנולוגיים הנותנים את האפשרות לבדוק את חשבונות הבנק. מאז שהתחילו להשתמש בהם, התגלו עשרות מקרים בהם התברר שהבנק חייב כסף לעסקים ולאנשים פרטיים. בתור בעל חשבון, ראש משפחה, מחובתך לבצע את הבדיקה הזו על מנת לאתר את הפרצות שיתנו לבנק שלך את האפשרות לקחת ממך כסף. מי שמבצע את הבדיקה, ימצא את כל המקרים בהם הבנק גבה לך כסף שלא כדין, וידאג להחזיר לך את הכסף.

באיזה מקרים הבנק גובה כסף שלא כדין?

הבדיקה כוללת שחזור של כל הפעולות בחשבון ודאבל צ'ק על העמלות והריביות שנגבו על ידי הבנק. המטרה היא לזהות מקרים בהם הבנק גבה עמלות בנק וריביות גבוהות מדי מהלקוח. שלא תטעו לחשוב שמדובר במקרים חריגים, כבר היו דברים מעולם שהבנקים גבו ריביות אסורות, עמלות גבוהות מדי או שבכלל נפלו טעויות בחישוב הריבית. מכירים את זה שתמיד הטעויות יהיו לרעת הלקוח? כך זה גם בבנק. כל חיוב שנעשה לא כדין ומנוגד להסכם החתום בין הלקוח והבנק, לתקנות ולחוק, חייב להיפסל והבנק צריך להחזיר את הכסף ללקוח. הבדיקה מבוצעת לא רק על חשבון העובר ושב, אלא גם על הלוואות, חסכונות, פיקדונות ועוד.

אני יכול לבד!

זו בדיקה קריטית, לכן חשוב מאוד שהיא תבוצע בידי איש מקצוע המתמחה בבדיקת חשבונות בנק. לא לכל אחד יש את הידע המספיק והיכולת לעשות את הבדיקה בצורה מקיפה ויסודית. האמצעים הטכנולוגיים הם אלה שנותנים את האפשרות לבצע את הבדיקה, בלעדיהם הבודק יכול לפספס פרטים ונתונים חשובים. בנוסף, הבדיקה מחייבת רקע וידע בתחום המשפטי שבדרך כלל אין לאנשים פרטיים, בעלי עסקים ורואי חשבון. זו בדיקה ייעודית, יסודית וממוקדת שרק אדם עם מומחיות גבוהה יכול לבצע. תמיד חשוב שתדעו שהבנק יאהב אתכם יותר בלי שתבצעו את שלל הבדיקות החסכוניות עבורכם והלא ריווחיות עבורו…

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

האם עוברים להשתמש רק בכרטיסי אשראי?

מחפשים תחום עבודה חדש? קדימה, הצטרפו אלינו

רגע לפני שאתם לוקחים הלוואה ונכנסים לחובות… חשוב שתדעו כמה דברים

יש לכם כרטיס אשראי? מה חשוב שתדעו עליו?

איך מצמצמים את השימוש בכרטיס אשראי?

בשורה טובה יצאה לאור, יותר לא תשלמו על מעבר לבנק אחר!

טיפים חשובים שיעזרו לכם לפני שאתם פותחים חשבון בנק פרטי!

פותחים חשבון בנק לראשונה? מזל טוב! רגע לפני, מה חשוב לדעת לפני שפותחים חשבון בנק?

כיצד תבדקו את הציון של דו"ח נתוני האשראי שלכם? כך תרוויחו כסף!

רוצים לעבור בנק אבל מתעצלים לעשות זאת? בקרוב תוכלו לעבור בנק ברגע אחד!

אצל איזה בנק הכי משתלם להשתמש בדיגיטל? ומיהו הבנק שגובה את העמלות היקרות ביותר?

האם אפשר לחיות בלי כרטיס אשראי? לא תאמינו, זה אפשרי!

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: