איך תשווקו את מוצרי העסק שלכם בצורה חכמה ואפקטיבית?

אנשים היום קונים וקונים בלי קשר למה שיש או חסר להם. זה המצב האבסורדי היום. בתור בעלי עסק, התפקיד שלכם הוא לדאוג לאנשים לקנות דווקא את המוצר שלכם. אנשים קונים בלי קשר לצורך שלהם ולמצבם הכלכלי. הם קונים בגלל פרסומת. כל המשווקים יודעים את זה ועובדים בזה. כן, מקצוע הפרסום הוא המבוקש והנצרך ביותר בתקופה הנוכחית. כל עסק משקיע אחוזים נרחבים בהוצאות שלו בפרסומת. כי מה לעשות, ככה זה הכי עובד. לא תאמינו כמה כסף אתם משלמים על הפרסומת כאשר אתם קונים מוצר יוקרתי. אבל ככה זה. 

איך תשווקו את המוצרים שלכם בצורה היעילה ביותר? לפניכם קווים בסיסיים, תבדקו את עצמכם. האם אתם עומדים בהם? תמיד אפשר להתייעל ולהתקדם.

  1. מה מיוחד במוצר שלכם?  חשבו טוב, מה מיוחד במוצר  שלכם יותר מאשר המוצר הזה בחנויות אחרות. אולי אצלכם הוא זול יותר. אולי הוא איכותי. יוקרתי וכו'. רק כאשר תדעו במה הוא יותר, תוכלו לנפנף עם המסקנה  הזו בפרסומת שלכם. אל תגידו שהמוצר שלנו  הוא הטוב ביותר בצורה כללית. זה לא מושך. הבליטו נקודה אחת אמיתית בה אתם מיוחדים.
  2. היו אמינים!  אם יש לכם מוצר שמתאים לכאן, אתם תבינו במה מדובר. אם המוצר שלכם נותן מענה או פיתרון לבעיה כלשהי, דאגו להראות את זה ברבים. להוכיח את התועלת שלו בציבור. אנשים לא יאמינו לכם סתם. כל אחד יכול להמציא שהוא מוכר את הפטנט העולמי. אם אתם באמת בטוחים בעצמכם, דאגו להראות לעולם למה המוצר שלכם אכן תועלתי ומקדם. אפילו אם לדוגמה אתם מוכרים נעליים יקרות מאוד המיוצרות מסיליקון, ואתם אומרים שהן לא יכולות להיקרע לעולם, נעלו אותן. דאגו לספר ללקוחות שלכם שאתם כבר לובשים אותן במשך כך וכך שנים והן נראות חדשות. אפשר גם לכבס אותם. וכו'.
  3. מבצעים. פרסמו מבצעים שגורמים לאנשים לקנות עוד. השני בחמישים אחוז. השלישי חינם. כל קניה מזכה בזכות של 20 ש"ח וכו. אנשים מתחברים לזה.
  4.  חיסיון ודיסקרטיות. שמרו על כבודם של הלקוחות שלכם. אל תפרסמו כל לקוח שקנה מוצר כלשהו. אנשים לא אוהבים לשמוע שכל הרחוב מרכל עליהם.
  5. שמרו את הלקוחות. יותר ממה שחשוב לגייס לקוחות נוספים, דאגו לשמר את הלקוחות שיש לכם. הם אלו ששומרים על צביונו של העסק.
  6. הגדילו מכירות. אם לקוח מגיע לקנות משהו אחד, זה לא אומר שהוא נעול על כך. תוכלו להשחיל לו מוצר נוסף על הדרך. בדרך כלל, אם הוא נהנה מהחנות ומהשירות, זה יכול ללכת לא רע. אל תתביישו לעשות את זה. הוא עוד יודה לכם על כך. כי הרי אתם לא מוכרים דברים שלא שווים.

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: