בעלי עסק? איך תשמרו את הלקוחות שלכם?

בתור בעלי עסקים אתם ודאי מנסים מדי תקופה לפעול כדי להגדיל את הלקוחות שלכם. מה שקורה, לפעמים בטעות שוכחים מהעיקר, משאירים בצד את הלקוחות הישנים הותיקים  ונותנים להם לסגת לאחור. פשוט מפסידים בידיים את אלו שכבר היו בכיס. 

עוד לפני שאתם משקיעים אנרגיות, כסף ומאמץ בכל כך הרבה רצון להרחיב את מעגל הקונים, אל תשכחו את מה שיש כבר. את מה שצריך לשמר חזק. צוות הקונים הותיקים שלכם, הם אלו ששומרים על יציבות העסק שלכם.

לפני הכל, מודעות למצב העסק!

הדבר הראשון שתעשו, תכירו את המקום שלכם. תבדקו את עצמכם היכן אתם עומדים עכשיו. זאת אומרת, מיהם הלקוחות הקבועים שלכם, מי היה אצלכם ועזב? כך תדעו האם בכלל אתם צריכים עוד לקוחות או ששווה לכם להשקיע באלו הקיימים. 

תוכלו גם לבדוק מי הגיע כתוצאה מהמלצות. אם אנשים ממליצים עליכם בחום, אתם במצב טוב מאוד. איך אומרים? חבר מביא חבר. ואם כן, עוד יגיע יום וכולם יכירו אתכם. 

מה לא לעשות כדי לשמר את הלקוחות שלכם?

  • לא לנסות את הלקוחות!

אל תאריכו בדיבור. לאנשים היום אין סבלנות. אל תמכרו מוצר שצריך לתת עליו הסברים מלאים. הוא לא ימכר וחבל.

  • מיתוג המוצר שלכם!

התאימו את המיתוג שלכם למוצר אותו אתם מוכרים. אם אתם משווקים מכשירים חשמליים אל תמתגו את עצמכם כמקום יוקרתי ומדיף ניחוחות. זה פשוט לא קשור. אם יגיעו לקוחות הם יחפשו את המיתוג ויתאכזבו למצוא משהו אחר. הציגו את עצמכם בהתאמה למה שאתם מוכרים.

  • השירות!

אם אתם לא המוכרים, דאגו למוכר אדיב מאוד. השירות הוא אחד המוצרים הבסיסיים ביותר אותם תמכרו ללקוחות שלכם. אנשים אוהבים יחס מכבד. אם תתנו להם אותו, הם ירצו לבקר אצלכם שוב. לא פעם אפשר לשמוע מישהו אומר, כן, שם נחמד לי לבקר. יש שם מוכר לעניין.

והבקשר הזה, שימו לב מה הלקוחות שלכם רוצים ומה הם מרגישים כלפי המוצרים שלכם. אם לקוח מגיע  בתלונה, התגובה הספונטנית היא, לשמור על עצמנו, להתגונן ולפגוע בו חזרה. אבל זה לא שווה לכם. זה גם לא יפה ומכבד. אבל מבחינה שיווקית, זה יגרום ללקוח לא לחזור אליכם לעולם. אם לקוח נפגע מהמוצר שלכם או לא נהנה ממנו, אתם אלו שתשמשו כעת כפסיכולוגים. אתם תבינו אותו, תקשיבו לו עד הסוף עם כל האמפטיה. תוכלו גם להחליף לו את המוצר אם הוא אכן צודק בעמדתו. אבל העיקר, אל תבזו אותו, תגערו או תגרמו לו לעוגמת נפש. לא כדאי לכם מכל הבחינות.

בעלי עסקים? מחפשים מישהו שימנף את העסק שלכם ויביא אתכם לרווחים גדולים יותר? 

אנו בכלכלת משפחה כאן במיוחד בשבילכם. צוות המומחים שלנו יעזרו לכם לבנות תוכנית כלכלית שתמנף את העסק שלכם ותגרום לכם להרוויח ולהצליח.

השאירו פרטים ונחזור אלכם
פרטיך ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר

למה חשוב כל כך ללמוד על התנהלות כלכלית נכונה?

מחפשים לחיות נכון? קודם כל מסדרים את הניירת המשפחתית

איך כדאי להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

יש לכם הרבה הלוואות? חולמים להגיע לשלווה כלכלית? מתחילים לחיות נורמאלי!

מהן הטעויות הכלכליות הנפוצות שמהן חשוב להימנע?

מחפשים דרך להגדלת ההון העצמי? איך מגדילים הון עצמי?

תודה שיצרת קשר עם המפתח לכלכלת משפחה

נחזור אליך בהקדם

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: